BRC mi ZAVOLİ mi

MadeN

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
6,208
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
atiker taktırmayın. o ucuz kit diğerlerine göre cok daha kısa sürede arıza yapar ve o ucuz sandıgınız kit size pahalı dediğiniz markadan daha pahalıya gelir. prins en kaliteli kittir. brc ye 1600 lira vereceğinize map sensorsuz (pek önemli bir sensor değil) prins i 1700 lira civarına taktırın. taktırmaya calısın. beni dinleyin siz boşa yazmıyorum bu satırları. ankarada olanlara özbek opel i öneririm hatta baska hiçbir yere gitmeyin derim.

ya karıştırma ortalığı map sensörsüz prins nerde 1700 lira sallama osman :D
 

the_boss

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
283
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
sevgili prinsçiler :)

biriniz şu map'li yada map'siz! prins olayına açıklama getirirse çoook memnun olacağım.
Daha öncede bir yerde sormuştum, yanıt alamadım diye hatırlıyorum.
Manifolt basınç sensörü ile LPG 'nin ne alakası var ?
bknz: http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensor

teşekkürler..

not : doğrudur, atiker malzeme kalitesi olarak kötüdür, ancak şu anda piyasada taktırdığınız atıker safefast sistem LOVATO'nun ECUsunu kullanıyor ve araç OBD portu üzerinden LTF SFT değerlerini okuyup değerleri ona göre revize edebiliyor.
990 liraya buna sahip olabiliyorsunuz. Şayet enjektörlerden şikayetçiyseniz de 200 tl daha fazla verip horizon enjektör taktırabilirsiniz.
Bu arada Atıker kullanıyorum ama Atikerci değilim, sadece Atiker öyle yerlere vurulacak kadar kötü sistem satmıyor. (özellikle üretmiyor yazıyorum, çünkü ECU ve horizon enjektörler italyan :) )
 

Chatin

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
1,685
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
sevgili prinsçiler :)

biriniz şu map'li yada map'siz! prins olayına açıklama getirirse çoook memnun olacağım.
Daha öncede bir yerde sormuştum, yanıt alamadım diye hatırlıyorum.
Manifolt basınç sensörü ile LPG 'nin ne alakası var ?
bknz: http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensor

teşekkürler..

not : doğrudur, atiker malzeme kalitesi olarak kötüdür, ancak şu anda piyasada taktırdığınız atıker safefast sistem LOVATO'nun ECUsunu kullanıyor ve araç OBD portu üzerinden LTF SFT değerlerini okuyup değerleri ona göre revize edebiliyor.
990 liraya buna sahip olabiliyorsunuz. Şayet enjektörlerden şikayetçiyseniz de 200 tl daha fazla verip horizon enjektör taktırabilirsiniz.
Bu arada Atıker kullanıyorum ama Atikerci değilim, sadece Atiker öyle yerlere vurulacak kadar kötü sistem satmıyor. (özellikle üretmiyor yazıyorum, çünkü ECU ve horizon enjektörler italyan :) )
map sensoru gazın az kaldığında veya full depodan minimuma indiginde gazın basıncını ayarlayan bir sensor. ve yoklugunda şu oluyor. gazın min e geldiginde ama bayagı min yani 10-20 km var bitmesine gaza yuklendiginde anlık olarak bir kafa atışı hissediyorsun aracta o kadar.

atiker olayına gelince kit demek sadece ecu degildir. bunun regulatoru var dedigin gibi enjektorleri ki enjektor demeyelim selenoid valftir ki horizon enjektor e 200 lira verince 1200 lira oldu bile hayırlı olsun. ki horizon falan hikaye valtek enjektoru kullanın. en sorunsuzu odur. hoş dedigim gibi bu enjektor degil selenoid valf yani medikal sektorunde de akışkan pompalanması için kullanılıyor. ümraniyede 35 liraya yapılan valfler bunlar. linkini falan bile veririm kayıtlı ama işte gerek yok. bilin yeter.

zavoli zaten iyi bir marka degil ki onun ecusunu kullandı diye atiker iyi olsun. ustte de dedigim gibi regulatoru var evoparatoru var vay efendim ıvırı var zıvırı var. yani her zamanki gibi ucuz etin yahnisi olmaz işte ucuz mala para verecek kadar zengin degilim işte ucuzda hayırda olsaydı bit pazarına nur yagardı sonra işte ucuzsa vardır nedeni açılır sonradan şemsiye dany. sonuncusunu attım ama hoşuma da gitmedi degil.

yani türk malı diye diye zaten gelen saplıyor giden saplıyor. burası usa degil ki belirli bir kalite standardı dışında bir mal üretilsin. niye prins diyoruz; cunku regulatoru de kaliteli yakıt hortumları da vay efendim keihin marka enjektorleri de. doğalgaz(cng) uyumu da var.. ecu su zaten cok guzel bir piggy-back ecusu. atiker ve zavolinin ecusu hesap makinesi gibi kalıyor diyeyim farkı anlayın. son lafım ise şu;

bir çölden bir deve geçse ayak izine bakarak dersiniz ki buradan bir deve gecmiş.. e bu kadar insan atiker almayın prins taktırın yani en azından brc taktırın diyorsa vardır bi' bildikleri ..

