Atiker Müşteri Hizmetlerinin Müşteriye Yaklaşımı ve Garanti

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mucipoz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
iyide kardeşim haksızsınki adamlar güzelce söylemiş garantide değildir ürün diye sende önce bakıma girmediyse adam ne yapsın araba her el değiştirdikçe yeniden garantimi başlatıcaklar azıcık makul ve mantıklı düşünün tamam atiker iyi bir kit değil ama sizde bu konuda sonuna kadar haksızsınız atikerden hiçbirşey talep edemezsiniz adamlarda zaten ücret karşığında sorununuzu çözemeyi teklif etmişler daha ne yapsınlar
 
Allah atikeri düşmanımın başına vermesin. öyle adi ve kalitesiz bir marka olamaz.... kendim konyalıyım ama böyle bişey olamaz. benim subaruyla çektiğimi bir ben bi de servis bilir :D
 
iyide kardeşim haksızsınki adamlar güzelce söylemiş garantide değildir ürün diye sende önce bakıma girmediyse adam ne yapsın araba her el değiştirdikçe yeniden garantimi başlatıcaklar azıcık makul ve mantıklı düşünün tamam atiker iyi bir kit değil ama sizde bu konuda sonuna kadar haksızsınız atikerden hiçbirşey talep edemezsiniz adamlarda zaten ücret karşığında sorununuzu çözemeyi teklif etmişler daha ne yapsınlar

bana regülatörle filitrenin ne gibi bi bağlantısı olduğunu anlatabilir misin? enjektörler bozulmuş olsa eyvallah filitreden olabilir ama regülatör kel alaka...
 
iyide kardeşim haksızsınki adamlar güzelce söylemiş garantide değildir ürün diye sende önce bakıma girmediyse adam ne yapsın araba her el değiştirdikçe yeniden garantimi başlatıcaklar azıcık makul ve mantıklı düşünün tamam atiker iyi bir kit değil ama sizde bu konuda sonuna kadar haksızsınız atikerden hiçbirşey talep edemezsiniz adamlarda zaten ücret karşığında sorununuzu çözemeyi teklif etmişler daha ne yapsınlar

Bozulan parça regülatör. Yani bakımla falan alakası olan bir parça değil kalitesizliğinden çatlamış ve su kaçırıyor. Yenisi 180 tl . Ben bakım gerektirmeyen bir parça için bu parayı neden vereyim ? imalat hatası veya kalitesiz malzeme bu. ? ayrıca diğer lpg markalarında bu tür bir garanti yokmuş yani süre baz alınıyormuş, bunlar 10 binde bir bakım yaptırmazsan garanti dışı kalır diyorlar. Yani her onbinde bir servise bayılacaksın 50 tl. Müşteriye ucuza mal verip kaliteden, her onbinde bir servise mecbur edip cebinden çalıyorlar.

Garanti iki yılsa, bu süre zarfında bin defa da el değişse de garanti devam eder.
 
Son düzenleme:
rica

Bugün bu olay başıma gelince atikerle ilgili şikayet sitelerine bir göz atayım dedim oda ne, onlarca şikayet var, diğer lpg kitleri hakkında ise bir elin parmaklarını geçmez şikayetler var. Demekki müşteri memnuniyeti yok. Müşteri memnuniyeti olmadan hiçbir marka ve ürün piyasada tutunamaz. Bugün beni bir müşteri olarak bırak memnun etmeyi memnuniyetsizliğin doruğuna çıkardılar ve kendilerinden nefret ettirdiler. Ben bu olayı şikayet sitesine yazdım, buraya yazdım ,tanıdıklarıma anlatıyorum, neticede kaybeden ben miyim onlar mı ? Bana dava açacaklarmış açsınlar rezillikleri iyice gün yüzüne çıksın, kaybeden yine kendileri olacak. Saygılarımla.
Arkadaşım yapma böyle.Öfkeyle kalkan zararla oturabilir.Gönlün sana haklı diyebilir ama mahkemeler gönülle değil delille iş yapar.Mahkeme senden yıllık veya zamanında bakımlarını yaptırdığına dair belge isterse ve bu belgelri verirsen ordan alnın ak çıkarsın.Yoksa bu belgeler işin zor.Bence sen haklısın,mağdursun ama dilerim az zararla atlatırsın.Biraz alttan al,anlaş bence.
Tekrar geçmiş olsun.
 
Gürkan kardeşim ayrıca benim burada anlatmak istediğim olay şu; 10 bin kmde bir bakıma girmezsen, yanlışlıkla 10001 km de bakıma girersen, veya aracın onbin km ye geldiğinde aracın olduğu yerde atiker yetkili servisi yoksa aracın otomatikman garanti kapsamı dışında kalıyor, bu şekilde bir garantiye ve atikerin müşteri hizmetlerinde çalışan ve beni mahkemeye vermekle tehdit eden atiker müşteri hizmetleri yetkilisinin olaya yaklaşım tarzının yanlışlığını anlattım. Bilmem anlatabildimmi ?
 
Arkadaşım yapma böyle.Öfkeyle kalkan zararla oturabilir.Gönlün sana haklı diyebilir ama mahkemeler gönülle değil delille iş yapar.Mahkeme senden yıllık veya zamanında bakımlarını yaptırdığına dair belge isterse ve bu belgelri verirsen ordan alnın ak çıkarsın.Yoksa bu belgeler işin zor.Bence sen haklısın,mağdursun ama dilerim az zararla atlatırsın.Biraz alttan al,anlaş bence.
Tekrar geçmiş olsun.


Konu yanlış anlaşıldı sanırım. Ben haklıyım, benim aracımın lpg kitini garanti kapsamına soksunlar demiyorum. Zaten bu kiti söküp atacağım. Adamların olaya bakış açısını ve garanti şartlarının ne kadar mantıksız olduğunu anlatmak istedim.
 
Son düzenleme:
Atiker iyi olmayabilir. Müşteri hizmetleri de iyi olmayabilir. Bu konuda hakkınızı teslim ederim.

Ama eğer kit takılırken size 10.000'de bir gelin denmişse ve yasalar da buna izin veriyorsa haksızsınız!

Regülatör ile filtrenin ne ilgisi var demeyin. Ona bakarsanız LPG takılan sıfır araç bile garantiden çıkıyor. LPG ile aracın tüm garantisinin ne ilgisi var diyemiyoruz.

Bu biraz yasalarla ilgili bir konu. Garanti şartları içinde böyle bir madde varsa haklıysanız da haksızsınız. Maalesef böyle...
 
Aykan kardeşim, Yazdıklarımı iyi okursanız ne demek istediğimi anlarsınız. Ben garanti kapsamına alsınlar demiyorum anlatmak istediklerim çok farklı, yukarıda okuyun lütfen.
 
Aykan kardeşim, Yazdıklarımı iyi okursanız ne demek istediğimi anlarsınız. Ben garanti kapsamına alsınlar demiyorum anlatmak istediklerim çok farklı, yukarıda okuyun lütfen.

Okudum. Haklısınız. Büyük bir firmanın müşteri hizmetlerinin en ufak meselede mahkeme ile karşı tarafı tehdit etmesi hoş karşılanacak bir durum değil elbette.

Fakat biraz empati kurmakta da yarar var. Çok sert çıkmış olabilirsiniz belki yahut ses tonunuz çok serttir v.s...

Neyse geçmiş olsun diyelim. İnşallah kısa zamanda rayına oturur her şey...
 
Geri
Üst