- Katılım
- 23 Ocak 2007
- Mesajlar
- 341
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
iyi akşamlar ve iyi forumlar;
2004 trafiğe çıkışlı 2005 model astra g aracıma 2010 ekim ayında bir akü aldım. birkaç hafta önce akünün zayıfladığını marşa basmadan iç aydınlatmadan farlardan ve en sonunda marşa basarken nazlanmasından anladım.oto elektrikçisine gittim aracında kaçak vs sorun yokşarj dinamosu saat gibi çalışıyor dedi. akü sıkıntılı yolda bile kalabilirsin dedi. bende akü garantide olduğundan bayi ye gittim durumu anlattım hemen aküyü bırakın servise göderelim dediler.başka bir araçtan aküyü kendi aracıma taktım.aküyü bayiye cumartesi günü bıraktım.
bugün beni cepten aradılar akünün servisinden elemanlar bayileri dolaşıyorlarmış benim akünün gerekli incelemesinin yapıldığını ve akünün sağlam olduğunu söylediler ancak aracınızda bir kaçak kontrolü yapmak isteyoruz sizce sakıncası var mı dediler bende hay hay memnun olurum dedim. nihayet ölçü aletiyle ölçüm yaptıklarında ;
araç stop vaziyetinde kontak anahtarı çıkarılmış kapılar kilitli değil ölçülen akım 0,01 A(sanırım bu 1 mili amper )
araç stop vaziyetinde kapılar kilitli ölçülen akım 0.10 A (bu da sanırım 100 miliamper)
adamların dediği şu: beyefendi aracınızda bir kaçak var ve bu da kilit sistemiyle alakalı. en kısa anda detaylı tespit yaptırıp tamir ettirmeniz.
ben daha sonra 1-2 oto elektrikçisine daha gittim ama tatmin edici bir sonuç alamadım.
fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var.ne yapmalı nasıl bir yol izlemeliyim.
araçta umandadan kilitleyince camları kapatan bir sistem var ama orjinal midir sonradan mıdır bilmiyorum ben aldığımda vardı. ben herhangibir ekleme yapmadım elektrik donanımı olarak.akümde 12 V 55 A
uzun oldu arkadaşlar ama yardımlarınız bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
2004 trafiğe çıkışlı 2005 model astra g aracıma 2010 ekim ayında bir akü aldım. birkaç hafta önce akünün zayıfladığını marşa basmadan iç aydınlatmadan farlardan ve en sonunda marşa basarken nazlanmasından anladım.oto elektrikçisine gittim aracında kaçak vs sorun yokşarj dinamosu saat gibi çalışıyor dedi. akü sıkıntılı yolda bile kalabilirsin dedi. bende akü garantide olduğundan bayi ye gittim durumu anlattım hemen aküyü bırakın servise göderelim dediler.başka bir araçtan aküyü kendi aracıma taktım.aküyü bayiye cumartesi günü bıraktım.
bugün beni cepten aradılar akünün servisinden elemanlar bayileri dolaşıyorlarmış benim akünün gerekli incelemesinin yapıldığını ve akünün sağlam olduğunu söylediler ancak aracınızda bir kaçak kontrolü yapmak isteyoruz sizce sakıncası var mı dediler bende hay hay memnun olurum dedim. nihayet ölçü aletiyle ölçüm yaptıklarında ;
araç stop vaziyetinde kontak anahtarı çıkarılmış kapılar kilitli değil ölçülen akım 0,01 A(sanırım bu 1 mili amper )
araç stop vaziyetinde kapılar kilitli ölçülen akım 0.10 A (bu da sanırım 100 miliamper)
adamların dediği şu: beyefendi aracınızda bir kaçak var ve bu da kilit sistemiyle alakalı. en kısa anda detaylı tespit yaptırıp tamir ettirmeniz.
ben daha sonra 1-2 oto elektrikçisine daha gittim ama tatmin edici bir sonuç alamadım.
fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var.ne yapmalı nasıl bir yol izlemeliyim.
araçta umandadan kilitleyince camları kapatan bir sistem var ama orjinal midir sonradan mıdır bilmiyorum ben aldığımda vardı. ben herhangibir ekleme yapmadım elektrik donanımı olarak.akümde 12 V 55 A
uzun oldu arkadaşlar ama yardımlarınız bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
Son düzenleme: