hararet

valla astra F olsa 100 çok normal derim. mevsim, kış değilse ve şehir içinde kullanıyorsam benim F kasa genelde 100'de takılır. 4 senedir böyle kullanıyorum. gösterdiğim her servis normal deyip müdahale etmiyor :)

ama siz, arkadaşların da dediği gibi yine de bi servise gösterin.
 
valla astra F olsa 100 çok normal derim. mevsim, kış değilse ve şehir içinde kullanıyorsam benim F kasa genelde 100'de takılır. 4 senedir böyle kullanıyorum. gösterdiğim her servis normal deyip müdahale etmiyor :)

ama siz, arkadaşların da dediği gibi yine de bi servise gösterin.

aslında 100 normal vectrlar yüksek sıcaklıkta çalışıyo gibi şeyler okudum ama insan genede takılıyo bi fan ayarı yaptırcaz sanırım
 
100e kadar normal ama en fazlası 100 olmalı fanı 97 gibi açmalı. Şehir dışı hızlı giderken 93-95 civarı şehir içi 95-100 arası oynar durur zaten :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
100e kadar normal ama en fazlası 100 olmalı fanı 97 gibi açmalı. Şehir dışı hızlı giderken 93-95 civarı şehir içi 95-100 arası oynar durur zaten :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

eve giderken bir rampa var 3 ten 2 ye düşüyorum yavaş çıkıyorum yani hararet 100 e yakın oluyor düzlüğe çıktığımda bazen 100 ü geçiyor hatta kırmızıya dayanıyor fan açmıyor mu acaba ? birde eve geldiğimde aracı stop ediyorum kırmızıya yakın olan hararet stop edip hemen açtıktan sonra birden 90 ı gösteriyor neden olabilir ?
 
eve giderken bir rampa var 3 ten 2 ye düşüyorum yavaş çıkıyorum yani hararet 100 e yakın oluyor düzlüğe çıktığımda bazen 100 ü geçiyor hatta kırmızıya dayanıyor fan açmıyor mu acaba ? birde eve geldiğimde aracı stop ediyorum kırmızıya yakın olan hararet stop edip hemen açtıktan sonra birden 90 ı gösteriyor neden olabilir ?

Kırmızıya dayanınca çekiş düşer su kaynama sesi gelir kapaktan su atar zaten. Fan çalışınca deli gibi ses eder zaten fan sesi gelmiyor mu?

Göstergede sıkıntı olmasın sakın?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Fan çalışıyor mu ? araç hararet 100 deyken durunca fan sesini duymuyorsan ya aracın fanı çalışmıyor çok sıkıntı Allah korusun conta yakarsın.
Ya da aracın hararet göstergesi arızalı
 
Kırmızıya dayanınca çekiş düşer su kaynama sesi gelir kapaktan su atar zaten. Fan çalışınca deli gibi ses eder zaten fan sesi gelmiyor mu?

Göstergede sıkıntı olmasın sakın?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

yok öle bi fan sesi gelmiyor su eksiltmede yok hep aynı seviyede hemen hemen. zaten kırmızıya eve varınca geliyor o da bazen bende arabanın hızıyla gidiyorum boşta 1. vitesle yada 300 metre sonra eve varıyorum zaten stop edip kontak açıyom bi bakmışım 90 sana inmiş sonra fan açıyo.... olabilir
 
hararetin bazen kırmızı çizgiye gelmesi normal mi ?
düşük devir kullanırken 100 den kırmızı çizgiye çok çabuk geldiğini farkettim bugün 2 ile rampa çıktıktan sonra havalar ısındı o yüzden olabilir mi ciddi bi su eksiltme yok şükür ki ...

mustafa bey merhaba. vectra b de normal seviye 90 - 100 arasıdır. ancak 4 yıl boyunca kullandığım 97 2,0 gls aracımda böyle bir sıkıntı vardı. dönem dönem bi anda kırmızya çıkıp sonra stop edip çalışınca normale dönüyodu.
bu sıkıntı ankara opak yetkili sevis dışında hiç bir yerde çözüm bulamadım. en son opak ta ki usta vectra ve omegalar da kronik olduğunu aküden gelen elektrik kablolarının zamanla oksitlenmesi ve elektriği motora sağlıklı iletememesinden kaynaklı olarak gösterge düzenli çalışmadığı için hareret var gibi göstermekte olduğunu söyledi. kabloların üzerindeki plastikler çıkarılıp kablolar temizlendikten sonra normale döndü ve 40 -45 derece hava sıcaklığında bile hareret sıkıntısı yaşamadım.
yani her hangi bir serviste kablaoların akım gücünü ölçtürüp zaten motorun alması gerek voltajın altında bir elektrik seviyesi olduğunu görürsünüz. eğer öyle ise dediğim gibi yaptıra bilirsiniz. ama ihmal etmemenizi tavsiye ederim. çünkü gerçekten hararet yaparsa opelde büyük sıkıntılar yaratabilir.
 
mustafa bey merhaba. vectra b de normal seviye 90 - 100 arasıdır. ancak 4 yıl boyunca kullandığım 97 2,0 gls aracımda böyle bir sıkıntı vardı. dönem dönem bi anda kırmızya çıkıp sonra stop edip çalışınca normale dönüyodu.
bu sıkıntı ankara opak yetkili sevis dışında hiç bir yerde çözüm bulamadım. en son opak ta ki usta vectra ve omegalar da kronik olduğunu aküden gelen elektrik kablolarının zamanla oksitlenmesi ve elektriği motora sağlıklı iletememesinden kaynaklı olarak gösterge düzenli çalışmadığı için hareret var gibi göstermekte olduğunu söyledi. kabloların üzerindeki plastikler çıkarılıp kablolar temizlendikten sonra normale döndü ve 40 -45 derece hava sıcaklığında bile hareret sıkıntısı yaşamadım.
yani her hangi bir serviste kablaoların akım gücünü ölçtürüp zaten motorun alması gerek voltajın altında bir elektrik seviyesi olduğunu görürsünüz. eğer öyle ise dediğim gibi yaptıra bilirsiniz. ama ihmal etmemenizi tavsiye ederim. çünkü gerçekten hararet yaparsa opelde büyük sıkıntılar yaratabilir.

anladım çok teşekkürler antalya manavgatta ikamet ediyoruz bakalım bi çözüm bulacağız artık genelde 90-100 arası zaten ama bazen çıkıyor işte havalar ısınmadan halletmemiz lazım artık
 
Fan çalışıyor mu ? araç hararet 100 deyken durunca fan sesini duymuyorsan ya aracın fanı çalışmıyor çok sıkıntı Allah korusun conta yakarsın.
Ya da aracın hararet göstergesi arızalı

galiba biraz geç devreye giriyor göstergede arızalı olabilir
 
Geri
Üst