- Katılım
- 21 Eki 2008
- Mesajlar
- 2,934
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 36
- Yaş
- 44
benim şahsi görüşüm 1.3 düzele chip uygulaması rezilde etmez, vezirde
yani 3 sn 100km cıkmadıkdan sonra 


Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
yokmu arkadaşlar bana yardımcı olabilecek fikir verebilecek birisimerhaba arkadaşlar konuyu dağıtmak istemem ama farklı biyer bulamadım bunu soracak daha önce vectra 2.0 gt kullanıcı idim şuan ford mondeo 2.0 tdci aldım 130 hp gücünde geçenlerde chip tuning yaptırmaya karar verdim internetten bir yer buldum ve gittim aracı test cihazına bağladı ve yola çıktık tam gaz seyir ettik cihaz ölçümü için daha sonra geldik ve bilgisayara bağladı aracı yazılımı attığını söyledi fakat 2-3 dakika sürdü yada sürmedi işin açıkcası biraz kıllandım günahınıda alamadım daha sonra aracın turbo temizliğini yaptı baya kurum vardı hepsini tertemiz yaptı araçta ben bariz sizin bahsettiğiniz şekillerde fark göremedim sadece küçük viteslerde çok yüklendiğinde örneğin 2.vites 50 km/h patinaja biniyor .. tekrar arayıp sorduğumda PUK değerleri ile oynadığını söyledi bilmiyorum nedir bu puk değeri? chip tuning işlemden farklı olarak aracın orjinal yazılımındaki değerlerli güncellediğini ve oynadığını belirtti otomotiv mühendisi bu işi yapan kişi birde kağıt verdi dyno testi tarzında 93 kw/126 hp çıkmıştı tekerleklerdeki güç + 12 beygir güçlenmiş dedi bana mantıksız geldi arac zaten fabrika çıkı 130 hp sizce bu araca chip tuning uygulaması yapılmışmı yoksa azda olsa farkeden çekiş gücü sadece turbo temizliğinden dolayımı oldu aracın torku zaten kuvvetli idi 330 nm torka sahip ara hızlanmaların gayet başarılıydı bir heves için yaptırmak istedim sadece ama bahseldiği gibi çok fark göremedim şuan 80 km oldu yaptıralı
öncelikle açtığnz konuyu baştan sona okudum.anladığm kadarıyla aracınz 95hp gücünde ve 1300cc motor hacmine sahip.konu içeriğinde en çok ilgimi çeken bölüm 3.vitezde pati çekme muhabbeti oldu.ben izlediğim videolarda 800-900bg örneğin full yüklü motoru olan toyota supranın 3.vitezde zor pati çektiğini görürken siz nasıl 1300cc ve 95beygir motora sahip olan dizel bir aracın 3.vitezde pati çekmesini bekliyorsunuz gerçekten mantık işi değil.arabanın daha seri olmasına gelince.araın orjinal turbosunu performans turbo-intercooler ekipmanları ile değiştirirseniz emin olun sizi tatmin edecek bir performans yakalıyabilirsiniz...Aracımı % 99 istanbul şehiriçi kullanmaktayım dün yokuşta (Eğim 40 derece) klima açık eskisi gibi devirlenene kadar vakit geçti.Hiç olmazsa 2. viteste klima açık 40 derece eğimli bir rampayı rahat çıkabilseydim isterdim.mesafe yokki hızlanayım.90 derece dönüş yapıp 40 derece 30 m'lik rampanın 1/3 ünde turbo açılsın diye 3 saniye bekledim.
Performans sadece 3000-4500 devirde olunca bu durmadan gaza bas demektir sonucu malum $$$$$.Hergün aynı güzargahta aynı vitesleri kullanıyorum yolu gözüm kapalı giderim.Aynı viteste aynı devirde (1750 turbonun açılmasının ardından) 2.vites ile başlayıp bitirdiğim yolu şimdide 3. vitese geçemeden bitiriyorum.
Olay şu ki alt devirlerde herşeyin eskisi gibi olduğunu belirttim zaten.Hiç olmazsa 2 vitesten bir beklentim vardı olmadı.Yoksa yokuş başında aracı 3500-4000 devirde ivmelendirsem 4.vitestede o yokuşu çıkarım ancak benzin istasyonumuz yok.
Araç bakımsızmı diye düşünebilirsiniz araçta castrol tam sentetik her 10.000 km bir değişir.hava filtresi her 5.000 km de bir değişir.Aracıma öyle bakıyorum.Araca kusur bulmayı doğru bulmuyorum.Yolu görünce 210 basan bir araçtır.Yani bundan daha fazla motorun açılacağını gözüm kesmiyor.
Şu andaki 0-100 km testinde sadece 1 sn lik bir iyileşme var.Hala açılsın diye bekliyorum.İnşallah daha açılır.Sabreden derviş 3.viteste pati çekermiş.