Astra NB 1.4T ActiveSelect Cosmo İncelemesi

evgin

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
568
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Merhabalar.

Aranıza yeni katıldım. Yeni aldığım aracımla yaklaşık 3000 km. yol yaptım ve görüşlerimi paylaşmak istedim. Umarım yeni almayı düşünenlere bir fikir vermede yardımcı olur.

Aracımın bilgileri:
Opel Astra NB 1.4T ActiveSelect Cosmo (2013) Beyaz

Aracımı 19 Şubat 2014 tarihinde Sakarya ilinde fotoğrafçılıkla uğraşan bir beyefendiden aldım. Eylül 2013 trafiğe çıkışlı araç 1750 km.deydi.

Van'da yaşadığım için epey uzun bir yolculuk yaptım. Araç hakkında edindiğim ilk izlenimler şu şekilde:

Gövde:
Aracın dış görünümü kesinlikle harika. Özellikle ön çaprazdan baktığınızda çok kaslı ve tok duruyor. Cosmo donanımla gelen AFL farlar, krom kapı kolları, krom cam çerçevesi, balık sırtı anten ve krom kaplı eliptik egzos çıkışı aracın görüntüsünü tamamlıyor. Balıksırtı antenin araç renginde olması daha güzel olurdu diye düşünüyorum. Ayrıca kaputun bitiminden başlayıp, tavana devam eden çıtalar da krom olabilirdi kanımca.

Kaputa gelince, kaputu kaldırdığınızda karşınıza klasik derli toplu bir ön düzen geliyor. Önceki aracımdaki (Astra H) amortisörlü kapak desteği yerine çıta olması beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Fakat küçük ve önemsiz bir ayrıntı.

Silecekler içeriden dışa doğru çalışıyor ve çok güzel görünüyor. Camları da çok iyş temizliyor. Fıskiyeler jet şeklinde değil, püskürterek camı yıkıyor. Aynı durum far yıkaması içinde geçerli. Yeterli buldum. Yalnız HB araç alışkanlığı olan geri silecek olmamasına henüz alışamadım. :)

Anahtar kumandadan kilitleri açtığınızda farlar yanıyor ve kalibrasyon yapıyor. İlk gece 10 kere falan balkondan izledim. Çok güzel görünüyor. :) Kapı sesleri gayet tok ve sorunsuz. Önceki aracımın kapı kolları çok sertti. Fakat bu aracın kapı kolları yumuşak bir şekilde açılıyor. Bagaj kapağı kumandadan açılabiliyor. Passattaki gibi bacağınızı kaldırınca açılmıyor ama yine de yeterli bence :). Ayrıca Corsa ve Astra HB'den sonra bagaj hacmi oldukça büyük. Bence tek eksik bagaj kapağının Octavia'daki gibi komple arka camla birlikte kalkmaması. Tercih meselesi, size kalmış.

İç Karoseri ve Konfor:

Astra Sedan'a dışarıdan aşık olduktan sonra, iç tasarım sizi büyüleyecek. Sol kapıdan başlayıp sağ kapıya devam eden hat, Cosmo donanımın yarım deri döşemeleri ile bütünlük sağlayan iç tasarımı tamamlıyor.

Deri direksiyon simidi biraz büyük olsa da, göstergeleri görebilmek için böyle tasarlanmış diye düşünüyorum. Göstergeye diyecek bir şey yok. Beyaz çerçeve aydınlatması ve kırmızı ibreler çok hoş görünüyor. Ortadaki bilgi ekranında araç ve sürüşle ilgili bilgileri görebiliyorsunuz. Fakat bana daha fazla fonksiyon kazandırılabilirdi diye düşünüyorum. Ayrıca sinyal kolundan kumanda yerinedireksiyondan kumanda daha kullanışlı olurdu diye düşünüyorum.

Koltuklar ve pedestal donanımı oldukça iyi seviyede. Saklama gözleri yeterli. Bazıları orta konsolda bir sürü düğme görmeyi sevmezken, benim hoşuma gitti.

Araçla standart gelen kırmızı grafik ekran yeterli fakat en kısa zamanda bir navigasyon sistemi takmayı düşünüyorum. USB girişi, iki adet 12V çıkışı, AUX girişi zaten olmazsa olmaz olduğu için değinmeye gerek duymuyorum. Telefon bağlantısı iyi fakat rehberdeki tüm isimler çıkmıyor. Muhtemelen .csv içeriğiyle alakalı.

