• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Arkadaşlar kaput koruma yaptırmayı düşünüyorum

Ynt: Arkadaşlar kaput koruma yaptırmayı düşünüyorum

70 TL bana az geldi.. Ben Ankara'da yaptırdım ön kaput full ve plastik aksama da yaptılar (çamurluk dahil)

400 TL verdim...
 
Geri
Üst