Astra 1.3 cdti chip uygulandı

hakaniko

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
324
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
Araç 1248cc 90Hp 200Nm Torklu bir motora sahip. Tabi chip yapılınca yaklaşık 108Hp ve 240-245Nm Torka sahip oluyor. Bu tork sayesinde araç patiye kalıyor. Siz hiç Rover 220Ti kullandınızmı bilmem ancak onunda torku 237Nm dir ve 3. vitese kadar pati çekebilir.
 

EWGIN

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
154
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
115 hp yaklaşık olarakda 340-350 tork gibi değerler alınıyor o motordan...
 

R4F3T

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 May 2010
Mesajlar
14
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Araç 1248cc 90Hp 200Nm Torklu bir motora sahip. Tabi chip yapılınca yaklaşık 108Hp ve 240-245Nm Torka sahip oluyor. Bu tork sayesinde araç patiye kalıyor. Siz hiç Rover 220Ti kullandınızmı bilmem ancak onunda torku 237Nm dir ve 3. vitese kadar pati çekebilir.
çekebilir ben o araç için çekemez diye bi kelime kullanmadm.farkındaysanz roverın motor hacmi opelden çok daha yüksek ve beygir olarak ta bayaa yüksek.sadece torka bakarak yorum yapmak çok yanlış olur bana göre.çünkü rover ve corsa arasında bayaa güç farkı var...
 

CorsaBursa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
295
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
öncelikle açtığnz konuyu baştan sona okudum.anladığm kadarıyla aracınz 95hp gücünde ve 1300cc motor hacmine sahip.konu içeriğinde en çok ilgimi çeken bölüm 3.vitezde pati çekme muhabbeti oldu.ben izlediğim videolarda 800-900bg örneğin full yüklü motoru olan toyota supranın 3.vitezde zor pati çektiğini görürken siz nasıl 1300cc ve 95beygir motora sahip olan dizel bir aracın 3.vitezde pati çekmesini bekliyorsunuz gerçekten mantık işi değil.arabanın daha seri olmasına gelince.araın orjinal turbosunu performans turbo-intercooler ekipmanları ile değiştirirseniz emin olun sizi tatmin edecek bir performans yakalıyabilirsiniz...

OMLET arkadaşımızın 3viteste pati derken asfaltı yakarcasına değilde sadece bi anlık patiden bahsettiğini sanıyorum.
ayrıca abi diyebileceğim bi yaşta kendisi ki o kadar performans onu tatmin etmiş zaten fazlasını beklemiyo. kendisinin bahsettiği üzere, arka koltuktaki çocuğuna artık otur otur diye ısrar etmemesi gaza yüklenince çocugun oturması OMLET abimizi tatmin etmeye yetmiş :D:D:D
Allah iyi günlerde kullanmak nasip etsin, kazasız, belasız cezasız günler :D
 

R4F3T

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 May 2010
Mesajlar
14
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
OMLET abimize yeterli geliyosa sorun yok tabiki ben sadece düşüncelerimi belirttim :)
 

OMLET

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 May 2008
Mesajlar
81
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
Gün saymadım,1680.km

Yakıt tüketimi 6.3lt/100km

Hala memnunum

Sorulara gelince

1-Astra 1.3 cdti chip'ten sonra 3.viteste pati çekermi;çekiyor arkadaşlar ancak devamlı değilde genellikle yüksek devirde 2 den 3 e hızlı vites değişiminde 1-1.5 sn kadar pati çekiyor.Yalnız bu her asfaltta olmuyor onu belirteyim.Yani show maksatlı pati çekemezsiniz bilesiniz.

2-Ortalama yakıt tüketimim chip ten önce neden 6.8lt/100km;çünkü günde 30 km her 3-5 sn de bir vites değiştirdiğiniz ve hiç 4. vitesi görmediğiniz kısa sokaklardan gidip geliyorsanız yakıt tüketimi böyle oluyor.

3-Corsa da yol bilgisayarı varmı bilemiyorum.Yol bilgisayarı sözü klişeleşmiş bir söz.Kontrollerin (özellikle yakıt ölçümü) tahmini değilde matematiksel olmasını dile getirebilmek için söylenmiş bir söz.
 

can_06_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 May 2010
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
öncelikle açtığnz konuyu baştan sona okudum.anladığm kadarıyla aracınz 95hp gücünde ve 1300cc motor hacmine sahip.konu içeriğinde en çok ilgimi çeken bölüm 3.vitezde pati çekme muhabbeti oldu.ben izlediğim videolarda 800-900bg örneğin full yüklü motoru olan toyota supranın 3.vitezde zor pati çektiğini görürken siz nasıl 1300cc ve 95beygir motora sahip olan dizel bir aracın 3.vitezde pati çekmesini bekliyorsunuz gerçekten mantık işi değil.arabanın daha seri olmasına gelince.araın orjinal turbosunu performans turbo-intercooler ekipmanları ile değiştirirseniz emin olun sizi tatmin edecek bir performans yakalıyabilirsiniz...
3.viteste pati çekmesi çok zor bir ihtimal değil arkadaşım ani gazlamalarda tekerleklere binen tork ve hp aracı patinaja düşürür Eski kasa ( 94-95 model ) Vectra GT 4.viteste ani yüklenmelerde kısa süreli patinaja geçer ( 1 saniye)
 

R4F3T

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 May 2010
Mesajlar
14
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
3.viteste pati çekmesi çok zor bir ihtimal değil arkadaşım ani gazlamalarda tekerleklere binen tork ve hp aracı patinaja düşürür Eski kasa ( 94-95 model ) Vectra GT 4.viteste ani yüklenmelerde kısa süreli patinaja geçer ( 1 saniye)
doğrudur çekebilir ama arada tork ve bg farkı var
 
Üst