Araçta elektrikli katlanır yan aynalar mevcut fakat sadece manuel olarak kapanıyor olması ciddi derecede can sıkıcı. Forumlarda bu sıkıntının ufak bir müdahale ile giderilebildiğini okumuştum. İmkan bulursam yapacağım.

Aracın iç aydınlatması ve ambiyans ışıklandırması çok hoşuma gitti. Güzel bir hava katıyor.

Uzun yolda yaşadığım birkaç sıkıntıyı dile getireyim. Stabilize yollarda sol ön çıta kaplamasından gelen zırıltı çom rahatsız ediciydi. Dayanamayıp peçete sıkıştırarak giderdim. Ayrıca orta konsoldan ve sağ kapıdan da tıkırtılar geliyordu. Van'a gelir gelmez servise götürdüm. Ustalarla test sürüşüne çıktık ses gelmedi. Şu anda ses yok fakat her an duyma endişesi yaşıyorum. Peçete uzun süre kaldığı için sanırım kaplama yerine oturdu ve zırıltı kesildi. Rüzgar sesi eskisindeki gibi devam ediyor. Stabilize yol lastik yuvarlanma gürültüsü eskisinden az ama daha iyi yalıtım yapılabilirdi. Fakat genel olarak ses yalıtımı sınıfına göre iyi.

Koltuklar oldukça rahat. Benim canımı sıkan tek şey önceki aracımda bulunan, koltuğun ön kısmını yükseltme olmaması. Yükseklik ayarı tümden koltuğu kaldırıyor.

Sürüş Dinamikleri:

Öncelikle 1362 cc lik benzinli motorla 1500 kg.lık bu aracı böylesine seri hareket ettiren ECOTEC motoru beğendim. Turboşarjlı inert hava beslemesi bu küçük motoru 140 beygir güce ulaştırıyor. VW Golf 1.4TSI kullanma şansım olmuştu. Süperşarjın eksikliği hissedilmiyor değil. Düşük devirlerde çekişi çok hissedemiyorsunuz. Astra H 1.3 CDTI dan geçiş yapmış birisi olarak tatmin edici olduğunu söyleyebilirim. Çünkü önceki aracımda 120 km ile giderken bir aracı sollamaya çıkarken tereddüt yaşıyordum, ara hızlanmalarının yetersizliğinden dolayı. Fakat 1.4T bu durumu değiştiriyor. RPM yükseldikçe artan motor gücü, yüksek devirde verimi düşen dizel motorun aksine aracı hızlandırmata devam ediyor.

Easytronik şanzımandan sonra ActiveSelect şanzıman geçişleri neredeyse hissedilmiyor. Kickdown tepkimesi ve sabit hızda düşük devir ayarlaması iyi. Tiptronik olarak kullanabiliyorsunuz. Bir DSG veya CVT değil fakat ActiveSelect iyi bir şanzıman.

Yol tutuşuna gelince, araç şerit kaybetmeden yüksek hızlarda çok iyi viraj performansı gösteriyor. Fakat sürücü ve yolcular savruluyor. Koltuk yan destekleri daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum. Tabii ki yol varyantı düzgün virajlarda (otobanlar vs.) hiçbir şey hissetmiyorsunuz. Söylediğim performans stabilize yollar için geçerli. Tüm bunların yanında, yaz lastikleri ile 120 km/h ile yol alırken birden asfalt bitip çamura düştüğüm bir anda (Tatvan-Van karayolunda çalışma yapıp tek bir tabela bile koymayan Karayolları Müdürlüğüne sevgilerimi yolluyorum.) ESP ve TCP sayesinde yoldan çıkmadan virajı aldım.

Yol boyunca ulaştığım en yüksek nominal hız Bursa çevreyolunda hafif rampa yukarı 217 km/h oldu. Fakat 120 ile gidiyormuş gibi hissettim. Ayrıca hafif virajlarda yavaşlama ihtiyacı duymadan döndüm.

Yakıt tüketimi ise beni üzdü diyebilirim. Daha önce kullandığım tüm araçlsr dizel olduğundan tüketim değerleri yüksek geldi. Benzinli motorlara kıyasla tüketim ortada bence. Start&Stop özelliği olmaması büyük bir kayıp. Bu konuda yine VW Golf ile kıyaslarsam, yakıt tüketimi fazla.

