OPİS BATIPARK-DİSK YAMULMASI VE DEĞİŞİM YAPILMAMASI

alp___

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
44
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42

Arkadaşlar konuyu bakım -güncelleme kısmında açmıştım ama servislerle ilgili kısımda da açma gereği hissettim daha çok arkadaşın görüpte benimle aynı duruma düşmemesi için. Aşağıda konuyu anlattım, opelden sonuç çıkmadı müşteri hizmetleri durumu kabul etmiyor. Evraklar ile tüketici hakem heyetine başvuracağım ama evvela opelin garanti şartlarını iyice bir araştırmalıyım.


2011 model 1,4 T aracımı geçen 2013 Ocak 19'da  direksiyonda frene basınca  titreme olmasından dolayı Ankarada bulunan batı park opis servisine götürdüm. İncelemeleri neticesinde evet disklerde bir parça eğrilik olduğunu ancak garantiden değiştirmektense torna yapacaklarını belirttiler. Bende garantimin bitmesine o sıra çok az kaldığı için özellikle değişim istedim zira aynı sorun devam ederse bir daha gitmemde garantiniz bitti beyefendi ücreti mukabilinde diskinizi değiştiririz denilmesini olası gördüğüm için bu talebimi ısrarlı bir şekilde iletmiştim. Ancak aracımla ilgilenen usta "sizin aracınız şikayetiniz nedeniyle incelendiğinde yani müracaatınız sırasında garantili ve disklerinizin yamuk olduğu servis kayıtlarına işlendi eğer aynı sorundan daha sonra garantiniz bitse bile gelseniz ilk başvurunuz esas alınır ve değiştirilir dedi" bende elimde olmayarak mecburen belki tekerrür etmez diyerek ikna olmadan kabul etmek zorunda kaldım.

    Disklere torna yapıldı (hiç anlamam bunuda yamuksa yamuk kabul edip değiştireceksin tornada nedir???) o anlık sorunum giderildi ama ben biliyordum ki bu benim sorunuma çare olmayacaktı ama ustanın söylediği gibi daha evvel başvurduğum için belki diskler değişecekti garanti sürem bitse dahi. ևünkü bu müracatımın üzerinden neredeyse bir ay sonra aracımın garantisi bitiyordu. Dediğim gibi oldu ve aracımın direksiyonu bu revize işleminden 5-6 ay gibi bir süre sonra yine titremeye başladı bende açıkçası çok umursamadım nasıl olsa bir şekilde servis bunu halleder diye baktım. 45 bin Bakımına gittiğimde durumu izah eder değişim talebinde bulunurum diye devam ettim.

    Geçtiğimiz ayda aracımın 44,000 yani üçüncü yıllık bakımını yaptırdım İzmitte bulunan Opel Ekcanda. (Ankaradan ayrıldım görevim nedeniyle) Burada disklerde titreme olduğunu belirttim servis baktı ve evet diskleriniz yamulmuş ve değişmesi zorunlu dediler. Bende kendilerine durumu anlattım ancak garantimin bittiğini ücreti mukabilinde disklerin değişiminin yapılacağını belirttiler. Bende bunun üzerine hemen Opis Batı Park'ı aradım evvela benimle ilgilenen servis danışmanı İrfan bey ile görüştüm tabi kabul etmediler Smiley)) Sonra müşteri hizmetlerinden Aysun hanımla görüştüm oda adeta beni suçlarcasına bu işlemin olmayacağını yapılan işlemin üzerinden 10 ay geçtiğini aracın garantisinin bittiğini ilk başvurduğum tarihte opelin parça değişimine izin vermediğini kendilerinin bir inisyatifi olmadığını vs. belirtti.

