corsa c süspansiyon ??

kara_büyü

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
556
Tepkime puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar 2004 corsa c aracım var. bu kronik direksyon tıkırtısı olayını geçtim araba çukur ve tümseklerde çok sert tepki veriyor. pat küt. diye başka araçlara biniyorum çukurlarda yaylanarak rahatsız etmeden geçiyor. parke yollarda direksyon tıkırtısıyla birleşince traktör den farkı kalmıyor. uçurumdan aşağı atasım geliyor. herkesin corsası böyle mi ben bu aracın neresini göstermeliyim.
araçtan tek şikayetim bu da olmasa süper olacak..
 
evet biraz sert ancak virajlarda verdiği güvenden dolayı ben memnunum, diğer albealar paliolar gibi yana yatmıyo araç..
 
ufak tümseklerde hız orantısı fazlaysa bu normal asfalt kesikleri var mesela yada asfalt dışında bazı bozkluklar buralarda benm corsa'da böyle sert süs.mevcut araçlarda ama virajlarda savrulma durumu baya bi az yok gibi.. geniş tümseklerde ise süspansiyonun varlığını görüceksin geniş tümseklerde mesela deneyebilirisn..
 
arabada yay ve ınce yanak jantın varsa corsa c buyuk sorunlu bı araç oluyor..fotolarından anlayamadım ama orjınal haldeyse aracın z rotuna amortısor yada komple alt takımına bı baktır derım..en azından 6 ay sorunsuz kullanırsın
 
Corsa süspansiyonu diğer markaların b segmenti araçlarına göre serttir ancak bu sertliği kendimizde arttırabiliyoruz farkında olmadan şu sitede her corsa sahibine söylediğim gibi tekrar tekrar söylüyorum corsalar lastik havalarına bağlı olarak acayip karakter değiştirebilen araçlar , depo kapağının iç kısmında kullanılan ağırlığa göre lastik hava değerleri verilmiş bu değerlere uygun hava basınçlarını uyguladığınızda ve gerçekten yumuşak karakterli bir lastiğe sahipseniz corsalarda inanılmaz konforlu
 
Corsa süspansiyonu diğer markaların b segmenti araçlarına göre serttir ancak bu sertliği kendimizde arttırabiliyoruz farkında olmadan şu sitede her corsa sahibine söylediğim gibi tekrar tekrar söylüyorum corsalar lastik havalarına bağlı olarak acayip karakter değiştirebilen araçlar , depo kapağının iç kısmında kullanılan ağırlığa göre lastik hava değerleri verilmiş bu değerlere uygun hava basınçlarını uyguladığınızda ve gerçekten yumuşak karakterli bir lastiğe sahipseniz corsalarda inanılmaz konforlu

ben o kadar denedım tutturamadım bu konforu. hatta kar lastıgım varken bıle konforu tutturamadım. yol sesı olarak değilde 175 taban 14 jant ıle nasıl rahat edemedım anlamadım. demekkı gerçekten bu corsa konfor konusunda kalas. ama d kasa da bu sorunu cozmuşler. yağ gıbı akıyor.
 
hiç alakası yok yeni aldığım 1.4twinport acayip konforlu tabi arka dingilinin astra g ile aynı olmasınında etkisi büyük 1.0 1.2 1.3 lerin 1.7lerin arka dingil yapısı gibi değil , kaldı ki tek kapı tabir edilsede vandan çevrildiği için bi konfor beklemeyin 1.7 lerden
 
Sınıfına göre konforlu bi araç seviyorum keratayı :)
 
arkadaşlar merhaba ben bu konuyu teknik serviste açtım bilstein amortisör diye bende artık arabayı satma noktasına geldim bu tak tuk seslerinden ama 3 gün önce 4 amortisörüde bilstein marka gerçek alman malı amortisörlerle değiştirince işin rengi değişti acayip konforlu ve artık seslerden eser kalmadı z rotları ile amotisör üst takozlarını da değiştirdim fırsattan istifade şu mükemmel şiddetle tavsiye ederim yoksa o seslerle yaşamaya alışın derim..
 
arabada yay ve ınce yanak jantın varsa corsa c buyuk sorunlu bı araç oluyor..fotolarından anlayamadım ama orjınal haldeyse aracın z rotuna amortısor yada komple alt takımına bı baktır derım..en azından 6 ay sorunsuz kullanırsın


ne yay nede jant var. bu şartlarda yanına bile yaklaşmam.
1 yıl önce rot başlarını değiştim balansa girdi çıktı. önümüzdeki ay 90.000 bakımı var komple alta bende gireceğim bu sefer.
 
Geri
Üst