Aracı aldığım 13.2 lt/100 km tüketim değeri vardı. Hep şehiriçi kullanmış önceki sahibi ve ortala hız 17 km/h idi. Ben depoyu doldurduğumda sıfırladım tüm verileri. Şu anda 7.2 lt/100 km. Ortalama hız 70 km/h. Fakat yükselmeye devam ediyor. Çünkü uzun yolun düşürdüğü tüketim verileri etkili oluyor. Tahminimce 8 lt olacak. Bir tam dolu depo ile 700 km yol yapabildim. Genelde 110-130 km/h hızla yol aldım.

Güvenlik:
Araçta 6 noktada hava yastığı var. Direksiyon ve torpido gözü üzerinde, orta kirişlerde ve ön koltuk yanlarında. Kirişlerdeki ve koltuklardaki hava yastıkları çift yönlü açılıyor, teknik olarak 8 hava yastığı olmuş oluyor. Allah muhtaç etmesin.

Çocuk kilidi kapıdaki bir anahtar vasıtasyıla yapılıyor. Daha kullanışlı olabilirdi. Mesela cam kontrolü sürücü kapısında, buradan ayarlanabilirdi diye düşünüyorum. Arka koltuklarda emniyet kemeri uyarısı yok. Artı mı eksi mi bilemedim.

AFL:
Devamını okumak istemeyenlere özet geçeyim; MÜKEMMEL.

Adaptif aydınlatma ile ilgili bilgiler zaten sitede mevcut. AFL ile gündüz yola çıkmak istemeyeceksiniz. Hep gece olsun isteyeceksiniz. Viraj içi aydınlatması, otomatik uzun far asistanı, kötü hava aydınlatması... Süper bir sistem. Video hazırlayabilirsem yükleyeceğim. Yalnız araç yüklüyken karşıdan selektör yapan birçok araç oldu. Bir ara servise gidip bilgisayarla ayarlatacağım.

Sonuç:

Bir haftafır kullandığım aracımdan oldukça memnunum. Araçtaki en büyük eksiklikler bana göre şöyle;
-Otomatik katlanan aynalar
-Start&Stop
-Gövde rengi balıksırtı anten (halihazırda siyah)
-Supercharger
-Arka yolcu havalandırması (halihazırda koltuk altından geliyor ve ayarlanamıyor)
-Arka orta koltuk içine gömülü bardak tutucu
-Gözlük Saklama Kabı (Satılıyor)
-Torpido Rafı (Satılıyor)
-Aynalarda led sinyal
-Yetersiz geri vites aydınlatması
-Çift egzos çıkışı
-Ses yalıtımı (daha iyi olabilirdi)
-CID (nav yerine standart sunulabilirdi Cosmoda)

Yukarıdaki özellikler olmadan da çok sevdiğim bir otomobil. Yine olsa yine alırım.

Megane, Cee'd, i30, Golf, Jetta, Leon, Octavia gibi 1.6 TDI DSG seçeneği de olsa hiç düşünmeden alınacak bir araç olurdu. Opel'in Türkiye satış stratejilerini gözden geçirmesi gerek diye düşünüyorum.

Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
Herkese keyiflive güvenli sürüşler diliyorum.
 

KaHiN

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ocak 2014
Mesajlar
487
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Ynt: Astra NB 1.4T ActiveSelect Cosmo İncelemesi

welllcommee aracıniz hayirli olsun keyifli surusler dilerim
 

mucahitduran

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ocak 2014
Mesajlar
5,207
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
www.facebook.com
Ynt: Astra NB 1.4T ActiveSelect Cosmo İncelemesi

Hoşgeldiniz, hayırlı olsun :)
 

mtaner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
356
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Ynt: Astra NB 1.4T ActiveSelect Cosmo İncelemesi

evgin link' Alıntı:
Merhabalar.

Aranıza yeni katıldım. Yeni aldığım aracımla yaklaşık 3000 km. yol yaptım ve görüşlerimi paylaşmak istedim. Umarım yeni almayı düşünenlere bir fikir vermede yardımcı olur.

Aracımın bilgileri:
Opel Astra NB 1.4T ActiveSelect Cosmo (2013) Beyaz

Aracımı 19 şubat 2014 tarihinde Sakarya ilinde fotoğrafçılıkla uğraşan bir beyefendiden aldım. Eylül 2013 trafiğe çıkışlı araç 1750 km.deydi.

