ESP servis arızası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan alibarıs
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

alibarıs

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
96
Tepkime puanı
12
Puanları
0
selam araç bir süredir esp servis arızası veriyordu. Sırası ile buji , ateşleme bobini , akü değişti.Kısa sürelerle arıza kayboldu ama her defasında yeniden nüksetti. son olarak maf ve map sensörlerini söktüm temizledim. sıkıntı geçmedi . Bir kaç gün önce hava soğuk aracı çalıştıdım esp servis yine çıktı hareket ettirdim aracın gaz yemediğini fark ettim,ve ilk defa stop etti .Tekrar çalıştırdım devam ettim. bugün servise götürdüm arıza kayıtta motor tekleme hatası vermiş.Servisteki usta kesin sübap arızası dedi soğuk havalarda daha fazla yapar dedi. Kompresyon testi yapın dedim gerek yok dediler.Başka bir servise götürdüm testi yaptılar. testte 4 piston da 210-240 psi basınç çıktı Sübaplar sağlam dedi benzin aldığın yeri değiştir dediler.Benim tamircim ise hala sübap arızası diyor.
size sorum acaba basınçlar iyi çıksa bile sübap arızası olabilir mi? Teşekkür ederim
 
selam araç bir süredir esp servis arızası veriyordu. Sırası ile buji , ateşleme bobini , akü değişti.Kısa sürelerle arıza kayboldu ama her defasında yeniden nüksetti. son olarak maf ve map sensörlerini söktüm temizledim. sıkıntı geçmedi . Bir kaç gün önce hava soğuk aracı çalıştıdım esp servis yine çıktı hareket ettirdim aracın gaz yemediğini fark ettim,ve ilk defa stop etti .Tekrar çalıştırdım devam ettim. bugün servise götürdüm arıza kayıtta motor tekleme hatası vermiş.Servisteki usta kesin sübap arızası dedi soğuk havalarda daha fazla yapar dedi. Kompresyon testi yapın dedim gerek yok dediler.Başka bir servise götürdüm testi yaptılar. testte 4 piston da 210-240 psi basınç çıktı Sübaplar sağlam dedi benzin aldığın yeri değiştir dediler.Benim tamircim ise hala sübap arızası diyor.
size sorum acaba basınçlar iyi çıksa bile sübap arızası olabilir mi? Teşekkür ederim
Merhaba ankara bb car var orjinal cihazlar ile ölcum yapiliyor bosuna masraf etmeyin direk oraya goturun aracinizi sasmazda yeri bende yaptirim subab cikmisti

SM-A750F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Aynı sorun bende var. Astradan önce vectra vardı. Onda da esp sorunu vardı. Bende araştıracağım bu sorunu. Bir gelişme kaydedip paylaşırsanız sevinirim.
 
selam araç bir süredir esp servis arızası veriyordu. Sırası ile buji , ateşleme bobini , akü değişti.Kısa sürelerle arıza kayboldu ama her defasında yeniden nüksetti. son olarak maf ve map sensörlerini söktüm temizledim. sıkıntı geçmedi . Bir kaç gün önce hava soğuk aracı çalıştıdım esp servis yine çıktı hareket ettirdim aracın gaz yemediğini fark ettim,ve ilk defa stop etti .Tekrar çalıştırdım devam ettim. bugün servise götürdüm arıza kayıtta motor tekleme hatası vermiş.Servisteki usta kesin sübap arızası dedi soğuk havalarda daha fazla yapar dedi. Kompresyon testi yapın dedim gerek yok dediler.Başka bir servise götürdüm testi yaptılar. testte 4 piston da 210-240 psi basınç çıktı Sübaplar sağlam dedi benzin aldığın yeri değiştir dediler.Benim tamircim ise hala sübap arızası diyor.
size sorum acaba basınçlar iyi çıksa bile sübap arızası olabilir mi? Teşekkür ederim
Kompresyon testi sonucuna göre supaplarınızda herhangi bir sorun yok. Supap yaktığında sabahları araç zor çalışır aracın çekişinde düşüş olur.Aracınızda lpg varsa birkaç gün benzinde kullanın sorun devam edecek mi bakın. Bazı arızalar geçici olabiliyor. Eski astra j aracımda esp arızası çıktığında kontak kapatıp tekrar aracı çalıştırdığımda arıza giderdi. Cihazla arabaya bağlandığımda gaz verirsem bazen ateşleme arızası veriyordu.Bu arızada geçiciydi sildiğimde tekrar çıkmazdı. Bence birkaç gün aracınızı takip edin arıza bakalım tekrarlayacak mı.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Cevaplarınız için teşekkürler ederim. Benzinde deneyeceğim sonucu size aktaririm. Motor sıcak ölçüldü.acaba soğukken mi ölculmeliydi. Bu arada başka bir yeri aradım . Adamlar kulburator kapağını söküp ölcelim diyorlar. Şimdilik acele etmeyeceğim denemeye davam edeceğim.
 
Cevaplarınız için teşekkürler ederim. Benzinde deneyeceğim sonucu size aktaririm. Motor sıcak ölçüldü.acaba soğukken mi ölculmeliydi. Bu arada başka bir yeri aradım . Adamlar kulburator kapağını söküp ölcelim diyorlar. Şimdilik acele etmeyeceğim denemeye davam edeceğim.
Kesin sonuc icin bir gun onceden aracinizi servise birakip sabah soguk iken ölçum yapilmasidir

SM-A750F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Lpg enjektör lerin yapıyor olabilirler tüp varmı ne kadar süredir var
 
LPG var. Ama benzinde soğuk motor da yapıyor.
 
Kompresyon ölçümü yapmak için külbütör kapağını sökmeye gerek yok. Zaten bobin kapağını çıkarpıp bobini söktükten sonra bujileri söküp test yapılıyor. Külbütör kapağını neden sökmek istediklerine anlam veremedim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Soğuk motorda yapıyor sa ise bir gün benzinde kullan yanlız tüpü arkadan kapat bir dene bakalım çalışmada değişiklik olucak mı yine aynısı olursa farklı yol deneriz
 
Geri
Üst