ben arabayı aldığımdan beri lk kez bi gaza basayım dedim 144 e kadar çıktım ama yol bozuktu ve bende korktum açıkcası yanlız araba 120den sonra ibre çok yavaş hareket ediyor ve arkadaşlarr araba çok zor çıktı sanki 140 a ilkkez o kadar hız yaptığım iin olabilir mi aceba ama dip gaz yapmadım yarım pedal la çıktı 144 e kadar
araç 1,6 115 bg act. sel.