bu araç alınır mı?? Vw golf 6

954fireblade

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
4,796
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
aga pert dediğiniz nedir ya...kagıt üzerinde bir yazı tamamen dalavere...
en ufak şeyde zaten araba pert belgesi alabiliyor...arabada aman aman birşey olmasına gerek yokki...
seneler öncesi benim çatır çatır araba toplayıp deli paralar kazanan tanıdıklarım vardı...sadece kendi arabalarını yapıyorlardı...taaki pert işi çıkana kadar.
 

izm35

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
211
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Al birini vur ötekine Rıfkı abi , opel de ak kaşık değil. :) Bizde 2004 polo var , opel'e göre daha ucuz parçaları..

Aracın direksiyonundaki alüminyum kaplama eksik gibi.
Madem bu araçların satılması zor oluyor. Neden bu araçları bir daha satıyorlar?? Hurdaya ayırıp parça parça satsın kasko firmaları? Böylelikle ortada pertten dönme araç da çok sık görülmez??

bu olayların sebebi sigorta şirketleri, araç pert olunca 30 gün içerisinde satılmasını sağlayıp size ödemeyi sonrasında yapıyorlar, ve komiktirki piyasada dolaşmasına vesile oldukları bu araçlara kendileri bir daha sigorta yapmıyorlar, devlet kredi kartı aidatı ile uğraşacağına esas bu konuya el atmalı.

benim 2004 polom vardı çektiklerimi bir allah bilir bir ben, bir iki parça tesadüfen ucuz denk gelmiş olabilir, ama toplamda hiç bir vw masraf olarak bence opelden ekonomik değil, opelin ak kaşık olmadığını kabul ediyorum ama en azından başta alırken saçma sapan sıralara girip aylarca beklemiyoruz, pazarlıkla iskontomuzu alabiliyoruz ve en başındna hem donanım olarak daha fazlasına daha ucuz bir fiyata ulaşıyoruz, fiyat performans oranı yuksek olduğu için bir çoğumuz opel alıyoruz, hepimizde bence araçlarımızın bir bmw fln olmadığının farkındayızdır...
 

vectra38

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
876
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bu kanayan yaranın acilen durması gerekiyor.Bu konuyu birleşelim nereye bildirmemiz gerekiyorsa bildirelim !!!

Diğer konuya gelince;Öncelikle Vw polikitasına çok kızıyorum. Sıra bekletmesi ve 1 lira bile bir indirime gitmemesi , adamlar renk getirmeye bile tenezzül etmiyorlar.Bunu bu hale getirmede rol oynayanlardan biri de Opel. Corsayı güncellememeke hala ısrar etmesi , yeni bir dizel motor piyasaya sürmemesi gibi nedenler VW yi bir adım daha öne geçirdi. Şu anki düşünce "önce VW almak için uğraşalım da olmazsa Opel alırız " şeklinde.
Vw yi savunmuyorum elbette. Vw ve Opel suçlular.

Vw forumlarında tsi harici kronik sorun konusu görmedim desem yeridir. (Piston kırma vs. gibi olaylar var ama bunlar aracın alınışından sonra çok kısa zamanda geliştiği için garanti faktörü var.Bu vw yi elbette masum yapmaz Opel de her ne hikmetse 2. yıldan hemen sonra başlıyor ne varsa sıradan geçiyor , garanti bittiği için hep cepten yaptırılıyor , küçük parça arızaları çok çıkıyor (klape kapak motoru vs.))Opelde servise gittiğimde " bu kasa vectralarda/astralarda/corsalarda hastalık bu " vs. gibi cümlelerle karşılaşmak beni sinirlendiriyor. 2004 poloda , ateşleme bobinlerinden başka kronik sorun hiç görmedim.
Aracı değerlendirirken 5-6 yıllık kullanım sonrası için değerlendirme yapabilsek daha doğru sonuca ulaşırız diye düşünüyorum.. Benim için araç değerlendirme kriteri olarak hem sıfır iken motoru , donanımı ve sağlamlığı ve 5-6 yıl kullanım sonrasında aracın kondisyonunun nasıl olacağı önemli.

Eğri oturup doğru konuşalım.Opel motor konusunda da çok geri kaldı. Hatta bugün poloyu satıp astra 1.3 CDTI cosmo almayı düşündük ama sırf motorundan kaybetti araç ve vazgeçtik. Daha bu astra j ler filan yeni. Bakalım bunlarda kronik ne gelişecek meraktayım. Fiyat performans en iyi opelde dedin ama performans hak getire (Dizelden bahsettim.Aynı zamanda 1.6 115 hp lik motorlar için de geçerli.)

Bu arada ; piyasada alınacak araç olmadığından dolayı (c sınıfı) poloyla devam edelim diyorum. Opel ciddi bir dizel motor piyasaya sürmezse bir daha opel almak zor görünüyor.
 

izm35

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
211
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
fiyat performans oranından kastım, motor performansı değil, verdiğiniz paranın karşılığında aldığınız donanımlar, parça-bakım fiyatları, arıza çıktığında arızanın masrafı ve boyutu, kolay satılabilirlik, modelin uzun yıllar piyasada kalması gibi konuları demek istedim.
 

nightknight

Kayıtlı Kullanıcı
28-Giresun
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
769
Tepki puanı
18
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Opel'in club card uygulaması yeter.3 ay önce otomatik anten dala takıldı kırıldı.servisi aradım anten sordum izmirde depoda varmış fiyatını sordum 83 lira.4 gün sonra parça geldi ordu ateşde yaptırdım.kasaya gittiğimde club card indirimi devreye girdi 62 tl ödedim işcilikte almadılar.ayrıca bu yaz yağ değişimini ve filtre bakımlarınıda 149 tl ye yaptırdım.20 yaşındaki aracımın hala orjinal parçalarını bulabiliyorum gerçi amortisör takozları için 20 gün almanyadan parça bekledim ama sonunda geldi.şimdi neden opel işte bu yüzden parçaları uygun ver servis ağı geniş hem özel hem yetkili.sıkıntılada olsa.
 

RespecT

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
3,105
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Pert var pert var. Doğuş'un ücretlendirme ve ürünlerini değerlendirme politikaları zaten ortada.Az sayılabilecek hasarlar dahi sırf bu yüzden pert kaydından nasibini alıyor.
Binmek için para vererek Vw almayı düşüneceğimi sanmıyorum.Al sat için ise sağlam bir expertiz yapmadan almazdım.Satarken açıklanabilecek durumda ise ok.Ama kandırmaca gerektirecek durumdaysa uzak dursun.
 
Üst