Van'da yaşadığım için epey uzun bir yolculuk yaptım. Araç hakkında edindiğim ilk izlenimler şu şekilde:

Gövde:
Aracın dış görünümü kesinlikle harika. ֖zellikle ön çaprazdan baktığınızda çok kaslı ve tok duruyor. Cosmo donanımla gelen AFL farlar, krom kapı kolları, krom cam çerçevesi, balık sırtı anten ve krom kaplı eliptik egzos çıkışı aracın görüntüsünü tamamlıyor. Balıksırtı antenin araç renginde olması daha güzel olurdu diye düşünüyorum. Ayrıca kaputun bitiminden başlayıp, tavana devam eden çıtalar da krom olabilirdi kanımca.

Kaputa gelince, kaputu kaldırdığınızda karşınıza klasik derli toplu bir ön düzen geliyor. ֖nceki aracımdaki (Astra H) amortisörlü kapak desteği yerine çıta olması beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Fakat küçük ve önemsiz bir ayrıntı.

Silecekler içeriden dışa doğru çalışıyor ve çok güzel görünüyor. Camları da çok iyş temizliyor. Fıskiyeler jet şeklinde değil, püskürterek camı yıkıyor. Aynı durum far yıkaması içinde geçerli. Yeterli buldum. Yalnız HB araç alışkanlığı olan geri silecek olmamasına henüz alışamadım. :)

Anahtar kumandadan kilitleri açtığınızda farlar yanıyor ve kalibrasyon yapıyor. İlk gece 10 kere falan balkondan izledim. ևok güzel görünüyor. :) Kapı sesleri gayet tok ve sorunsuz. ֖nceki aracımın kapı kolları çok sertti. Fakat bu aracın kapı kolları yumuşak bir şekilde açılıyor. Bagaj kapağı kumandadan açılabiliyor. Passattaki gibi bacağınızı kaldırınca açılmıyor ama yine de yeterli bence :). Ayrıca Corsa ve Astra HB'den sonra bagaj hacmi oldukça büyük. Bence tek eksik bagaj kapağının Octavia'daki gibi komple arka camla birlikte kalkmaması. Tercih meselesi, size kalmış.

İç Karoseri ve Konfor:

Astra Sedan'a dışarıdan aşık olduktan sonra, iç tasarım sizi büyüleyecek. Sol kapıdan başlayıp sağ kapıya devam eden hat, Cosmo donanımın yarım deri döşemeleri ile bütünlük sağlayan iç tasarımı tamamlıyor.

Deri direksiyon simidi biraz büyük olsa da, göstergeleri görebilmek için böyle tasarlanmış diye düşünüyorum. Göstergeye diyecek bir şey yok. Beyaz çerçeve aydınlatması ve kırmızı ibreler çok hoş görünüyor. Ortadaki bilgi ekranında araç ve sürüşle ilgili bilgileri görebiliyorsunuz. Fakat bana daha fazla fonksiyon kazandırılabilirdi diye düşünüyorum. Ayrıca sinyal kolundan kumanda yerinedireksiyondan kumanda daha kullanışlı olurdu diye düşünüyorum.

Koltuklar ve pedestal donanımı oldukça iyi seviyede. Saklama gözleri yeterli. Bazıları orta konsolda bir sürü düğme görmeyi sevmezken, benim hoşuma gitti.

Araçla standart gelen kırmızı grafik ekran yeterli fakat en kısa zamanda bir navigasyon sistemi takmayı düşünüyorum. USB girişi, iki adet 12V çıkışı, AUX girişi zaten olmazsa olmaz olduğu için değinmeye gerek duymuyorum. Telefon bağlantısı iyi fakat rehberdeki tüm isimler çıkmıyor. Muhtemelen .csv içeriğiyle alakalı.

Araçta elektrikli katlanır yan aynalar mevcut fakat sadece manuel olarak kapanıyor olması ciddi derecede can sıkıcı. Forumlarda bu sıkıntının ufak bir müdahale ile giderilebildiğini okumuştum. İmkan bulursam yapacağım.

Aracın iç aydınlatması ve ambiyans ışıklandırması çok hoşuma gitti. Güzel bir hava katıyor.

Uzun yolda yaşadığım birkaç sıkıntıyı dile getireyim. Stabilize yollarda sol ön çıta kaplamasından gelen zırıltı çom rahatsız ediciydi. Dayanamayıp peçete sıkıştırarak giderdim. Ayrıca orta konsoldan ve sağ kapıdan da tıkırtılar geliyordu. Van'a gelir gelmez servise götürdüm. Ustalarla test sürüşüne çıktık ses gelmedi. şu anda ses yok fakat her an duyma endişesi yaşıyorum. Peçete uzun süre kaldığı için sanırım kaplama yerine oturdu ve zırıltı kesildi. Rüzgar sesi eskisindeki gibi devam ediyor. Stabilize yol lastik yuvarlanma gürültüsü eskisinden az ama daha iyi yalıtım yapılabilirdi. Fakat genel olarak ses yalıtımı sınıfına göre iyi.