senin nezninde genel bir cevap vermeye çalıştım ki cevabı kişisel bir cevap olarak düşünme. ama detaylı bilgi falan istenirse elimden geldigince yardımcı olurum zamanım oldukça. benim amacım sorunsuz bir şekilde yıllar boyu rahat edeceğiniz bir lpg çevrim kiti hakkında sizlere yardımcı olmak. gerisi veya ilerisi yok.
 

karabek

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
1,837
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sevgili Esat Arkadaşım Atikeri ben tavsiye ettim seninle bilgi yarışına girecek kadar bilgim yok sende bende biliyoruz ancak Atikeri tavsiye etme sebebim şudur Aracımı 15000 tlye satın aldım bu fiyattaki araca 1800-2000 civarı kit bence pahalı geldi ve garantiyi aldığım konusmasını beğendiğim Atiker bayisine taktırdım.
selenoid valf meselesini daha öncede duydum biliyorum malzeme kalitesi tabii ki prince kadar olamaz ancak burda ben ve benim gibi düsünen arkadaslar için birazda ekonomik diye düsünüyorum ben soruçta Atikeri taktıralı 15-16 ay ve 16000 km oldu sıkıntı yaşamadım bunun için tavsiye ederim
Şunu da söylemezsem haksızlık olur 30-35 bin tl civarı bi aracım olsa kesinlikle teleflex veya prince taktırırırım
Bu vesile ile hepinize Günaydın Arkadaslar
 

Chatin

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
1,685
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
abdulkadir abi ayda ne kadar lpg tüketiyorsun ?
atikere 1000 lira dersen hadi prins i geçelim brc taktırın desen brc de 1500 lira hadi 1600 olsun tanıdık bulamazsanız. arada 600 lira fark var ya.. şimdi o dandik regulator 2 sene boyunca bozulmayıp 2 sene 2. gün bozulunca biliyorsun ki garanti dışı. ne kadar olduğunu yazmayayım siz araştırın da size kaça gelecek görün. sonra enjektör takımından bir tanesi genelde bozulur. 3 enjektor çalıştıkca da conta yakmaya kadar gidersiniz.. enjektor takımının da fiyatını yazmayayım siz araştırın veya bilmeyin. ama şunu bilin daha bu 2 parça ile aradaki fark kapandı bile :)

ecuya ve diğer çok arıza yapan parçalara girmedim bile. yani aracınınızın değerini degilde ayda veya yılda ne kadarlık yakıt tükettiğinizi hesaplayın. kısacası şu an size fazla gelen 500-600 lira farkın niye olduğunu yaşadığınız sorunlardan sonra anlıyorsunuz. son cümle; hiçbir şey boş yere ucuz veya boş yere diğerine göre pahalı değildir..
 

the_boss

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
283
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Atiker'e kefil olmam ama sonuç itibariyle kullanıyoruz ve memnunuz.
Atiker taktırmaya niyetli arkadaşlar, siyah 6-8 silindirli araçlar için olan egilatörü taktırmaya özen gösterin araçlarınıza. Bu regülatörün tavsiye edildiğini okumuştum.
ECU olarak Safefast OBD, ben horizon enj. kullanıyorum, sesli çalışıyor ama memnunum. Enj. süresi çok küçük araçlarda ve üst devirlerde hızlı açılıp kapanabilmesinden ötürü iyi çalıştığını biliyorum.

Ne diyim isteyen istediğini taktırsın.

Esat, bu arada babamda Toyota var BRC takılı, benim astrada atiker takılı malum ve deponun bitmesine 20-30 km kala silkeleme yapmıyor. MAP sensörü turbo beslemeli araçların dönüşümlerinde kullanılıyor olmasın ?
 

Chatin

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
1,685
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Atiker'e kefil olmam ama sonuç itibariyle kullanıyoruz ve memnunuz.
Atiker taktırmaya niyetli arkadaşlar, siyah 6-8 silindirli araçlar için olan egilatörü taktırmaya özen gösterin araçlarınıza. Bu regülatörün tavsiye edildiğini okumuştum.
ECU olarak Safefast OBD, ben horizon enj. kullanıyorum, sesli çalışıyor ama memnunum. Enj. süresi çok küçük araçlarda ve üst devirlerde hızlı açılıp kapanabilmesinden ötürü iyi çalıştığını biliyorum.

Ne diyim isteyen istediğini taktırsın.

Esat, bu arada babamda Toyota var BRC takılı, benim astrada atiker takılı malum ve deponun bitmesine 20-30 km kala silkeleme yapmıyor. MAP sensörü turbo beslemeli araçların dönüşümlerinde kullanılıyor olmasın ?

alaattin kardeşim,

senin kitinde map sensoru var zaten. ha dandik ama var. büyük filtrenin hemen üstünde.
 
Son düzenleme:
Üst