- Katılım
- 12 Eki 2012
- Mesajlar
- 2,464
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Keske olsaymis bahane ile diskleride degistirirdimOrtada balata kalmamış ki. İyiki disklere bir şey olmamış.![]()



Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Keske olsaymis bahane ile diskleride degistirirdimOrtada balata kalmamış ki. İyiki disklere bir şey olmamış.![]()
RIW markasını tanımıyorum ama ben 40 liralık diske güvenemem ya.
Sadece şunu söyleyebilirim , balatalarım ve yagımı RIW kullandım , daha önceleri GM yağı yeterlidir diye konusuyordum fakat GM yağ degilmiş. Valla GM yağ koyunca 100 km içinde yağ siyahlaşıyor ve 15 bın km nın sonunda zift gibi bir yağ çıkarıyordum. Riw 10-40 ı babam arabasına koyduktan sonra, ufaktan duman atması vardı onu tamamen kestı , 2 bın km oldu yagı hala sapsarı. Bende 5-30 RİW yağı 400 KM kullandım bugun ve yağ çubugunu cektıgımde çubukta yağ gozukmeyecek kadar sarı halaarabanın rahatladığını hissedebiliyorum.
GM balatalarla araba henuz kaymaya başlamadan ABS devreye giriyor ve ozellıkle dusuk hızlarda güçsüz bir frenlemesi vardı. Ama aldığım seramik balatalarda hiç tedirginlik yaşamadım. Ayrıca ben parçaları alış fiyatına bir dostumuzdan aldım o yuzden o kadar ucuzlar![]()
Yağ hiç kirlenmiyosa o zaman sıkıntı var demektir diye biliyorum. En kalşteli yağ bile zamanla renginin değişmesi gerekiyor. Değişmiyorsa yağ görevini yapmıyor demek diye biliyorum. Tabi bu her siyahlaşan yağ görevini yapıyor demekte değil.
İlerleyen zamanlarda gözlemlerinizi paylaşırsınız.
Buyrun arkadaşlar, bu da benim 50 bin km bakımım. İlk ve son olarak yetkili servise götürdüm. Biliyorum, dışarıda yaptırsam 250 TL'ye halledilirdi, ama yeni aracın verdiği heyecanla kendimi yetkili serviste buldum
Sizce nasıl? Yağın niteliklerini belirtmemişler, tam sentetik deyip geçmişler. Sizce ne koymuşlardır?