Gtc Için Coilover

ScArC

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
28
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Slmlar herkese, coilovera çok ihtiyacım var ama hangisini alacağımı bilmiyorum. kafam çok karışık bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. şuan arabamın üzerinde eibach 3 lük yaylar var ve inanılmaz rahatsız bi gidişi var. zaten arabam yeniyken de çukurlardan öle güzel geçmiyordu. o zamanlar 16 jantlar olmasına rağmen. şimdi de üzerinde 17 ler var ve yay var berbat geçiyor çukurdan. darbe emişi yok gbi bişey. trafiğin gidişine uymakta zorlanıyorum. ufacık çukurda yavaşlamam gerekiyor. üstelik motor kulaklarına da zararlı sürekli tak tuk geçmesi.

astra gtc 1.6 105 hp için bilstein ve kw var. marka olarak hangisi daha başarılı bilmiorum. benim için önemli olan iyi yol tutması ve konforlu olması (burdaki konfordan kastım çukurlardan tok geçmesi - yumuşak olması diil). bilstein da bi tane model var; BILSTEIN - B14 PSS 007095. kw da ise 3 tane; variant 1, variant 2, variant 3 şeklinde. bunların hepsi gtc için aralarındaki farkı bilmiorum ama.

gelelim yardım istediğim kısma. kw daki seçeneklerin arasındaki fark nedir? kw mu alaym bilstein mı? coilover taktığım zaman ids+ a nolcak? şimdiden teşekkürler...
 

35.BPC.06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
119
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
kardesım coılover bılmıyorum da bende de ids olayından korkuyordum H&R yay taktım sadece 3.5 hıc bı sorun olmadı ıds de calısıyor :)
 

cance

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,732
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Slmlar herkese, coilovera çok ihtiyacım var ama hangisini alacağımı bilmiyorum. kafam çok karışık bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. şuan arabamın üzerinde eibach 3 lük yaylar var ve inanılmaz rahatsız bi gidişi var. zaten arabam yeniyken de çukurlardan öle güzel geçmiyordu. o zamanlar 16 jantlar olmasına rağmen. şimdi de üzerinde 17 ler var ve yay var berbat geçiyor çukurdan. darbe emişi yok gbi bişey. trafiğin gidişine uymakta zorlanıyorum. ufacık çukurda yavaşlamam gerekiyor. üstelik motor kulaklarına da zararlı sürekli tak tuk geçmesi.

astra gtc 1.6 105 hp için bilstein ve kw var. marka olarak hangisi daha başarılı bilmiorum. benim için önemli olan iyi yol tutması ve konforlu olması (burdaki konfordan kastım çukurlardan tok geçmesi - yumuşak olması diil). bilstein da bi tane model var; BILSTEIN - B14 PSS 007095. kw da ise 3 tane; variant 1, variant 2, variant 3 şeklinde. bunların hepsi gtc için aralarındaki farkı bilmiorum ama.

gelelim yardım istediğim kısma. kw daki seçeneklerin arasındaki fark nedir? kw mu alaym bilstein mı? coilover taktığım zaman ids+ a nolcak? şimdiden teşekkürler...

çukurdan tok geçmek nasıl oluyor anlamadım... ama yay taktığınızda arabanın sertleşmesi çok normal... sadece yay olan arabalarda çukura girdikten sonra çıkıncada yaylanmaya bir müddet devam eder araba... ve sert bir yaylanma olur... eğer spor amortisörde kullanırsanız bu yaylanmayı alırsınız... ben 2 farklı coilovera olan araca bindim onlarda baya sertti... 3lük eibachlara eğer konforsuz diyorsan bence coilover işine girme... bilstein konusunda bilgim yok malesef benim bindiklerim biri koniydi diğerinin markasını unuttum ama ingilterede üretilen bir markaydı...
 
Üst