Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Vay vay vay dun de bizim DC VTEC cihana sordum " erhan'in arabayi kim almis " dedim de , " harun'a satti " demisti :] Kardesim cok sevindim gercekten hayirli olsun .. kazasiz belasiz ve de cezasiz guzel gunlerde kullanman dileklerimle .. Bulunan en temiz 306 GTI'lardan eminim buna .. Karasoru & herseyiyle 10 numara bir otomobil .. Umarim hayrini gorursun tekrardan .. En kisa zamanda gorusmek uzere .. Sen beni tanimazsanda resimsiz :] " Uye Arsivi " bolumune gir anlarsin ehe ..
Vay vay vay dun de bizim DC VTEC cihana sordum " erhan'in arabayi kim almis " dedim de , " harun'a satti " demisti :] Kardesim cok sevindim gercekten hayirli olsun .. kazasiz belasiz ve de cezasiz guzel gunlerde kullanman dileklerimle .. Bulunan en temiz 306 GTI'lardan eminim buna .. Karasoru & herseyiyle 10 numara bir otomobil .. Umarim hayrini gorursun tekrardan .. En kisa zamanda gorusmek uzere .. Sen beni tanimazsanda resimsiz :] " Uye Arsivi " bolumune gir anlarsin ehe ..
harun hayırlı olsun,,gerçekten tam zevk makinası,,,sesiyle,, gidişiyle,,,çok güzel seçim olmuş.....bende bazen vectranın yanına bi bravo hgt mi alsam diyorum ...............