Koltuklar oldukça rahat. Benim canımı sıkan tek şey önceki aracımda bulunan, koltuğun ön kısmını yükseltme olmaması. Yükseklik ayarı tümden koltuğu kaldırıyor.

Sürüş Dinamikleri:

֖ncelikle 1362 cc lik benzinli motorla 1500 kg.lık bu aracı böylesine seri hareket ettiren ECOTEC motoru beğendim. Turboşarjlı inert hava beslemesi bu küçük motoru 140 beygir güce ulaştırıyor. VW Golf 1.4TSI kullanma şansım olmuştu. Süperşarjın eksikliği hissedilmiyor değil. Düşük devirlerde çekişi çok hissedemiyorsunuz. Astra H 1.3 CDTI dan geçiş yapmış birisi olarak tatmin edici olduğunu söyleyebilirim. ևünkü önceki aracımda 120 km ile giderken bir aracı sollamaya çıkarken tereddüt yaşıyordum, ara hızlanmalarının yetersizliğinden dolayı. Fakat 1.4T bu durumu değiştiriyor. RPM yükseldikçe artan motor gücü, yüksek devirde verimi düşen dizel motorun aksine aracı hızlandırmata devam ediyor.

Easytronik şanzımandan sonra ActiveSelect şanzıman geçişleri neredeyse hissedilmiyor. Kickdown tepkimesi ve sabit hızda düşük devir ayarlaması iyi. Tiptronik olarak kullanabiliyorsunuz. Bir DSG veya CVT değil fakat ActiveSelect iyi bir şanzıman.

Yol tutuşuna gelince, araç şerit kaybetmeden yüksek hızlarda çok iyi viraj performansı gösteriyor. Fakat sürücü ve yolcular savruluyor. Koltuk yan destekleri daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum. Tabii ki yol varyantı düzgün virajlarda (otobanlar vs.) hiçbir şey hissetmiyorsunuz. Söylediğim performans stabilize yollar için geçerli. Tüm bunların yanında, yaz lastikleri ile 120 km/h ile yol alırken birden asfalt bitip çamura düştüğüm bir anda (Tatvan-Van karayolunda çalışma yapıp tek bir tabela bile koymayan Karayolları Müdürlüğüne sevgilerimi yolluyorum.) ESP ve TCP sayesinde yoldan çıkmadan virajı aldım.

Yol boyunca ulaştığım en yüksek nominal hız Bursa çevreyolunda hafif rampa yukarı 217 km/h oldu. Fakat 120 ile gidiyormuş gibi hissettim. Ayrıca hafif virajlarda yavaşlama ihtiyacı duymadan döndüm.

Yakıt tüketimi ise beni üzdü diyebilirim. Daha önce kullandığım tüm araçlsr dizel olduğundan tüketim değerleri yüksek geldi. Benzinli motorlara kıyasla tüketim ortada bence. Start&Stop özelliği olmaması büyük bir kayıp. Bu konuda yine VW Golf ile kıyaslarsam, yakıt tüketimi fazla.

Aracı aldığım 13.2 lt/100 km tüketim değeri vardı. Hep şehiriçi kullanmış önceki sahibi ve ortala hız 17 km/h idi. Ben depoyu doldurduğumda sıfırladım tüm verileri. şu anda 7.2 lt/100 km. Ortalama hız 70 km/h. Fakat yükselmeye devam ediyor. ևünkü uzun yolun düşürdüğü tüketim verileri etkili oluyor. Tahminimce 8 lt olacak. Bir tam dolu depo ile 700 km yol yapabildim. Genelde 110-130 km/h hızla yol aldım.

Güvenlik:
Araçta 6 noktada hava yastığı var. Direksiyon ve torpido gözü üzerinde, orta kirişlerde ve ön koltuk yanlarında. Kirişlerdeki ve koltuklardaki hava yastıkları çift yönlü açılıyor, teknik olarak 8 hava yastığı olmuş oluyor. Allah muhtaç etmesin.

