2.5 v6 mı 2.0 dti ile takas etmelimiyim sizce

Chaossx

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
200
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
2.0 dti 2.5 ile takas istiyorsa sorun ihtimali %80 daha fazladır..
 

Mel-a-ku

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
3,983
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
2.0 dti ın turbo palini büyütüp birde çip yaparsa (yani 1000 lira masraf yaparsa) 2.5 gt nin üzerinden atlar. adamın derdi farklı beyler
 

decoder

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,171
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Aracın temiz yakıtıda sorun olmuyorsa v6 kesinlikle kalsın dizel motorun sesi bile bana itici geliyor :(
 

rafetcetin35

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2012
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ben olsam değişmem,dizellerin ömrü benzinli motorlar kadar olmuyor ve bakımları daha masraflı oluyor, araçlar arasında fazla bir yaş farkı da yok ,hal böyleyken bence mantıksız zaten memnun olsalar neden benzinli ve yıl olarak daha düşük model bir araç istesinler,iyice düşün bence

benımde dizel bi aracım var ama bnde lpg li ve motoru daha güçlü bi araçla degiştirmek istiyorum.ekonomi bi yere kadar insan birazda güç istiyor
 

hazanh

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
815
Tepki puanı
1
Puanları
18
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkürler.. ne yazıkki v6 mı verdim dti yi aldım 2.0 dti comfort değiştirme nedenim daha çok yakıt ve hız tutkumdu.. eğer 20 li yaşlarda ve bekar olsaydım kesinlikle değiştirmezdim ancak aracı sakin kullanmadığım için yakıtada olumsuz dönüşümü olduğundan beni biraz zorladı diyebilirim.. yani sakinde 0.28 kr yakarken agresifte 0.40 kr yakıtı birde yanında aylık 60-70 tl benzin almam cabasıydı. nerden baksanız ayda 600-700 tl yakıt masrafım vardı. ama aracım cidden motor ve şanzıman olarak belkide en sorunsuz v6 lardandı en azından alan aile agrasif kullanmayacak onlar için sorun olmaz.. yeni aracı 3 gündür test ettim yakıt inanılmaz az geldi bana geldiğinde yarım 35 lt kadar motorin vardı yaklaşık 250 km yol katetdim 20 lt nin biraz üzerinde ayrıca performans olarakta tatmin edici diyebilirim.. kaportada değişen yok boya yok ancak ufak çaplı çizikler var kendim opcomla baktım arıza v.s. yok motor devir hızı ateşleme v.s. normal sadece egr de sorun vardı onuda kendim hallettim 15 dakikada.. eski eksper yaptırdığım araçların listesini bulup tek tek kontrol ettim..ayrıca daha sonra servise sokup komperasör testi kaporta v.s. bütün herşeye soktum . motor %81 çıktı.. dizel araçlar içinde büyüdüğüm içinde kullanımda sıkıntı yok dizelin dilinden iyi anlıyorum kolay kolay sorun çıkaracağını sanmam biraz motor sesi rolantide fazla ancak sürüş esnasında gayet başarılı ses konusunda..elveda v6 hoşgeldin dti..insignia alana kadar artık dti ile birlikteyim
 

hazanh

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
815
Tepki puanı
1
Puanları
18
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
2.0 dti 2.5 ile takas istiyorsa sorun ihtimali %80 daha fazladır..

karşı tarafın benim aracı isteme sebebi daha çok otamatik dolu bir araç ve sorunsuz bi araç oluşuydu arkadaşın eşi manuel kullanamadığı için bana yöneldi..
 

