Easytronic için bilgi istiyorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ilkerce
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bizde de easytronic var, özellikle yokuş yukarı kalkışlarda yada uzun süreli tırmanma yapacagımız zaman manuel e alıp uygun vitesle çıkmayı tercih ediyoruz, ayrıca kırmızı ışık gibi beklemelerde de vitesi N (boş) konumuna alıyoruz, servis debriaj balatasının ömrü açısından böyle kullanmayı tavsiye etmişti.
 
teşekkür ederim arkadaşlar, easytronic şanzıman kullanan arkadaşlardan kullanım tavsiyeleri çok faydalı olacaktır.. kullanan arkadaşlardan yorumlar bekliyorum..tşk...
 
easytronic kullanım için tavsiyeleriniz nelerdir

easytronic vitesi daha sağlıklı kullanabilmek için kullanan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum...teşekkürler...
 
marş motoru yada sarj dinamosu problemli.
 
Eğer son model olanlardan özellikle 2006 şanzıman toparlarsanız görürsün elbet
Benim HSA lı şanzıman Continental in imalatı böööhh yani
Bu şanzımanda OPEL in bayrağın taşıyıcısı Bosch tan vazgeçmemesi gerekiyordu.
2006 larda ne gibi bir sorun yaratıyor dahamı çok arıza veriyor bu şanzıman...ben opeli sorunsuz biliyordum bu konuda ford fiestada kitlenme duymuştum ama opelde yeni duydum...bu tüm yarı otomatiklerdemi var yoksa opele has bir durummudur? toyotada yarı otomatik ama kitlenme duymadım...
 
kafam karıştı iyice bir araç alsaydık kurtulsaydık
 
bu şanzuman da silecek motoruna benzeyen motorlar var ayrıca en önemlisi baskı balata olması aracın viteslere geçerken oluşturduğu yığılma sebebi baskı ve balata olmasından kaynaklanıyor bununda sebebi ani kavrama esnasında şanzuman içinde sorun olabileceğidir tam otomatik vitesde ise baskı balata yoktur tork konvaktör dediğimiz parça vardır ve yağ ile çalışır araç şanzuman içindeki yağ ile hareket eder ama yarı otomatik sistem balata yardımı ile arasında çok fark varr ben olsam esaytronic araca baskı balata koymazdım yağ sistemi yapar hem yığılma ortadan kalkardı hemde peformans daha iyi olurdu .
 
easytronic hakkında

arkadaşlar easytronik viteslerde diğer otomatik viteslerdeki gibi P konumu yok mu. yani arac dururken sadece el frenine mi bağımlı? yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
 
easytroniclerde A= otomatik vites M= Manuel vites R= geri vites N= boşa alma sadece bunlar bulunur. araç trafikte dururken N ile boşa alabilirsin park halinde ise yokuş yukarı durursan A da yokuş aşağı park edersen de R geri vitese alırsın.
 
Aracı Trafikte Boşa almana gerek yok Çünkü Araç durduğu zaman zaten kendi boşa alıyor. Yakıt tasarrufu sağlıyor. Bu yüzden yokuşda geriye kaçma yapıyor. Gaza bastığın anda 1 e takıp devam ediyor. Otomatikle Easytronik arasında vites farkı bu.
 
Geri
Üst