ևocuk kilidi kapıdaki bir anahtar vasıtasyıla yapılıyor. Daha kullanışlı olabilirdi. Mesela cam kontrolü sürücü kapısında, buradan ayarlanabilirdi diye düşünüyorum. Arka koltuklarda emniyet kemeri uyarısı yok. Artı mı eksi mi bilemedim.

AFL:
Devamını okumak istemeyenlere özet geçeyim; M֜KEMMEL.

Adaptif aydınlatma ile ilgili bilgiler zaten sitede mevcut. AFL ile gündüz yola çıkmak istemeyeceksiniz. Hep gece olsun isteyeceksiniz. Viraj içi aydınlatması, otomatik uzun far asistanı, kötü hava aydınlatması... Süper bir sistem. Video hazırlayabilirsem yükleyeceğim. Yalnız araç yüklüyken karşıdan selektör yapan birçok araç oldu. Bir ara servise gidip bilgisayarla ayarlatacağım.

Sonuç:

Bir haftafır kullandığım aracımdan oldukça memnunum. Araçtaki en büyük eksiklikler bana göre şöyle;
-Otomatik katlanan aynalar
-Start&Stop
-Gövde rengi balıksırtı anten (halihazırda siyah)
-Supercharger
-Arka yolcu havalandırması (halihazırda koltuk altından geliyor ve ayarlanamıyor)
-Arka orta koltuk içine gömülü bardak tutucu
-Gözlük Saklama Kabı (Satılıyor)
-Torpido Rafı (Satılıyor)
-Aynalarda led sinyal
-Yetersiz geri vites aydınlatması
-ևift egzos çıkışı
-Ses yalıtımı (daha iyi olabilirdi)
-CID (nav yerine standart sunulabilirdi Cosmoda)

Yukarıdaki özellikler olmadan da çok sevdiğim bir otomobil. Yine olsa yine alırım.

Megane, Cee'd, i30, Golf, Jetta, Leon, Octavia gibi 1.6 TDI DSG seçeneği de olsa hiç düşünmeden alınacak bir araç olurdu. Opel'in Türkiye satış stratejilerini gözden geçirmesi gerek diye düşünüyorum.

Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
Herkese keyiflive güvenli sürüşler diliyorum.
Aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın. Seyir halinde kapı tarafından ve yan konsoldan duyulan sesten bahsetmişsiniz; bu ses  aracın sinyal kablolarının boşta olmasından dolayı yaklaşık 110 km/s hızların üstüne çıktığınızda rüzgarın kabloları davlumbaz ya da çamurluğun iç kısmına çarptırmasından çıkıyor. Servise gidip durumu anlattığınızda  bu kabloları sabitleyip bu sesi ortadan kaldıracaklardır. Bir saatlik bir işlem.
 

eraytly

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Kas 2012
Mesajlar
744
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Ynt: Astra NB 1.4T ActiveSelect Cosmo İncelemesi

welllcommee kazasız belasız keyifli sürüşler.
 

DarthWider

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
1,400
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Ynt: Astra NB 1.4T ActiveSelect Cosmo İncelemesi

Hayırlı olsun detaylı bir inceleme olmuş  thnxx ve bu arada  welllcommee
 

veysel 44

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
453
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Ynt: Astra NB 1.4T ActiveSelect Cosmo İncelemesi

Yeni aracınız hayırlı olsun. Allah kazadan beladan korusun keyifle binmeyi nasip etsin.
 

evgin

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
568
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Ynt: Astra NB 1.4T ActiveSelect Cosmo İncelemesi

Aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın. Seyir halinde kapı tarafından ve yan konsoldan duyulan sesten bahsetmişsiniz; bu ses  aracın sinyal kablolarının boşta olmasından dolayı yaklaşık 110 km/s hızların üstüne çıktığınızda rüzgarın kabloları davlumbaz ya da çamurluğun iç kısmına çarptırmasından çıkıyor. Servise gidip durumu anlattığınızda  bu kabloları sabitleyip bu sesi ortadan kaldıracaklardır. Bir saatlik bir işlem.

İlk fırsatta servise durumu aktaracağım teşekkür ederim.
 
M

madmax50

Bilgi Girilmemiş
Ynt: Astra NB 1.4T ActiveSelect Cosmo İncelemesi

Çok güzel tarafsız bir inceleme olmuş. Aracınızı güzel günlerde kullanın.
 

ercan_0636

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Nis 2013
Mesajlar
842
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
53
Siteyi ziyaret et
Ynt: Astra NB 1.4T ActiveSelect Cosmo İncelemesi

hayırlı olsun, kazasız keyifli sürüşler..
 
Üst