Merhaba arkadaşlar bir çoğumuzun en büyük problemi aracımız şık gözüksün diye yapılan film uygulaması, Fakat son dönemlerde çok fazla (özellikle forumda) ceza uygulamasına rastladık. Açıkcası ben Filme karşıyım (güvenlik nedenlerinden dolayı) fakat işim gereği bagajımda ilaç taşıyorum ve yazın gölgede 40 derece olan aracımın iç sıcaklığını düşürmek için uzun bir arayışa başladım. Sonunda Hepsi burada sitesinden (
http://www.hepsiburada.com/bod-opel...ls.aspx?categoryid=264131&productid=otbod2784 ) bu ürünü buldum tabii nedir ne değidir diye düşünrken birde baktım imaltcı firma kendi memleketim olan aydındaki Batkan Oto Dizayn'mış hemen sabah bir telefon görüşmesinden sonra firmaya gittim ve montaj yapılmasını istedim. Baktımki aracımda çok iyi duruyor ve benim için en önemlisi Resistanslarım sağlam, hiç bir delme işlemi yapılmıyor ufak bir pazarlıktan sonra ürünü 100TL ye aldım. Hatta ürünü taktıdıktan 20 dk sonra polis cevirmesine girdim polis en başta ohaa bu kadar koyu cammı olur dedi fakat beni onların kolayca sökülüp takılan bir perde olduğunu anlatıp arka camlardan 1 tanesini söktüğümde Polisin bile o kadar hoşuna gitti ki nereden aldığımı sordu ve "yolunuza devam edebilirsiz" cümlesi ile atladım aracıma yola çıktım.
Ürün özellikleri;
* Dışarıdan içerisi kesinlikle gözükmüyor (En koyu film gibi gözüküyor)
* İçeriden dışarısı çok net görüşü kesinlikle kaybetmiyorsunuz
* Trafik cezası yok

* tak çıkart olduğu için kullanımı ve montajında kesinlikle delme işlemi yok
* içerideki sıcaklık çok büyük oranda düşürebiliyorsunuz....