Motorda tabiki vw grubu 1.6 her zaman ön planda, donanımı pek irdelemedim açıkcası. 2.el leon da pek zararlı olacağını sanmıyorum, normal düşer sanırsam, sonuçta talibi çok. 2. elde değer kaybı polo için, araçtan memnunsanız devam edebilirsiniz ama 10 yaşında sonuçta. Ederini bulduktan sonra 1 aylık araçta satılır, 10 yaşında araçta. Değerinde satın, satınca 1 hafta araçsız kalarak yenisini alabilirsiniz. Yada güzel takas teklifi varsa bayii de değerlendirebilirsiniz. Ama çekinceniz doğru, bence geç bile kalmışsınız satmakta.