- Katılım
- 9 Tem 2012
- Mesajlar
- 3,982
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
Easytronic göreceli olarak keyifsiz değil aslında çok keyifli bir şanzıman. Normal otomatik şanzımanlarda tiksinç bir devir atlama olayı var vites yükseldiğinde, ancak easytronicde çok hisli ve benim gibi manuel sever bir insanı mest edicek şekilde güzel vites geçişleri var. Gaza abanırsanız gerçekten sarsıntılı vites geçişi var ve zaten C sınıfı bir otomobilde sarsıntısız sürüş hayalden öteye geçmez, şanzıman sarsmasa şasinin hafifliği sarsar
Ayrıca gaza ne kadar az dokunursanız o kadar düşük devirde vites değiştiriyor, 1500 devirde vites yükselttiğini çok iyi biliyorum. Kar modu var gaz tepkilerini gebertiyor ama bir şekilde karda patinajsız kalkmanda çok faydalı. Bir de sıfır alıp easytronic sorunu yaşayana pek denk gelmedim ben, kmsi düşürülmüş ama çok diri duran galeri araçlarında bolca olur bu sorunlar. Ama illaki "bizim bi arkadaş" diye başlayan cümlelerle easytronic sistemi yerden yere vurulacaktır bu allahın emri.
En güzeli DSG şanzıman alıcaksın nadir abi, onların da baskı balata sistemleri ve değişmesi gereken şeyleri var, bakımı geldiğinde 11-12 bin lira vermeye hazırsan öneriyorum
Veya bmw 1 serisi alcaksın, hala tork konvertörlü ve fazla aşamalı (8-9 ileriye doğru gidiyolar) ZF marka en babasından şanzıman kullanıyolar.

En güzeli DSG şanzıman alıcaksın nadir abi, onların da baskı balata sistemleri ve değişmesi gereken şeyleri var, bakımı geldiğinde 11-12 bin lira vermeye hazırsan öneriyorum
