Insignia hakkında bir şikayet

Kul yapısı birde şans meselesi insan birazda piypirikli olunca herşeyi kafaya takar büyürde büyür gözünde ufacık şeyler talihsiz bir insignaya denk gelmiş hepsini aynı kefeye koymamak gerek ne diyelim umarım insigna alanlar bu kadar problem yaşamazlar bana kalırsa 10 numara araç kronik sorun çıkacaktır yeni araç die ama 10puanını en fazla 9za düşürür benim gözümde :D
Seviyorum insignayı bizdede olsun sorunlu olsun dijitali çalışmasın gıcırtı yapsın boşverrrr... :D:D
 
biri bana şaka desin!
insignia'da yaptıya bunu helal olsun başka bişey demiyorum,helal olsun!..
ama içimden bir ses o aracın fabrika hatası olduğu için böyle olduğunu söylüyor..
olamaz demeyin oluyor,dayım aveo aldı,tüp de kendileri takıyodular,arac 2 haftada 200 liralık GAZ yedi..benzin değil gaz,sonra aracı kaç kere götürdü servise,sonunda fabrika hatası diyerek arabayı geri aldılar,ve ücretini de geri vermediler,ikinci el aracla takas seceneği sundular,dayım da mecburen,ordaki dobloyu almak zorunda kaldı:(:(
 
Aynı forumu takip ediyorum, ilgili arkadaşın aracı maalesef peş peşe sorunlar yaratmış. Bu kişiye denk gelen fabrikasyon hatasından başka birşey değil. Üzücü bir durum allah kimseye vermesin ama 3-5 araçta çıkan sorun nedeniyle OPEL markasını ya da Insignia yı kötülemek yanlış.

Üretimdeki teknoloji kullanımı maalesef bu tür sorunlara yer açabiliyor. Bu biraz da şans işi maalesef. İşte size çevremden örnekler

1- İlk çıktığı sene e46 3.30 coupe alınır, motor arızasından elektronik aksama kadar her şey sorunlu çıkar. Satılır 407 coupe alınır
2-Yine ilk çıktığında Alfa 156 alınır, anahtar kod sorunu araba satılana dek çözülemez
3-Alfa Spider alınır, araçta fabrika kusuru kaporta ve boya sorunu vardır
4-Aynı forumda bir başka arkadaş A6 alır ve defalarca yolda kalır

Astra kullanıcısı olarak aracı almadan önce buna benzer çok şikayet dinledim. Sis farı sorunu, direksiyon kutusu sorunu vs vs. Ama beğendiğim ve bana uygun olduğu için aldım. Allah a şükür hiçbir sorunum olmadı. Insignia dan önce Vectra C almıştık. İlk uzun yolda debimetre yüzünden yolda bıraktı bizi.

Demek istediğim bu tür sorunlar hmen her marka ve modelde oluyor. Olması üzücü, ama karalama yapmak için yeterli değil
 
http://www.sikayetvar.com/index.php?main



arkadaslar neden herseyden mukemmellık beklıyorsunuzkı bakın su sayfaya bakında hatasız kusursuz sorunsuz dunya uzerınde olan bır marka bır varlık bır esya gosterın bana

benım bıldıgım en mukemmel hayatık ınsandır oda maalesef ölüyor
sımdı soyleyın bana kım ınsıgnıa ıstemez
 
tabi ki her aracta sorun olabilir ama ufak tefek seyler olsa kabul edilebilir ama arka camdan nasi su alir bi araba ya :eek:

ayrica opel in koltuk gicirtisina artik bi cozum bulmasi gerekiyor:mad::mad:
 
evet arkadaşım aynen doğru ..
yazdıklarıma pek inanmak istemediler veya görmezden geldi arkadaşlar..
ama gerçek bunlar ..
opel gerçekten son yıllarda yaptı yapacağını ..
daha öncede yazmıştım ..
astra h lerde kronik olan cim ünitesi hala gündemde ve hala şikayet geliyor..
çok satılması veya yılın aracı olması bişiy değiştirmez.
Afedersiniz, bu cim ünitesi neresi?
 
sanıyorum ki araç * arkadaşın aldığı bu insignia * fabrika hatası taşıyor fazlasıyla.. ya da direkt kötülemek için yazmış.. bilemem... ama yeni araçta gerçekten de bir kaç ay beklemek gerekiyor satın almak için..

size bir örnek, inceleme için rakip markalara ait ürünleri satın alıyor fabrika. ve arge olarak biz inceliyoruz. ve bu işleme benchmark deniyor.. perşembe günü de bosch combi no frost buzdolabı benchmarkı yapıldı.. karton ambalajı açtık, dolabın kapısını bi açtık, raflar çatlak, cam raf çatlak ve profili yerine takılmamış, şarap rafı kırılmış yerine takılı değil ve kapı içi plastikleri eğri ezik, dolabın yan tarafları ezik dolu... koskoca bosch ki en iyi markalardandır gerçekten her benchmarkta hayretler ile şaşarak inceliyoruz ve adamları tebrik ediyoruz ama böyle bir ürünü görünce şaşıp kaldık.. fabrikasyonda anlık hatadan kaynaklı olabiliyor malesef.. biz yerine müşteri de satın alabilirdi, aslında iyi oldu iyi ki bize denk geldi bu buzdolabı.. insignia veya herhangi bir marka modelde de bu tür bir olay olmuş olabilir olacaktır.. biraz şans işi, heleki işin içine teknolojik elektronik parçalar giriyorsa...
 
sanıyorum ki araç * arkadaşın aldığı bu insignia * fabrika hatası taşıyor fazlasıyla.. ya da direkt kötülemek için yazmış.. bilemem... ama yeni araçta gerçekten de bir kaç ay beklemek gerekiyor satın almak için..

size bir örnek, inceleme için rakip markalara ait ürünleri satın alıyor fabrika. ve arge olarak biz inceliyoruz. ve bu işleme benchmark deniyor.. perşembe günü de bosch combi no frost buzdolabı benchmarkı yapıldı.. karton ambalajı açtık, dolabın kapısını bi açtık, raflar çatlak, cam raf çatlak ve profili yerine takılmamış, şarap rafı kırılmış yerine takılı değil ve kapı içi plastikleri eğri ezik, dolabın yan tarafları ezik dolu... koskoca bosch ki en iyi markalardandır gerçekten her benchmarkta hayretler ile şaşarak inceliyoruz ve adamları tebrik ediyoruz ama böyle bir ürünü görünce şaşıp kaldık.. fabrikasyonda anlık hatadan kaynaklı olabiliyor malesef.. biz yerine müşteri de satın alabilirdi, aslında iyi oldu iyi ki bize denk geldi bu buzdolabı.. insignia veya herhangi bir marka modelde de bu tür bir olay olmuş olabilir olacaktır.. biraz şans işi, heleki işin içine teknolojik elektronik parçalar giriyorsa...


doğru sölüyosun umut abi..
şahsen ben corsa c 2001 çıktı ben dedim nolur nolmaz 5 sene bekledim 2006 modelini aldım :D
 
gercekten arkadasin verdigi linkten okuduklarim gercekse cok kotu bi olay allah kimseye boyle bi problem vermesin soktayim valla ...

yazik gunah ya
benim opelim burda boyle olsa goturur fabrikasina birakir gelirim burda
 
Son düzenleme:
Geri
Üst