2011 asta h kasa problemi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cooper27
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

cooper27

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
2011 Model opel astra h kasa dizel aracım var düz vites 6 ileri ve deviri 2000 e geldiğinde ayağımı gazdan çekip deviri 1800 1700 lere kadar düşürüp tekrar gaza bastığımda araçta tekleme oluyor yetkili servis sorunu bulamadı. bu konuda yardımcı olabilecek birileri olursa sevinirim
 
2011 Model opel astra h kasa dizel aracım var düz vites 6 ileri ve deviri 2000 e geldiğinde ayağımı gazdan çekip deviri 1800 1700 lere kadar düşürüp tekrar gaza bastığımda araçta tekleme oluyor yetkili servis sorunu bulamadı. bu konuda yardımcı olabilecek birileri olursa sevinirim

1700-1800 devirler turbonun kendini göstermeye başladığı devirlerdir. Turbo ile alakalı olabilir. 2000 devirden sonra gaza basınca turbo nasıl tepki veriyor gücünü hissediyor musunuz? Tekleme derken nasıl bir durum. Devamlı silkelenme mi yoksa 1 defa bir tekleyip güçlenme mi yapıyor?
 
1700-1800 devirler turbonun kendini göstermeye başladığı devirlerdir. Turbo ile alakalı olabilir. 2000 devirden sonra gaza basınca turbo nasıl tepki veriyor gücünü hissediyor musunuz? Tekleme derken nasıl bir durum. Devamlı silkelenme mi yoksa 1 defa bir tekleyip güçlenme mi yapıyor?
ayağımı 2000 devirde çekip 1800 lerde tekrar bastığımda tekliyor ve turbonun gücünü hissedebiliyorum

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 14:11 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 14:09 ----------

ayağımı 2000 devirde çekip 1800 lerde tekrar bastığımda tekliyor ve turbonun gücünü hissedebiliyorum

devir 2000 den sonraki durumda da aracın gidişinde hiç bir problem yok turbo devreye giriyor araç daha 50 bin km de turbo bu kadar çabuk tıpranmış olaiblirmi tahmini 40 bin km den ber bu durum var ve kimse bir çözüm bulamadı
 
1800 devirdeyken gaza basınca güçten düşüp sonra 2000 ge gelirken birden güçlenmeye mi başlıyor. Eğer tek bir tekleme oluyorsa ve çok bariz güç kaybı olmuyorsa normal gibi. Ayrıcı bu dediğiniz olay 1800 de iken gaza fazla basınca mı oluyor yoksa normal basınca mı?

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 14:14 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 14:12 ----------

ayağımı 2000 devirde çekip 1800 lerde tekrar bastığımda tekliyor ve turbonun gücünü hissedebiliyorum

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 14:11 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 14:09 ----------



devir 2000 den sonraki durumda da aracın gidişinde hiç bir problem yok turbo devreye giriyor araç daha 50 bin km de turbo bu kadar çabuk tıpranmış olaiblirmi tahmini 40 bin km den ber bu durum var ve kimse bir çözüm bulamadı

Turbonun devreye giriş anı ile ilgili bir duruma benziyor. Normal çalışmasında bir sıkıntı yok sanırım. Tech 2 ile kontrol ettiler mi sistemi komple?
 
1800 devirdeyken gaza basınca güçten düşüp sonra 2000 ge gelirken birden güçlenmeye mi başlıyor. Eğer tek bir tekleme oluyorsa ve çok bariz güç kaybı olmuyorsa normal gibi. Ayrıcı bu dediğiniz olay 1800 de iken gaza fazla basınca mı oluyor yoksa normal basınca mı?

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 14:14 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 14:12 ----------



Turbonun devreye giriş anı ile ilgili bir duruma benziyor. Normal çalışmasında bir sıkıntı yok sanırım. Tech 2 ile kontrol ettiler mi sistemi komple?
baştan aşşağı kontrol ettiklerini söylediler kurum temizliği yaptık arıza kaydı çıkmadı dediler deviri 2000 den düşürüp 1800 lere geldiğimde gaza normal bir şekilde bastığımda tekleme yapıyor sonrasında tekleme yapmıyor. aracın çalışmasında herhangi bir anormal durum yok
 
Sigorta ve beyin tesisatlarını kontrol ettir. Buradaki kabloları, röleleri kısaca herşeyi. Bu tip durum bir başkasının başına gelmiş ve beyindeki röleye giden kablonun yandığını fark etmiş ve sorun düzelmiş. İşini bilen bir oto elektrikçisine kontrol ettir. İnşallah çözülür.

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 15:14 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 15:08 ----------

Egr valfi, mazot filtresi, hava filtresi, enjektörler de sorun yaratabilir. Bunlara da bir baktırmanı öneririm.
 
Bende de oluyordu aynı sorun enjektorlerden kaynaklandigi ortaya çıktı. Temizlendikten sonra su anda sorun falan kalmadi. Enjektorleri bi kontrol ettirin.
 
Bende de oluyordu aynı sorun enjektorlerden kaynaklandigi ortaya çıktı. Temizlendikten sonra su anda sorun falan kalmadi. Enjektorleri bi kontrol ettirin.

enjektör temizletmenin maliyeti ne olur aşşağı yukarı bir tahmini fiyat söyleyebilirmisinz

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 23:29 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 23:28 ----------

Sigorta ve beyin tesisatlarını kontrol ettir. Buradaki kabloları, röleleri kısaca herşeyi. Bu tip durum bir başkasının başına gelmiş ve beyindeki röleye giden kablonun yandığını fark etmiş ve sorun düzelmiş. İşini bilen bir oto elektrikçisine kontrol ettir. İnşallah çözülür.

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 15:14 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 15:08 ----------

Egr valfi, mazot filtresi, hava filtresi, enjektörler de sorun yaratabilir. Bunlara da bir baktırmanı öneririm.

aracın yağ bakımlarını yeni yaptırdım beyin tesisatında bir arıza olsa arıza lambası yanmazmıydı ?
 
Kablolarda, sigortada yada röle gibi elemanlarda sorun olduğunda arıza vermeyebilirde. Siz yinede bi kontrol ettirin tesisatı. Enjektörden olsa cihaza bağlandığında göstermesi lazım diye düşünüyorum. Detaylı olarak kontrol ettiler diyorsunuz.
 
würth dizel için enjektör katkısı deneyebilirsin. Elektrik işi zor, ustası zor.
 
Geri
Üst