- Konuyu Başlatan
- #61
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
multijet in teknolojidini GM ve Fiat tasarlamışlar. Fiatta multijet, opel de CDTI oluyor. ama benzinli direk GM....
1.8 astra z18xer motorlu araç kullanıyorum.çalışma prensibi olarak 1.6 115 hp ile aynı olup değişken subab teknoloji motorlar.opelin diğerlerinden güçlü ve ekonomik motorlar ve eski kullanım alışkanlıklarından farklı cevap veriyorlar.bende ilk kullandığımda gazın geç tepki verdiğini gördüm fakat zamanla alışıp erken gaz basmaya başlıyosun durum üzeliyor.1.8 140 hp ve performansından memnunum.keşke 1.6 şanzımandan farlı şanzuman koysalardı motor hep vites istiyor.bozuk seri..2009 olabilir aracım 2700km hla.gaz yememe yokuş gücsüzlüğü..gaz pedalına geç tepki...V.S gibi sorunları devam ediyor....satıcam..müşteri arıyorum......
10 yıllık opel astra kullanıcısı olarak..bu kadar kötü bir performanasa sahip..bir seri görmedim......1.6.100hp...1.6 103 hp.1.6 105 hp..astralarım oldu ve sıfır alıp kullandım..ama 1.6 115hp.kadar kötüsünü görmedim.....
ne yazılım nede rodaj..nede başka bişey yok böyle bi performans bozukluğu....ne yapacam bilemeiyorum.....satmakktan başka bi çare gelmiyor aklıma......sıkıntılı arkadaşlara konuşmak isterim.....saygılar...
murat.uludirik@hotmail.com....0532 6619042
1.8 astra z18xer motorlu araç kullanıyorum.çalışma prensibi olarak 1.6 115 hp ile aynı olup değişken subab teknoloji motorlar.opelin diğerlerinden güçlü ve ekonomik motorlar ve eski kullanım alışkanlıklarından farklı cevap veriyorlar.bende ilk kullandığımda gazın geç tepki verdiğini gördüm fakat zamanla alışıp erken gaz basmaya başlıyosun durum üzeliyor.1.8 140 hp ve performansından memnunum.keşke 1.6 şanzımandan farlı şanzuman koysalardı motor hep vites istiyor.
benim anladığım değişken subablar iki adet birbiriyle koşullara göre değişip duruyor.birincisi 22.5 derece ki motordan güç istenmeyen durumlarda kalıyor ve sanki 1.4 lük corsa gibi davranıyor fakat gaza yüklendiğinizde 30 derecelik ayarlı eksandirik devreye girip subab açılıp kapanması değişiyor ve z18xer çoşuyor inanın çok zevkli.sanırım bu çalışma prensibi gereği arkadaşlar özellikle 1.6 kullananlar aracın düşük devirlerdeki performansından memnun kalmıyorlar sanki motor turboluda turbo boşluğu varmış gibi davranıyor.belki bu özellik dünya koşullarında ekonomi sağlıyor fakat kullanıcılarını bu teknoloji memnun etmiyor.yada opelde bu geçişler honda vtec deki gibi kullanıcıları memnun etmeyecek düzeyde bilemiyorum.tavsiyem bu sisteme alışmak yazılım güncellemek rodaj süresini aşmak 5ooo bakımmını beklemek veya daha farklı motor bulunduran astra almak.
Maalesef CDTİ dağlar kadar farkın altında.Multijet nereeee CDTI nereeee iyice bi araştırmadan böle şeyler söylemeyin. Arada dağlar fark var.
Dogru diyorlar. Ayni sey benim 1.8 astradada vardi..... 3000 den sonra acildi, 7000 km den sonra ufaktan ucak oldu ))))dostum bildigin gibi degil uyku girmiyo gozume 34.000 tl verdim içim yanıyo cok kotu tufaya geldim heleki arabamı ilk defa kullananlar olm seın araba sağırmı gaz yemiyo motorda kalkısta hasta gb diyo daha 1.5 ay oldu servisten cıkmıyorum diğer cocuklarda oyle tek umidim forumda bi arkadas 3000 km den sonra performan s cok arttı sabredin filan diyo ama hic inanasımız gelmiyo inş dulzeir yoksa bende satıcam
evet var tabiiki... güncelleme tam anlamıyla 180 derece değiştiriyor. düşük devirlerde inanılmaz istekli oldu. yakınan arkadaşlara şiddetle tavsiye olunur...aranızda servise gidip yazılım güncelleten var mı ??????
arkadaşımda 115 bg astra h var arabası gayet gidiyor avukatla falan uğraşcağanıza ilgili bir servise gidip yazılım güncelletin birde arabadan soğumaya değil arabaya alışmaya çalışın her arabanın karakteri farklıdır...
Benzer bir konu vardı, isteksiz motor diye başlığı vardı...
http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=47309
Benim de aynı özelliklerde aracım var ve 6000 km de olmasına rağmen maalesef arkadaşımın dediği problemleri ben de hissediyorum...
Bu motorda yokuş yukarı kalkışlarda stop etme, (yokuşta geriye doğru kalkamama) 2. viteste kendini toparlayamama gibi performans eksikliği kaynaklı problemler var....