Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kurlardan dolayı firmalar yavaş yavaş indirime gitmeye başladılar. Ben daha fazla bir indirim bekliyordum, 1000 lira civarı bir düşüş olmuş, 3000 lira indirim yapan markalar var.
Bu satıcılar kadar adisi yer yüzünde yok.daha geçen hafta corsa almaya gittim.Bak fiyatlar düşecek mi ona göre konuş dedim.Düşmesi imkansız dedi.1 hafta olmadan fiyatlar düştü.Eğer o gün ben o arabayı almış olsaydım showrooma gider o herifin agzını burnunu kırardım.Fiyatların düşeceğini biliyorlar ama bizi enayi yerine koyuyorlar.
Bu satıcılar kadar adisi yer yüzünde yok.daha geçen hafta corsa almaya gittim.Bak fiyatlar düşecek mi ona göre konuş dedim.Düşmesi imkansız dedi.1 hafta olmadan fiyatlar düştü.Eğer o gün ben o arabayı almış olsaydım showrooma gider o herifin agzını burnunu kırardım.Fiyatların düşeceğini biliyorlar ama bizi enayi yerine koyuyorlar.
normalde soyle bir hakka sahipsiniz.Eğer aldığınız ürünün fiyatı bir hafta içinde büyük bir indirime giderse o aradaki parayı size ödüyorlar telefon alırken anlattılar her yerde geçerli dediler.
normalde soyle bir hakka sahipsiniz.Eğer aldığınız ürünün fiyatı bir hafta içinde büyük bir indirime giderse o aradaki parayı size ödüyorlar telefon alırken anlattılar her yerde geçerli dediler.
fiyatinin artmasindan ziyade yalan soylemelerine uyuz oluyorum.ozellikle sordum bu durumu.inatla bu fiyatlar dusmez hatta artar dedi.yolum duser elbet oraya.benden korksun
fiyatinin artmasindan ziyade yalan soylemelerine uyuz oluyorum.ozellikle sordum bu durumu.inatla bu fiyatlar dusmez hatta artar dedi.yolum duser elbet oraya.benden korksun