- Katılım
- 20 Ocak 2008
- Mesajlar
- 2,538
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 39
Arkadaşlar sakin olalım ki konuyu kapatmak zorunda,uyarılar vs. ler vermek zorunda kalmayalım..
Baştan yazıyorum hiç tepki vermeyin çünkü konu kişiselleşince bi anda tartışma çıkıyor.Gerek yok taktıran taktırmış bunlar tamameeeeen kişisel tercihlerdir bende daha önce iki aracımda toplamda yaklaşık 85-90 bin km kadar lpg kullanmış biri olarak size şunu söyleyebilirim.Ama tabiki sorunları söz konusu zaten olmasaydı bende şahsen dizele geçmezdim
.Lpg güzeldir,ekonomiktir,çevrecidir...Ama kitin kalitesi ve işçilik ayrıca yakıtın kalitesi müthiş derecede önemlidir.Motora şüphesizki zararı vardır kuru bir yakıt kullandıgından ama bu zarar oranı,kullanımda getırdıgı avantajlar karşısında baya ufak kalmakta ve kendini en kısa sürede amorti edebilmektedir.Önerirmiyim?Öneririm ama sıfır insignia turbo derseniz en azından 15 000 km yaptıktan sonra ilk bakımda takılmalı derim.Ayrıca turbo araçlarda malesef piston problemi çıkarıyor lpg..Daha önceden zorlanmış bir turbo araç yada yaşlı bir turbo araca lpg taktırmak intihardır malesef.İki örneğini bizzat çok yakın arkadaşlarımın turbo aracında acı bir tecrübe olarak yaşadık...
Tekrar son kez uyarmak istiyorum güzel güzel fikirlerimizi yazalım arkadaşlar olayı kişiselleştirip boş yere gerilmeyelim germeyelim
Baştan yazıyorum hiç tepki vermeyin çünkü konu kişiselleşince bi anda tartışma çıkıyor.Gerek yok taktıran taktırmış bunlar tamameeeeen kişisel tercihlerdir bende daha önce iki aracımda toplamda yaklaşık 85-90 bin km kadar lpg kullanmış biri olarak size şunu söyleyebilirim.Ama tabiki sorunları söz konusu zaten olmasaydı bende şahsen dizele geçmezdim

Tekrar son kez uyarmak istiyorum güzel güzel fikirlerimizi yazalım arkadaşlar olayı kişiselleştirip boş yere gerilmeyelim germeyelim
