25 Eki 2009 #61 HSG Banlanan Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 26 Ara 2006 Mesajlar 4,272 Tepkime puanı 1 Puanları 0 anadolu yakası çalışıyor valla biz anca aytekin abiden gazoz gofret aşıralım
26 Eki 2009 Konuyu Başlatan #62 Fætih Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 3 May 2008 Mesajlar 9,372 Tepkime puanı 4 Puanları 38 Yaş 34 tunerrus' Alıntı: Omuzunda kırmızı kazak olan benim Genişletmek için tıkla ... alican Seni istanbulda Bulucam Kozyatağındasın demı gülpembe pastahanesımı ne vardı oralardamısın
tunerrus' Alıntı: Omuzunda kırmızı kazak olan benim Genişletmek için tıkla ... alican Seni istanbulda Bulucam Kozyatağındasın demı gülpembe pastahanesımı ne vardı oralardamısın
26 Eki 2009 #63 yusufaltintepe Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 29 Ağu 2006 Mesajlar 2,613 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 45 HSG' Alıntı: anadolu yakası çalışıyor valla biz anca aytekin abiden gazoz gofret aşıralım Genişletmek için tıkla ... ben gidince genelde 3ü birarada - limonlu soda - ekmek arası ile zarara sokuyorum Aytekin abiyi zaten böyle giderse Aytekin abi dükkanın camına opelim.net üyeleri giremez diye yazı yazacak batıracaz yoksa dükkanı
HSG' Alıntı: anadolu yakası çalışıyor valla biz anca aytekin abiden gazoz gofret aşıralım Genişletmek için tıkla ... ben gidince genelde 3ü birarada - limonlu soda - ekmek arası ile zarara sokuyorum Aytekin abiyi zaten böyle giderse Aytekin abi dükkanın camına opelim.net üyeleri giremez diye yazı yazacak batıracaz yoksa dükkanı
26 Eki 2009 #64 MERKEZ Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 13 Şub 2009 Mesajlar 2,260 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 41 __asTRa__' Alıntı: ya kımseyı tanımıyorum yüz olarak kımın kım olduğunuda yazsanız Genişletmek için tıkla ... Gözleri kapalı çıkanda ben. Aslında tartışılmaz yüksek karizmaya ve bayanlar için yüksek çekime sahibimdir. Resimde neden böyle çıkmış çözemedim.
__asTRa__' Alıntı: ya kımseyı tanımıyorum yüz olarak kımın kım olduğunuda yazsanız Genişletmek için tıkla ... Gözleri kapalı çıkanda ben. Aslında tartışılmaz yüksek karizmaya ve bayanlar için yüksek çekime sahibimdir. Resimde neden böyle çıkmış çözemedim.
26 Eki 2009 #65 MERKEZ Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 13 Şub 2009 Mesajlar 2,260 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 41 Biz bu hızla aytekin abinin doğum gününü 7 gün 7 gece kutlarız.
26 Eki 2009 #66 astra_metin Banlanan Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 10 Ocak 2007 Mesajlar 3,187 Tepkime puanı 0 Puanları 0 yusufaltintepe' Alıntı: ben gidince genelde 3ü birarada - limonlu soda - ekmek arası ile zarara sokuyorum Aytekin abiyi zaten böyle giderse Aytekin abi dükkanın camına opelim.net üyeleri giremez diye yazı yazacak batıracaz yoksa dükkanı Genişletmek için tıkla ... opelim.net üyelerine indirim yapmıyorum herşey bedava ..batana kadar devam can sağolsun ilgilendi pasta işiyle falan yakışıklı çocuktur talibi varsa ben kefilim ..öle bişey varsa istemeye gideriz can
yusufaltintepe' Alıntı: ben gidince genelde 3ü birarada - limonlu soda - ekmek arası ile zarara sokuyorum Aytekin abiyi zaten böyle giderse Aytekin abi dükkanın camına opelim.net üyeleri giremez diye yazı yazacak batıracaz yoksa dükkanı Genişletmek için tıkla ... opelim.net üyelerine indirim yapmıyorum herşey bedava ..batana kadar devam can sağolsun ilgilendi pasta işiyle falan yakışıklı çocuktur talibi varsa ben kefilim ..öle bişey varsa istemeye gideriz can
26 Eki 2009 #67 yusufaltintepe Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 29 Ağu 2006 Mesajlar 2,613 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 45 i-tec' Alıntı: opelim.net üyelerine indirim yapmıyorum herşey bedava ..batana kadar devam can sağolsun ilgilendi pasta işiyle falan yakışıklı çocuktur talibi varsa ben kefilim ..öle bişey varsa istemeye gideriz can Genişletmek için tıkla ... abi çok yanlış yerde çok ama çok yanlış bir cümle kurdun bence hemen edit le
i-tec' Alıntı: opelim.net üyelerine indirim yapmıyorum herşey bedava ..batana kadar devam can sağolsun ilgilendi pasta işiyle falan yakışıklı çocuktur talibi varsa ben kefilim ..öle bişey varsa istemeye gideriz can Genişletmek için tıkla ... abi çok yanlış yerde çok ama çok yanlış bir cümle kurdun bence hemen edit le
26 Eki 2009 #68 astra_metin Banlanan Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 10 Ocak 2007 Mesajlar 3,187 Tepkime puanı 0 Puanları 0 bişey olmaz mangaldaki gibi her gelene bişey veririz kimseyi aç bırakmayız ..tanrı misafiri
26 Eki 2009 #69 GALERİCİ Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 30 Mar 2007 Mesajlar 1,167 Tepkime puanı 0 Puanları 0 aytekin bu sene bitmeden bir sonraki senenin buluşmasını organize etmişsin tebrik ederim
26 Eki 2009 #70 astra_metin Banlanan Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 10 Ocak 2007 Mesajlar 3,187 Tepkime puanı 0 Puanları 0 bizde böle oğuz herşey planlı programlı