FK AK Street coilover yardım

BURAK53

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
15,652
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
39
www.facebook.com
cahilliğime verinde bu range roverlardaki gibi ayarlı amortisör gibi bir şeymi içerden düğmeye basınca yani araba yere iniyor basınca kalkıyor falan yada hıza göre kendini yarlıyor falan o tip bir şeymi öyleyse çok güzel bende düşünebilirim..
elle olanı amortısoru kafasında ayarı var :D
bende alıcam sızlerın yorumunu beklıyorum
 

darkmoon

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ocak 2009
Mesajlar
6,668
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
peki bu range roverdaki gibi sistemi arabaya yapabilirmiyiz yani arabanın içinde yolda giderken bir tuşa basdığımızda inicek yere gene basdığımızda yerden yükselicek falan.. pahalımıdır
 

BURAK53

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
15,652
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
39
www.facebook.com
peki bu range roverdaki gibi sistemi arabaya yapabilirmiyiz yani arabanın içinde yolda giderken bir tuşa basdığımızda inicek yere gene basdığımızda yerden yükselicek falan.. pahalımıdır
yaparsın arkaya lpg tupu tup koydurursan aır suspansıyon olur malıyettlı
 

noyan141

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
200
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
benim dediğim air suspansyon değil sertlik ve yükseklik ayarı vanalardan el ile yapılıyor yani düğmeyle falan değil:) yok mu bilgisi yada tavsiyesi olan???:)
 

astraopc

Yönetici
Moderatör
52-Ordu
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
2,877
Tepki puanı
46
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Sertlik yumusaklik ayari amortisorde olsa bile mantik olarak isine yaramayacaktir, coilover amac olarak yaylari kisaltarak aracin yuksekligine mudahale etmek icin kullanilir, yani siz amortisoru istediginiz kadarda yumusatsaniz yaylar sert olacagi icin amortisorlerdeki ayar hic bir isinize yaramayacaktir, hatta yumusak amortisorler daha konforsuz bir surus yasamaniza sebep olacaktir...

kisacasi coilover ile birlikte kullanacaginiz ayarli amortisorler size bir ekstra konfor vermeyecektir, ancak su varki coiloverlar spor yaydan cok daha konforlu ve iyi bir surus verirler... her iki sistemide kullanmis biri olarak eger coilover alma sansiniz varsa coilover alin...

3.5 cm lik yaylarda asiri derece hoplayarak geziyorsunuz, bunularin takili oldugu bir kac arac kullandim, daha sonra kararimi namistayn denen yerde yaylarimi preslettim bu sefer ziplama kesildi ancak amortisorler kisalan yaylara gore uygun olmadiginda cekicleme yapmaya basladi, daha sonra spor amortisor aldim ancak bu seferde yaylar esnekliklerini kaybetti cunku neden namistayn denen yer yaylari preslerken isitiyor buda celigi deforme ediyor uzun mesele bu....

sonunda coilover a karar kildik, bu setler cok pahali, ayarsiz coiloverlar bile tr de 1500 - 2000 tl arasi, ayarli koni amortisorler ile kiyaslayinca 1000 tl ustude onlar ayarli bir coilover almaya kalksaniz eibach vardi sanirim 2000 tl den pahali olucaktir.

yani uzun lafin kisasi aracini dusurmek isteyen coilover alcak, diger yontemler hem cok pahali hemde cok konforsuz oluyor...
 

noyan141

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
200
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sertlik yumusaklik ayari amortisorde olsa bile mantik olarak isine yaramayacaktir, coilover amac olarak yaylari kisaltarak aracin yuksekligine mudahale etmek icin kullanilir, yani siz amortisoru istediginiz kadarda yumusatsaniz yaylar sert olacagi icin amortisorlerdeki ayar hic bir isinize yaramayacaktir, hatta yumusak amortisorler daha konforsuz bir surus yasamaniza sebep olacaktir...

kisacasi coilover ile birlikte kullanacaginiz ayarli amortisorler size bir ekstra konfor vermeyecektir, ancak su varki coiloverlar spor yaydan cok daha konforlu ve iyi bir surus verirler... her iki sistemide kullanmis biri olarak eger coilover alma sansiniz varsa coilover alin...

3.5 cm lik yaylarda asiri derece hoplayarak geziyorsunuz, bunularin takili oldugu bir kac arac kullandim, daha sonra kararimi namistayn denen yerde yaylarimi preslettim bu sefer ziplama kesildi ancak amortisorler kisalan yaylara gore uygun olmadiginda cekicleme yapmaya basladi, daha sonra spor amortisor aldim ancak bu seferde yaylar esnekliklerini kaybetti cunku neden namistayn denen yer yaylari preslerken isitiyor buda celigi deforme ediyor uzun mesele bu....

sonunda coilover a karar kildik, bu setler cok pahali, ayarsiz coiloverlar bile tr de 1500 - 2000 tl arasi, ayarli koni amortisorler ile kiyaslayinca 1000 tl ustude onlar ayarli bir coilover almaya kalksaniz eibach vardi sanirim 2000 tl den pahali olucaktir.

yani uzun lafin kisasi aracini dusurmek isteyen coilover alcak, diger yontemler hem cok pahali hemde cok konforsuz oluyor...

bilgiler için çok teşekkürler aydınlatıcı oldu gerçekten:) o zaman sertlik ayarlı coilover çok gerekli birşey değil bakalım yaza doğru alıcam gözüküyor:)
 

alperx20xev

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ocak 2010
Mesajlar
155
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
konu hortlayacak ama coilover konusunda bı sonuca varabildiniz mı bende araştırıyorumda
 

snbastra

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
522
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
www.facebook.com
Ben aracımda tuningart coilover kullanıyorum sertlik ayarı yok ama konforu başarılı. Bunun dezavantajı ise düşük ayarda da yüksek ayarda da yumaşaklık aynı olduğundan 2 kişi bindiğinde araba esneme yapıyor, bu da düşük ayarda sürtme yaratıyor. Eibach 5 cm yay kullanırken araç daha çok tutunurken yola coiloverlarla virajlarda esne yapıyor,sonuç olarak memnunum
 

BURAK53

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
15,652
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
39
www.facebook.com
coıl yere bastıgınızda cok sert oluyor astra g de denedık ama kartıng yap yola tutuş super
 
Üst