bor powerın zararları!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cagatay16
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
İngilterede satılıyor olması bence buraki ürünle aynı kalitede olduğu anlamına gelmez. Örneğin bizde şöyle bir ticari tabir vardır "ihraç fazlası mallar"
yani biz iç pazara ayrı dış pazara ayrı malzeme üretip göndeririz. neden? Kendi milletini bu kadar haki gören ve batılıları gözünde büyüten-hayranlık duyan başka bir millet olmadığından.
Allahın dometisinin soğanının bile iyisini avrupaya gönderip dandiklerini pazarlarda satarlar. buna rağmen avrıpalı kontrol eder ve uygun değilse almaz yada yakar.
Bu maddede eminim öyle bir numara vardır. başka türlü kendisine bağımlı yapamaz zaten :D
 
avrupa ya ihraç edilmesi benim için bişey ifade etmiyor.

avrupadan gelen her ürün 1. kalite mi ki?

ondan demedim bizim ülkede her şey satılır çünkü kontrol yokdur.. işde avrupaya sokulmayan sar değeri yüksek çin malı teller bizim piyasada zebil gibi satılıyor misal.. ondan dedim avrupalı bu konularda daha titiz kontrol açısından..
 
10/60 mobıl 1 tam sentetık varken bulasmam yada lemasn bulursam onu kullanıırm :) bor yag kanalalrını tıkıyor dıye bır duyum aldım ama sadece duyum gormedıgım ıcın yorumsuzum ....
duyuma gerek yok söyle bir düsün:confused: bor kristalleri:(
sagol ben almayim :D arabami cöpten bulmadim :D:hıh:
gecen televizyonda gösterdiler kasikta yakiyor geriye toz kaldi..o toz :(
 
:alkis::good:

Hakan medya haberlerine fazla itibar etme. 2 sene kadar evvel bir gazetenin ekonomi sayfasında bir işletmenin tanıtımı yapılmıştı, şöyle başarılı, böyle başarılı bir işletme diye lanse edildi, yıllık cirosu ....... dolar diye yazılmış, ama o kişi karşılıksız çek senetten içeride yattı.

Bu madenin deposu bizim ülkemizde, ülkemizde üretim yapan bir çok araba fabrikaları var. Bu fabrikalar bu ürünü kullansalar acayip hava yapmazlar mı? Düşünsene avrupada üretilen bir araba fabrika verisi olarak (örneğin) 100 km de ortalama 6 lt benzin tüketiyor, Türkiye'de üretilen aynı araba bor takviyesi ile hem 100 km de 5 lt benzin tüketecek, hem de daha performanslı olacak, üstelik bu işi de araç başına en fazla 50 TL lik ek bir bütçe ile yapacak. Haksızmıyım? Sen bir üretici olsan bu imkandan faydalanmak istemezmisin?
 
Bor madeni hepimizin bildiği gibi zor bulunan bi maden ki fiyatı zaten belli ama bor madenin sıvılaştırmak öyle her yiğidin harcı değil,ki hiçte sanıldığı kadar basit bir işlem değil.malüm dünyada tek bir bu sıvılaştırma işlemini yapmakta onuda tahmin ettiğiniz gibi ABD. sonuç olarak mantığa bürünürsek ; Bor zaten pahalı bi maden,bunu sıvılaştırmak daha da külfetli ama aracımıza eklemek için aldığımız ürün hiç te okadar pahalı değil... Gerek yok böyle bormuş nanoymuş,kandırılmaya hiçte gerek yok...
 
konuyla alakalı farklı bir marka, ben bu ürünü her yağlamada kullanıyorum, motorda değişim ürünü koyar koymaz başlıyor,ses ve vibrasyon neredeyse tamamen ortadan kalkıyor,ve yukarıda da yazdığım gibi yağsız vaziyette yaklaşık 4-5 km yüksek süratle aracı kullandım yatak sarmadı normal şartlarda krank bile kesebilirdi kısaca boru bilmem ama bu ürün çok faydalı alın deneme amaçlı kullanın ne kaybedersiniz ki çok da pahalı değil zaten.
http://www.powerup.com.tr/giris_default.asp
 
kullanan birisi olarak söylüyorum faydasını çok gördüm görüyorum zararını ise hiç görmedim, sahteleri ile karıştırmayın yeter, tavsiye ederim ben şahsen
 
Bor madeni hepimizin bildiği gibi zor bulunan bi maden ki fiyatı zaten belli ama bor madenin sıvılaştırmak öyle her yiğidin harcı değil,ki hiçte sanıldığı kadar basit bir işlem değil.malüm dünyada tek bir bu sıvılaştırma işlemini yapmakta onuda tahmin ettiğiniz gibi ABD. sonuç olarak mantığa bürünürsek ; Bor zaten pahalı bi maden,bunu sıvılaştırmak daha da külfetli ama aracımıza eklemek için aldığımız ürün hiç te okadar pahalı değil... Gerek yok böyle bormuş nanoymuş,kandırılmaya hiçte gerek yok...
bu bahsi geçen ürünlerde bor sıvı halde değil, çok küçük partiküller halinde, nano teknoloji deyip durmaları bu partiküllerin boyutlarından kaynaklı.

yukarıda testere soğutma sıvılarından bahsetilmiş, metal işleme tezgahlarının hepsinde kullanılan yağ piyasa ağzıyla "bor yağı" olarak bilinir, içerisinde de katkı olarak bulunuyor, oranlarını bilmesem de, bu yağile su karıştırılıp tezgaha veriliyor. tabi bu tezgahlarda amaç metali aşındırmak olunca bor aşındırıyor gibi düşünülmesin, bir metal diğer bir metali keserken, kesme harici oluşan sürtünmeleri en aza indiriyor.

ben ilk yağ değişiminde atıcam bi kür denicem ama markada kararsızım.
nasılsa bizim motora olan olmuş bi denemekten bişey olmaz.
 
bu bahsi geçen ürünlerde bor sıvı halde değil, çok küçük partiküller halinde, nano teknoloji deyip durmaları bu partiküllerin boyutlarından kaynaklı.

yukarıda testere soğutma sıvılarından bahsetilmiş, metal işleme tezgahlarının hepsinde kullanılan yağ piyasa ağzıyla "bor yağı" olarak bilinir, içerisinde de katkı olarak bulunuyor, oranlarını bilmesem de, bu yağile su karıştırılıp tezgaha veriliyor. tabi bu tezgahlarda amaç metali aşındırmak olunca bor aşındırıyor gibi düşünülmesin, bir metal diğer bir metali keserken, kesme harici oluşan sürtünmeleri en aza indiriyor.

ben ilk yağ değişiminde atıcam bi kür denicem ama markada kararsızım.
nasılsa bizim motora olan olmuş bi denemekten bişey olmaz.

o dediğin bor yağı torna tezgahlarında da kullanılıyor ama mantık şöyle aşındıran yada delen kısmın üstünü kaplamak korumak aşınma sıratında bu parçaların aşırı ısınmasını ve kırılmasını önlemek için ama motordaki durum farklı motor piston çevresini ve gömlek içlerini kapladığından motor ilk çalışma sırasında yağsız kalıyor bire yağ poması yağ filtresi turbo vs bunlarında kaplıyor
 
Geri
Üst