Cut-Off Konusu Burada!

doğrusu ne peki? ayrıca bildiğim kadarıyla viteste yokuş aşağı giderkende enj.araç yakıt yakmaz. kompresöre bindirme hadisesi..
 
yeni araçların kullanım kılavuzlarında ayrıntılı yazıyor ister yokuş in ister çık ister düz yol. 1500 devirin üstünde isen ayak gazdan çekilince yakıtı keser kinetik enerji ile yani aracın kendi akışı ile gider. debriyaj yada gaza basınca devreden çıkar. tekrar yakıt gönderir. yani kırmızı ışığı görünce boşa atma ona göre ayarla ayağını gazdan çek yavaş yavaş yanaş ışığa. rampa aşağı giderken boşa alma. 1500 devirin üstünde olacak şekilde viteste kalsın
 
anlaşılmayan bir şey varsa ayrıntılı açıklayabilirim. bu konuyu internette ve serviste ayrıntılı çok araştırdım. artı bu şekilde kullanıyorum ve yakıt tüketimim şehir içinde 6-6.5 litre. araç 1.3 combo 2006 model
 
doğrusunu söyleseydin ? :)
Yeniçeri yazmış zaten.

Güvenlik için yakıt kesme olayıda kesinlikle fren ile olmuyor. Sensörleri var onunda belki başına gelen vardır sert bir aracı olup çok çok kötü çukura düşenlerin genelde yakıtı kesilir. Bu duruma rastlayan çok az insan vardır kaza dışında. Yakıtı tekrar açmak için aracın herhangi bir yerinde düğme vardır basar o düğmeye çalıştırır devam edersin. Frenle alakası yok kısaca.
 
Yeniçeri yazmış zaten.

Güvenlik için yakıt kesme olayıda kesinlikle fren ile olmuyor. Sensörleri var onunda belki başına gelen vardır sert bir aracı olup çok çok kötü çukura düşenlerin genelde yakıtı kesilir. Bu duruma rastlayan çok az insan vardır kaza dışında. Yakıtı tekrar açmak için aracın herhangi bir yerinde düğme vardır basar o düğmeye çalıştırır devam edersin. Frenle alakası yok kısaca.
aynen doğru benim eski hondada gaz pedalının yanına kafanı sokup ancak bulabiliyordun o düğmeyi... bu sadece araç şiddetli bir kaza yapınca yada kaza yaptığını sanacak bir çukura düştüğünde devreye girer ve manuel olarak açmayınca bir daha araç çalışmaz. çünkü araç kaza olduğunu sanıp yakıtı kesmiştir. cut-off ise otomatik olarak günde 1000 defa devreye girip çıkan bir sistemdir.
 
Yeniçeri yazmış zaten.

Güvenlik için yakıt kesme olayıda kesinlikle fren ile olmuyor. Sensörleri var onunda belki başına gelen vardır sert bir aracı olup çok çok kötü çukura düşenlerin genelde yakıtı kesilir. Bu duruma rastlayan çok az insan vardır kaza dışında. Yakıtı tekrar açmak için aracın herhangi bir yerinde düğme vardır basar o düğmeye çalıştırır devam edersin. Frenle alakası yok kısaca.





sadece frenle olanına cevap vermişsin. ki zaten ben öyle duymuştum dedim ona da illa kesin böyledir demedim.

4 başlık yazımdan 3ünü seçmişsin ve hepsi yanlış demişsin.
3ünün de ayrı ayrı doğrularını yazmanı istiyorum. :)
 
hayır duyup öğrendiğimiz yer de yetkili opel servis elemanları ne diyim bilemiorum artık.
 
aman kızmadan arkadaşlar, sakin sakin. relax.
 
yeni araçların kullanım kılavuzlarında ayrıntılı yazıyor ister yokuş in ister çık ister düz yol. 1500 devirin üstünde isen ayak gazdan çekilince yakıtı keser kinetik enerji ile yani aracın kendi akışı ile gider. debriyaj yada gaza basınca devreden çıkar. tekrar yakıt gönderir. yani kırmızı ışığı görünce boşa atma ona göre ayarla ayağını gazdan çek yavaş yavaş yanaş ışığa. rampa aşağı giderken boşa alma. 1500 devirin üstünde olacak şekilde viteste kalsın
:good:en basitten anlatımı bu olsa gerek..devir olarak herhangi bir üst limiti yok red line a geçip gazdan çektiğiniz zaman da yakıtı keser ta ki motor devrinin düşüp rolanti ayarlayıcının devreye girip devri yükseltinceye kadar ..

sadece frenle olanına cevap vermişsin. ki zaten ben öyle duymuştum dedim ona da illa kesin böyledir demedim.

4 başlık yazımdan 3ünü seçmişsin ve hepsi yanlış demişsin.
3ünün de ayrı ayrı doğrularını yazmanı istiyorum. :)

hayır duyup öğrendiğimiz yer de yetkili opel servis elemanları ne diyim bilemiorum artık.

ayrıca ard arda msj yollamak yerine yazdığınız msj ın sağ alt köşesindeki düzelt butonunu kullanınız LÜTFEN!!!!!.....
 
Geri
Üst