opelsahibi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
457
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkürler.. ne yazıkki v6 mı verdim dti yi aldım 2.0 dti comfort değiştirme nedenim daha çok yakıt ve hız tutkumdu.. eğer 20 li yaşlarda ve bekar olsaydım kesinlikle değiştirmezdim ancak aracı sakin kullanmadığım için yakıtada olumsuz dönüşümü olduğundan beni biraz zorladı diyebilirim.. yani sakinde 0.28 kr yakarken agresifte 0.40 kr yakıtı birde yanında aylık 60-70 tl benzin almam cabasıydı. nerden baksanız ayda 600-700 tl yakıt masrafım vardı. ama aracım cidden motor ve şanzıman olarak belkide en sorunsuz v6 lardandı en azından alan aile agrasif kullanmayacak onlar için sorun olmaz.. yeni aracı 3 gündür test ettim yakıt inanılmaz az geldi bana geldiğinde yarım 35 lt kadar motorin vardı yaklaşık 250 km yol katetdim 20 lt nin biraz üzerinde ayrıca performans olarakta tatmin edici diyebilirim.. kaportada değişen yok boya yok ancak ufak çaplı çizikler var kendim opcomla baktım arıza v.s. yok motor devir hızı ateşleme v.s. normal sadece egr de sorun vardı onuda kendim hallettim 15 dakikada.. eski eksper yaptırdığım araçların listesini bulup tek tek kontrol ettim..ayrıca daha sonra servise sokup komperasör testi kaporta v.s. bütün herşeye soktum . motor %81 çıktı.. dizel araçlar içinde büyüdüğüm içinde kullanımda sıkıntı yok dizelin dilinden iyi anlıyorum kolay kolay sorun çıkaracağını sanmam biraz motor sesi rolantide fazla ancak sürüş esnasında gayet başarılı ses konusunda..elveda v6 hoşgeldin dti..insignia alana kadar artık dti ile birlikteyim

aracın hayırlı olsun,bende 2.0 dtı kullanıyorum 1 yıldır, arkadaslar her zamankı gıbı görmeden binmede kotulemısler aracı dediğiniz gibi kontrollerini yaptırdıysanız size sorun yerine keyf verecek bir araç yakıtı gerçekten ekonomık 1.3cdtı ile aynı yakıyor ona bı chıp tunıng yaptınmı rahat 120bg olur ozaman tam makına olur

aracınla ilgili danışmak istediğin her türlü sorun için özelden mesaj atabilirsin, dipnot bunun yakıt sistemindeki arızaları tech2 degılde boschun makınasıyla daha rahat gorebiliyorsun çünkü tüm sistem bosch
 

hazanh

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
815
Tepki puanı
1
Puanları
18
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
aracın hayırlı olsun,bende 2.0 dtı kullanıyorum 1 yıldır, arkadaslar her zamankı gıbı görmeden binmede kotulemısler aracı dediğiniz gibi kontrollerini yaptırdıysanız size sorun yerine keyf verecek bir araç yakıtı gerçekten ekonomık 1.3cdtı ile aynı yakıyor ona bı chıp tunıng yaptınmı rahat 120bg olur ozaman tam makına olur

aracınla ilgili danışmak istediğin her türlü sorun için özelden mesaj atabilirsin, dipnot bunun yakıt sistemindeki arızaları tech2 degılde boschun makınasıyla daha rahat gorebiliyorsun çünkü tüm sistem bosch

teşekkürler.. uzunca bir süre sorun çıkarmaz sanırım..tek sorun kızdırma bujilerinin devresi mesela belli sıcaklığa kadar yanmıyor lamba sistem devreye girmiyor..bu sabah antalya 6 dereceydi ama kızdırmalar devreye girmedi ancak araç tek marşta çalıştı..
 

opelsahibi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
457
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
teşekkürler.. uzunca bir süre sorun çıkarmaz sanırım..tek sorun kızdırma bujilerinin devresi mesela belli sıcaklığa kadar yanmıyor lamba sistem devreye girmiyor..bu sabah antalya 6 dereceydi ama kızdırmalar devreye girmedi ancak araç tek marşta çalıştı..
hemen soylıyım tech2 cıhazıyla kızdırmanın girme derecesi yükseltiliyor ben yaptırdım artık sorun yok 20 c ye kadar devrede oluyor zaten motor hafıf ısındımı gerek kalmıyor kızdırmaya
 
Üst