- Katılım
- 5 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,001
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
doğrusu ne peki? ayrıca bildiğim kadarıyla viteste yokuş aşağı giderkende enj.araç yakıt yakmaz. kompresöre bindirme hadisesi..
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Hepsi yanlış!Özelliklede frene bastığında yakıtı kesme, beyin, güvenlik felan güzel senaryo, yazar olmalıymışsınız:good:
Yeniçeri yazmış zaten.doğrusunu söyleseydin ?![]()
aynen doğru benim eski hondada gaz pedalının yanına kafanı sokup ancak bulabiliyordun o düğmeyi... bu sadece araç şiddetli bir kaza yapınca yada kaza yaptığını sanacak bir çukura düştüğünde devreye girer ve manuel olarak açmayınca bir daha araç çalışmaz. çünkü araç kaza olduğunu sanıp yakıtı kesmiştir. cut-off ise otomatik olarak günde 1000 defa devreye girip çıkan bir sistemdir.Yeniçeri yazmış zaten.
Güvenlik için yakıt kesme olayıda kesinlikle fren ile olmuyor. Sensörleri var onunda belki başına gelen vardır sert bir aracı olup çok çok kötü çukura düşenlerin genelde yakıtı kesilir. Bu duruma rastlayan çok az insan vardır kaza dışında. Yakıtı tekrar açmak için aracın herhangi bir yerinde düğme vardır basar o düğmeye çalıştırır devam edersin. Frenle alakası yok kısaca.
Yeniçeri yazmış zaten.
Güvenlik için yakıt kesme olayıda kesinlikle fren ile olmuyor. Sensörleri var onunda belki başına gelen vardır sert bir aracı olup çok çok kötü çukura düşenlerin genelde yakıtı kesilir. Bu duruma rastlayan çok az insan vardır kaza dışında. Yakıtı tekrar açmak için aracın herhangi bir yerinde düğme vardır basar o düğmeye çalıştırır devam edersin. Frenle alakası yok kısaca.
:good:en basitten anlatımı bu olsa gerek..devir olarak herhangi bir üst limiti yok red line a geçip gazdan çektiğiniz zaman da yakıtı keser ta ki motor devrinin düşüp rolanti ayarlayıcının devreye girip devri yükseltinceye kadar ..yeni araçların kullanım kılavuzlarında ayrıntılı yazıyor ister yokuş in ister çık ister düz yol. 1500 devirin üstünde isen ayak gazdan çekilince yakıtı keser kinetik enerji ile yani aracın kendi akışı ile gider. debriyaj yada gaza basınca devreden çıkar. tekrar yakıt gönderir. yani kırmızı ışığı görünce boşa atma ona göre ayarla ayağını gazdan çek yavaş yavaş yanaş ışığa. rampa aşağı giderken boşa alma. 1500 devirin üstünde olacak şekilde viteste kalsın
sadece frenle olanına cevap vermişsin. ki zaten ben öyle duymuştum dedim ona da illa kesin böyledir demedim.
4 başlık yazımdan 3ünü seçmişsin ve hepsi yanlış demişsin.
3ünün de ayrı ayrı doğrularını yazmanı istiyorum.![]()
hayır duyup öğrendiğimiz yer de yetkili opel servis elemanları ne diyim bilemiorum artık.