Arkadaşlar buraya dikkat edin lütfen, opelin parça değişimi için izin vermediğini belirttiler bende kendilerine ; o zaman bana opelin izin vermediği belgeyi yazıya dökülmüş şekilde ulaştırmalarını istedim. Kendilerinde böyle bir belge olmadığı için tabiki veremediler. Servis danışmanıylada görüşmemde aynı şeyi tekrarladığımda nereden biliyorsunuz opele yazı yazmadığımızı deyince o zaman yazıyı lütfen bana mailleyin bende hakkımı dava açmak suretiyle savunacağımı söylediğimde yine böyle bir belge olmadığından veremediler.

Bende bunun üzerine Opel müşteri hizmetlerini aradım.Durumu anlattım elimdeki servislerden aldığım belgeleri disklerin yamuk olmasına rağmen değişim talebim olmasına rağmen garanti altındayken yapmadıklarını vs. açıkça anlattım bugünde yine disklerimin yetkili servisçe yamuk olduğunun tespit edildiğini ve değişim talebimin yerine getirilmesini istedim onlarda  ևok ilgilendiler sağolsunlar iş emrinde yazılı bilgileri topladıktan sonra ilgili servislerle görüşüp benimle irtibata geçeceklerini eğer olayın anlattığım gibiyse haklı olduğumun altını çizdiler. En azından çözüm için çaba sarfedeceklerini belirttiler ve içinde bulunduğum durum için servisin kabalığı için özür dilediler.

Daha evvelde aracımın ikinci bakımını yine aynı servise yaptırmıştım. Telefonla müşteri memnuniyeti için aradıklarında durumu izah ettiğimde hemen gelin yardımcı oluruz dedikleri için oraya müracat ettim. Oysa ilk bakıma gittiğimde de polen filtresini değiştirirken torpido kapağının cıvatalarını kapatmamışlar ve yolda farketmiştim bu durumu Smiley))Arkadaşlar benim aracımın garantisi bitmesine rağmen bakımlarımı düzenli olarak yetkili serviste yaptırırım dışarıda 150 TL ye yapılan bakımı serviste 500 TL vererek yaptırırım neden ? Karşımda kurumsal bir yapı ve muhatap bulmak için ama Ankara Batıpark  Opis kraldan çok kralcı olup beni mağdur etmiştir. Kesinlikle gidecek arkadaşlara tavsiye etmiyorum Ankarada bu işi daha ciddi yapan müşteri odaklı servislerde var bilginiz olsun.

Bu yazımı  başka formlarda da yazacağım. Maksat bilgilendirme olsun saygılar...
 

ze623

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Tem 2012
Mesajlar
367
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Ynt: OPİS BATIPARK-DİSK YAMULMASI VE DEĞİŞİM YAPILMAMASI

aynı sorun benim aracımdada oldu daha 4000 km de bende sizin gibi mücadele verdim ama sıfır aracın diskini tornalayıp kakaladılar, 2000-3000 km sonra yine titreme oldu, servisle tartışmalar sonra opel türkiye ara et bir sürü hır gür değişim yapıldı.ama prosedürleri böyleymiş opel genel müdürlüğün söylediği belli bir pay var ve torna kurtarırsa değişim yapmıyoruz olduğu.walla astranın kronik sorunlarını bir kabul etselerde insanlarda sıkıntı yaşamasa.hiç mi forumları falan takip etmiyorlar.aynı sorunu yaşadığım için size gönülden destek veriyorum
 

corsa_1990

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
1,976
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Ynt: OPİS BATIPARK-DİSK YAMULMASI VE DEĞİŞİM YAPILMAMASI

Müşteri memnuniyeti diye birşey yok ki.İşleri,güçleri yokuşa sürmek.
 

Aydn1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
2,929
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Ynt: OPİS BATIPARK-DİSK YAMULMASI VE DEĞİŞİM YAPILMAMASI

Tüketici veya İş Mahkemesine başvurma hakkınızda var ama öncelikle Genel Müdürlük ile sorunu tekrar görüşmeyi tercih edebilirsiniz.
 
Üst