- Katılım
- 26 Şub 2007
- Mesajlar
- 1,521
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
amacım tartışmak değil. araçların sınıflara ayrıldığını zaten biliyorum. ben sadece motor bazında demiştim. ki sadece motor olarak bakıldığında biri 1.6 biri 1.3. umarım demek istediğimi anlatabilmişimdir. araç olarak tabiki aynı sınıftalar
birader kasa sınıfları aynı. bu araçların segmentleri aynı tabiki ikisini kıyaslayacağım. ikisi de dizel. astranın dizeli bu motora sahip ben ne yapayım? o zaman artık 1.3 astra dizel ile aynı sınıfta araba yok piyasada, hep 1.6 dizellere geçiliyor.
yokuştaki hantallığı full yük ile denemek gerekiyor. bagaj olmasa bile en azından yolcular full olmalı. araç sonuçta tek kişilik olarak üretilmiyor. o motor konuyorsa tahsis ettiği ağırlık miktarını taşıyabilmeli. ben eve çıkarken çok dik ve uzun yokuş çıkıyorum. hiç 1. vitese atmadan 2. viteste 1500-1600 devir arası sabit gaz vererek bağırtmadan çok rahat çıkıyorum o yokuşu. astra 2000 devrin altında çıkamaz o yokuşu.
yani hantallıksa hantallık bu, yoksa elbette gidecektir araç. ayrıca arkadaşın dediği gibi baskı balata yeme durumu var. bende hill holder var yokuşta kalkarken balata yeme gibi bir durum olmuyor. 1.3 astralar eğer easytronic ise yokuşta geri de kaçırıyormuş, o zaman hepten yenebilir balatalar.