C.clean 100.000 geçen araçlarda olmuyor mu?

mocan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
57
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
71
Siteyi ziyaret et
aracı uzun yolda devirli kullanmak Carbon Clean işlemine benzer mi? yani mevcut kurumları atabilirmiyiz?
 

duman_42

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
274
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Devirli kullanmak mutlaka kurum oluşmasını minimuma indirir. Fakat oluşan kurumu sökermi? Çok ağırlaşmamış kurumların, yüksek devirde devamlı basmayla, bir kısmının atılacağını söylüyorlar.
Ama esaslı bi temizlik için c. clean şart... özellikle ağır kurumlar için..
 

Papirus

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
612
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
aracı uzun yolda devirli kullanmak Carbon Clean işlemine benzer mi? yani mevcut kurumları atabilirmiyiz?

:good: Sürekli yazıyorum, pek kimse dinlemiyor , eğer aracınızın çekişinde kayıp hissediyorsanız , söyle bir şehirler arası otoban turu zamanı gelmiştir diye. İstanbulda oturanlar şöyle edirne yönüne doğru trafik boşaldığında bahçeşehirden sonra, bir 20 dakika gazlayın, dönüşte farkı fark edeceksiniz.:p
hele ki berryman, wynn's, Stp, redex gibi vs markaların valf-enjektör temizleyicilerinden ilave edip yaparsanız C.C'ne yakın etki elde ediyorsunuz.
 

spaceghost

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
514
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
herkes birşey söylüyor.kimsenin dediği birbirini tutmuyor.daha sistemlerin nasıl çalıştığını bilmeden herkes birşey söylüyor.bu konuda tekbir ağızdan net bir açıklama bekliyoruz.ben şahsen burda yapılan birçok yoruma katılmıyorum.
 

Mehmet Gazihan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
1,981
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
www.chiptuning.com.tr
şu ana kadar yapılan yorumların büyük çoğunluğu aynı odakta toplanıyor..

1- CC işlemine erken km lerde başlayıp periyodik olarak edvam etmek.
2- Aracı çok devirsiz kullanmamak..
3- Araç dizel ise, km si yüksek ise ve daha önce hiç CC yapılmamışsa İşlem yapılırken birtakım riskleri olduğunu bilmek, mümkünse yaptırmamak..
 

fluminense

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ara 2009
Mesajlar
1,310
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
şu ana kadar yapılan yorumların büyük çoğunluğu aynı odakta toplanıyor..

1- CC işlemine erken km lerde başlayıp periyodik olarak edvam etmek.
2- Aracı çok devirsiz kullanmamak..
3- Araç dizel ise, km si yüksek ise ve daha önce hiç CC yapılmamışsa İşlem yapılırken birtakım riskleri olduğunu bilmek, mümkünse yaptırmamak..

aracım 120.000 km de..cc düşünüyorum ama kendi titizliğimden,fırsat bulursam otobanda basarım da,izmir-aydın arasında yaklaşık yarım saat süreyle resmen tapagaz gittim geçendehep 5000-5500 devir civarı.Aracın kondisyonu arttı gibi geldi ama psikolijik de olabilir bu arada aracımda bi problem göremiyorum,bujiler değişti belirgin olan hantallıkta azaldı,hani insana rahat batar ya,şimdi de enjektör temizliği için katkı maddesi bakarken bu konuya denk geldim ve cc ye her zaman başvurmamak gerektiğini anladım.
ben daha önce aracımın ben kadar titiz bi adamda olduğunu sanmıyorum,ve periyodik olarak CC yapıldığını da sanmıyorum..ne dersiniz yaptırmalımıyım yoksa kaliteli bir enjektör temizleyici alıp devirli kullanıma devam mı etmeliyim..
ya da olası elektronik parça arızalarını göze alıp bi deneyeyim mi_?
 

sas_sas

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
788
Tepki puanı
12
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Benzinli araclarda ileri km lerde ornegin 150.000 km den sonra yapilan C.C. isleminin ortaya cikardigi kurum veya daha buyuk artiklarin atilmasi sirasinda bazi beklenmedik sorunlara sebeb olmasi mumkun mudur? Bu konudaki yorumlara itibar edilmeli midir?
 

beyaz guvercin

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
5,646
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
kısacası motorda biriken kurumu cc kullanılan kimyasal söküyor ve buda enjektörleri tıkıyor.en sağlıklısı enjektörleri söktürüp temizletip basınç ayarını yaptırmak
 

astraopc

Yönetici
Moderatör
52-Ordu
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
2,877
Tepki puanı
46
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
şu ana kadar yapılan yorumların büyük çoğunluğu aynı odakta toplanıyor..

1- CC işlemine erken km lerde başlayıp periyodik olarak edvam etmek.
2- Aracı çok devirsiz kullanmamak..
3- Araç dizel ise, km si yüksek ise ve daha önce hiç CC yapılmamışsa İşlem yapılırken birtakım riskleri olduğunu bilmek, mümkünse yaptırmamak..

Mehmet bey, +1907 demekten baska bir sey kalmiyor...

kısacası motorda biriken kurumu cc kullanılan kimyasal söküyor ve buda enjektörleri tıkıyor.en sağlıklısı enjektörleri söktürüp temizletip basınç ayarını yaptırmak

Eger bu yorum yuksek km de daha once hic CC yapilmamis bir arac icin yapilmis ise katiliyorum (enjektor tikanmasi hic duymadim) ancak biriken kurum yuksek miktarda risk olusturuyor. yorum duzenli olarak CC yapilan bir arac icin yapiliyorsa maalesef katilmiyorum..
 
Son düzenleme:
Üst