buji

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 66ercan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

66ercan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Şub 2010
Mesajlar
227
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
slm arkdaslar lpg li aracların bujıleri çift tırnak mı olur tek tırnak mı tamircinin bırı benim çift tırnakları söktü tek yaptı lpg li aracın ki tek olur dedi çift tırnagın + yada - leri var mı arac vectra 2000 cdx
saygılar
 
slm arkdaslar lpg li aracların bujıleri çift tırnak mı olur tek tırnak mı tamircinin bırı benim çift tırnakları söktü tek yaptı lpg li aracın ki tek olur dedi çift tırnagın + yada - leri var mı arac vectra 2000 cdx
saygılar
Orjinali çift tırnaklıdır. LPG konusunda hiçbir bilgim yok ama ustanın neden böyle yaptığını da anlayamadım, çünkü bu araçlar gereken ısıya ulaşana kadar yani LPG'ye geçene kadar orjinal halleri ile (benzinle) çalışmıyorlar mı? O zaman benzinle çalıştıkları süre ne kadar sağlıklı olur?
 
haklısın savaş abi
bende anlamadım bunu
 
onceki aracim vw polo idi. lpg vardi. benim ustamda cift tirnakli bujiyi tek tirnak yapti. ne yalan soyleyim merak edipde sormadim..
 
LPGli araçalrda illa şu olmalıdır diye birşey yok.

orjinal çift tırnaktır. ama benimde farklı ustalarım ve netten okuduklarım tek tırnak taktırmamı soyledi.
Nedeni ise tek tırnakta lpg daha iyi yanma sonucu vermesidir.

Tek tırnak takılıp, tırnak aralıgıda iyi ayarlanirsa ki bu ayar ortalama 0.9 mm oluyor.
araç çok iyi performans veriyor.

ben bujileri boyle takınca araba kendine geldi..

Sonuç olarak lpg kullanıyorsanız orjinal GM tek tırnak buji taktırın ama tırnak aralıgı kesinlikle ayarlanmalıdır. 0,7 - 0,8 - 0,9 ideal aralıklardır. ustanıza danışın tam yardımcı olacaktir..
 
benimkin ayarlamadılar direk taktılar demekki bilmiyorlar
 
Bende bu aralar LPG bujilerine bakıyorum. Bosch un ve NGK nın bujileri var. Bu özel bujilerde tek tırnaklı. Bosch alıp denemeyi düşünüyorum.
Bu konu ile ilgili link: http://forum.donanimhaber.com/m_38998913/tm.htm
 
Geri
Üst