ASTRA G far ayari kendi düsüyor?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan opelG
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
düzelttim 4 mü yazmisim :confused: tamam simdi 3 oldu cevaplar icin tsk ederim

ya ben onunda icine mavi led taktim ondan dolayi bozulmus ola bilirmiyaww birsey yapmadim ama ya ampulu kestim ledi lehim yaptim neyse napalim bende japonla yapistiririm orayi.:)
 
elin değiyordur
 
Saçma bir soru olmasın ama bu farı 0 yada 3 e getirmek neyi değiştiriyor bir bilginiz varmı?
0Da olsa ne olur 3 te olsa ne oluyor? bende de hep 3 te duruyor çünkü ara ara değiştiğini görüyorum ama bende dizimden şüpheleniyorum...:)
 
lelmas' Alıntı:
Saçma bir soru olmasın ama bu farı 0 yada 3 e getirmek neyi değiştiriyor bir bilginiz varmı?
0Da olsa ne olur 3 te olsa ne oluyor? bende de hep 3 te duruyor çünkü ara ara değiştiğini görüyorum ama bende dizimden şüpheleniyorum...:)
yapma abı daha aracın özellıklerını ögrenememişmisin yoksa banamı oyle geldı:D farın ayarı yukseklık ayarı bozulur 0 da veya 3 olunca
 
Gerçekten çok iyi bilmiyorum

astrammm' Alıntı:
yapma abı daha aracın özellıklerını ögrenememişmisin yoksa banamı oyle geldı:D farın ayarı yukseklık ayarı bozulur 0 da veya 3 olunca

Yok doğru gelmiş bilmiyorum far ayarını yüksek olunce ne oluyor alcak olunca ne oluyor... Yani haticesi değil neticesi nedir???? Yararı nedir sürücüye... Fark yükseklik ayarı oldugunu biliyorum ama
 
bu kademeler standart yol aydınlatma şekline göre konumlanır.

1. kademede: sürücü ve ön koltukta 1 yolcu varsa bu konuma getirilir.
2. kademe: ön ve arka koltuklar dolu olunca
3. kademe: bütün koltuklar ve bagaj da yük taşınıyorsa bu konuma getirilir.

bunların sebebi örneğin 3. kademede ağırlık arabanın arka bölgesinde olduğu için ön bölge ağırlıktan dolayı havaya kalkar ve aydınlanan bölgenin netliği bozulur, ışık dağılır. bunu önlemek için far ayarı yapılır ki yolu görebilelim..
 
bende de oluyo bazen, farları yakıp söndürürken veya sis düğmelerine basarken falan insanın haberi olmadan eli çarpabiliyoo... yada inip binerken dizin falan deyebiliyo...
 
:eek: :eek: yapmaya:help:
 
lelmas' Alıntı:
Yok doğru gelmiş bilmiyorum far ayarını yüksek olunce ne oluyor alcak olunca ne oluyor... Yani haticesi değil neticesi nedir???? Yararı nedir sürücüye... Fark yükseklik ayarı oldugunu biliyorum ama

far ayarı olması gereken yere olmayınca , farların karşıdan gelen sürücülerin gözlerini alıyor, sen de kulaklarında hafif bir çınlama hissediyorsun :)
şaka bir yana, birbirimize saygılı olmalı, farlarımızı gerektigi gibi ayarlamalıyız
 
ilhaann' Alıntı:
bu kademeler standart yol aydınlatma şekline göre konumlanır.

1. kademede: sürücü ve ön koltukta 1 yolcu varsa bu konuma getirilir.
2. kademe: ön ve arka koltuklar dolu olunca
3. kademe: bütün koltuklar ve bagaj da yük taşınıyorsa bu konuma getirilir.

bunların sebebi örneğin 3. kademede ağırlık arabanın arka bölgesinde olduğu için ön bölge ağırlıktan dolayı havaya kalkar ve aydınlanan bölgenin netliği bozulur, ışık dağılır. bunu önlemek için far ayarı yapılır ki yolu görebilelim..

ilgine & açıklamana çok teşekkürler ilhan yeni birşey daha öğrenmiş oldum... pzeronero Niye kualklarım sürekli çınlıyor diyordum bende :) ... Gerçekten önemli bu ....bazen bede karşımdaki arabaya selektör yapıyorum kısaları yak diye ama adam meğer zaten kısalarla gidiyormuşki..... bundan mütevellit olacak göz almalar .....
 
Geri
Üst