Corsa D - Yamuk

artık düz olsada eğir göreceksiniz demedi demeyin:maden:
 
Akif kardes bunlar hep senin başının altından çıkıyor :) :o bi yandan övgü bi yandan gene simetri kusur bulma :)

Ya ne biliyim. Bir yandan toz konduramıyorum bir yandan da gözüme batar oldu. Eti budu belli. Kendime ya zamanında fiat alsaydım napardım diye soruyorum. O zaman benim c segmenti corsam biranda gözüme b segmenti gibi görünüyor. ;) Yakışıklı mı yakışıklı vesikalık resimde ama boy profil çekince resmi kusurlar ortaya çıkıyor :D
 
Benim arabada en ufak bir ses yok. Teybin sesini biraz acinca hicbir sey duyulmuyor:D
 
Corsa zaten B sinifi bir arac. Ve ici plastik olan bir aracin tikirti sesi normaldir. Gogusu ayakla ittirmedikce citirti falan yapmiyor. Aracin surekli gelen tek sesi ön sol tarafta. Orasi burasi yamuk diye genelleme yapmaya gerek de yok goruldugu gibi bir suru insan psikolojik olarak takinti yapiyor sorun olmasa da varmis gibi gozukuyor ki bunu ben de yapiyorum. Sonucta fiyati belli sinifi belli, bu aractan c sinifi konforu beklemek yanlis olur. Ama kendi sinifindaki cogu araca gore ic ve dis kalite olarak gayet iyi. Corsanin icindeki ferahlik ve sadelik bi fiesta'da yok mesela. C sinifi olarak gecen Fiat Linea'nin ici Corsa'dan kötü. Kisaca araclarimizin degerini bilelim, - yönleri olsa da sonucta kimse keyif icin almiyor herkes belli bi borcun altina girerek, alin teriyle calisarak aliyor ve severek kullanmak istiyor.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
orası direksiyonu kilitleyip açarken yamulur yani sabit bir parça değil elinizle düzeltebilirsiniz bu corsnın içinden gelen tıkırtı olayı nedir çok merak ediyorum 3 tane corsaya bindim hiç ses gelmiyordu arka amortisörler hariç
 
Corsa zaten B sinifi bir arac. Ve ici plastik olan bir aracin tikirti sesi normaldir. Gogusu ayakla ittirmedikce citirti falan yapmiyor. Aracin surekli gelen tek sesi ön sol tarafta. Orasi burasi yamuk diye genelleme yapmaya gerek de yok goruldugu gibi bir suru insan psikolojik olarak takinti yapiyor sorun olmasa da varmis gibi gozukuyor ki bunu ben de yapiyorum. Sonucta fiyati belli sinifi belli, bu aractan c sinifi konforu beklemek yanlis olur. Ama kendi sinifindaki cogu araca gore ic ve dis kalite olarak gayet iyi. Corsanin icindeki ferahlik ve sadelik bi fiesta'da yok mesela. C sinifi olarak gecen Fiat Linea'nin ici Corsa'dan kötü. Kisaca araclarimizin degerini bilelim, - yönleri olsa da sonucta kimse keyif icin almiyor herkes belli bi borcun altina girerek, alin teriyle calisarak aliyor ve severek kullanmak istiyor.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Plastik aksam hertürlü araçta mevcut ki .Hocam bana kalirsa fiati peugeot ve diğer fransızlarin yanında corsa hem kaliteli hemde sağlam. VW de polo rakip i ondada opsiyonel olara arka camlar otomatik değil her konuda corsa yani ;)

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 22:07 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 22:04 ----------

orası direksiyonu kilitleyip açarken yamulur yani sabit bir parça değil elinizle düzeltebilirsiniz bu corsnın içinden gelen tıkırtı olayı nedir çok merak ediyorum 3 tane corsaya bindim hiç ses gelmiyordu arka amortisörler hariç

Benim araçta sadece yağmurlu soğuk havada amortisör sesi vardı onuda yağladim geçti. Motor sesi diyorsan benim hoşuma gidiyor :)
 
orası direksiyonu kilitleyip açarken yamulur yani sabit bir parça değil elinizle düzeltebilirsiniz bu corsnın içinden gelen tıkırtı olayı nedir çok merak ediyorum 3 tane corsaya bindim hiç ses gelmiyordu arka amortisörler hariç
Km saatinin arka tarafindan bi yerden geliyor ama cok soguk havalarda ve bozuk yolda. Takilacak bir ses degil yani
Plastik aksam hertürlü araçta mevcut ki .Hocam bana kalirsa fiati peugeot ve diğer fransızlarin yanında corsa hem kaliteli hemde sağlam. VW de polo rakip i ondada opsiyonel olara arka camlar otomatik değil her konuda corsa yani ;)
Ben de onu diyorum ama kucucuk sorunlardan bi araci yerin dibine sokmaya gerek yok. Eski aracim chevrolet kalostu. O forumda oluyodu boyle seyler cevre baskisindan da dolayi ama corsanin yan araci olan yeni aveo icin bile bu kadar kotuleme yapilmiyor.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Km saatinin arka tarafindan bi yerden geliyor ama cok soguk havalarda ve bozuk yolda. Takilacak bir ses degil yani

Ben de onu diyorum ama kucucuk sorunlardan bi araci yerin dibine sokmaya gerek yok. Eski aracim chevrolet kalostu. O forumda oluyodu boyle seyler cevre baskisindan da dolayi ama corsanin yan araci olan yeni aveo icin bile bu kadar kotuleme yapilmiyor.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Sana aynen katiliyorum.Vw golf 7 açın onların yaşadiklari sorunlarini okuyun (sıfır aracın 3 kez baskı balata değişmiş) vw golf ust segment en az 60bin tl soncta hepsi Kul yapısı...
 
Kardeşim ben Türküm. Severimde söverimde. ;)

Ben bu aracı almadan önce gittim polo baktım. Fiyat özellik derken baktım özellik yol. Çıktıö fiesta ya baktım. Her şey iyi güzel ama şöför arkasına oturduğumda kapıyı kapatamayınca vazgeçtim. Bacağım dışarıda kaldı :) sonra gittim grande punto baktım ama piyasada daha iki yaşında düğmeleri soyulmuş fiat lar görünce anında vazgeçtim. En sonunda hiç aklımda yokken opel e gittim. Astra classic III E baktım ve almak üzereyken konsol kafama takılmıştı ki satıcı corsa yı gösterdi. Bide bu var uygun fiyatlı hesabı.

Sonucu söylememe gerek yok sanırım. Corsa kullanıcısıyım. Severimde söverimde ayrı mesele ama ben hala 92 model mazda 323 ümü özleyen adamım. Heryerinden ses gelirdi ama arkadan biri çarptımı arabadan inme zahmetine katlanmazdım. Olan ona oluyodu ;)

Bi gün zengin olursam alıcam bi 323 ferrari motoru taktırıcam ;) Tampon içine de çelik bariyer yaptırıcam. :D
 
Km saatinin arka tarafindan bi yerden geliyor ama cok soguk havalarda ve bozuk yolda. Takilacak bir ses degil yani
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

abi silikon spreyle yer yer sıkaran ses gelen yeri bulup araya çift taraflı bant yada siyah silikon yaparsan çıt çıkmaz:)
 
Geri
Üst