Astra h fan sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan afm06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

afm06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar merhaba.Astra h 1.6 aracimda 1 haftadır fark ettiğim bir durum var. Aracı stop etmeden hararet göstergesi 104-105 civari fan kapalı tabiki.Anahtarı çıkartıp geri takip yarım kontak yaptığımda fan açılıyor ve gizli menüden hararetle baktığımda 113 derece gözüküyor ve sıcaklık daha sonra düşüp fan kapanıyor. Bu durum bir sorun mudur acaba? Şimdiden teşekkür ederim.
 
Arkadaşlar merhaba.Astra h 1.6 aracimda 1 haftadır fark ettiğim bir durum var. Aracı stop etmeden hararet göstergesi 104-105 civari fan kapalı tabiki.Anahtarı çıkartıp geri takip yarım kontak yaptığımda fan açılıyor ve gizli menüden hararetle baktığımda 113 derece gözüküyor ve sıcaklık daha sonra düşüp fan kapanıyor. Bu durum bir sorun mudur acaba? Şimdiden teşekkür ederim.

stop edildiğinde derece bir miktar yükselir devirdaim durduğundan dolayı. yani normal bi sorun gözükmüyor.
 
Teşekkür ederim bende sizin gibi düşünüyordum ama için rahat etmemişti
 
Ataç görevini yapıyor askadaşım kontağı kapağın Zaman fan durur astralarda açıncada çalışır sıkıntı yok benimki de aynı


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Teşekkür ederim
 
Aynı durumu bende yaşıyorum. Normal demekti. Peki birşey soracağım. Benim bildiğim antifriz ler en fazla 115 dereceye kadar dayanıyor. Ben bazen kontağı çevirdiğimde 120leri görüyorum. Bu antifriz de kabarcık ve motorda sıkıştırma ya sebep olmuyor mu?
 
Aynı durumu bende yaşıyorum. Normal demekti. Peki birşey soracağım. Benim bildiğim antifriz ler en fazla 115 dereceye kadar dayanıyor. Ben bazen kontağı çevirdiğimde 120leri görüyorum. Bu antifriz de kabarcık ve motorda sıkıştırma ya sebep olmuyor mu?

genleşme kabındaki kapak sayesinde 120 derecenin üzerinde kaynamaya karşı dayanıklı tabi birde antfrizinde katkısıyla. düdüklü tencere misali basınç altında kaynama derecesi yükseliyor. kapak o yüzden araç çalışıyorken kapalı ve sızdırmaz olmalı.
 
genleşme kabındaki kapak sayesinde 120 derecenin üzerinde kaynamaya karşı dayanıklı tabi birde antfrizinde katkısıyla. düdüklü tencere misali basınç altında kaynama derecesi yükseliyor. kapak o yüzden araç çalışıyorken kapalı ve sızdırmaz olmalı.

Tabii hava yapmadıysa.
Yani sistemde hava kalmışsa yedek depodan yeterli suyu alıp devir daimi yapamayacağı için su kaynatacak..
 
Aynı durumu bende yaşıyorum. Normal demekti. Peki birşey soracağım. Benim bildiğim antifriz ler en fazla 115 dereceye kadar dayanıyor. Ben bazen kontağı çevirdiğimde 120leri görüyorum. Bu antifriz de kabarcık ve motorda sıkıştırma ya sebep olmuyor mu?

Hocam ben özellikle takip ettim. Hava sicakligi 35° den fazla ise 105 te , 20℃-35℃ arası ise 113 te , 20℃ den soguksa 118 de fan açıyor benim araç. Ama 120 yi hiç görmedim
 
Hocam ben özellikle takip ettim. Hava sicakligi 35° den fazla ise 105 te , 20℃-35℃ arası ise 113 te , 20℃ den soguksa 118 de fan açıyor benim araç. Ama 120 yi hiç görmedim

Hocam denermisiniz aracı 105 te stop ettikten sonra 3 dk sonra kontağı açıp menüden sıcaklığı açıp bakarmısınız?

Bu arada sürekli ikametgahım soğuk yer. 8 ay kalorifer yanıyor. Kışın bile 113 te açıyor fan tabi 102 103 üstüne çıkmıyor pek
 
Geri
Üst