1.viteste kalkarken arabam titriyor neden olabilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan emrastra
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
aynı şey bende de oluyor.1. vitesde kalkarken oluyor.hele rampalarda kalkarken ön konsol çok fena titriyor.debriyaj baskı balatayı yeni değiştirdiğim halde.sorun ne olabilir acaba

Şanzuman veya motor kulaklarına baktırın. titremenin baskıyla balatayla ilgisi yok.
 
rolantiye bakın. kalkarken rolanti 500 ün altına düştüğü için mi titriyor yoksa rolanti 1000 in üstünde olduğu halde mi titriyor. eğer 500 ün altına doğru düşüyor ve o yüzden titriyorsa araba gaz yemiyor. carbon clean birinci tercih olmalı sonra sırasıyla boğaz kelebeği temizliği, egr nin durumu vs.. temizliklere baktırmanız lazım. ama 1000 in üstünde olduğu halde titriyorsa baskı balata,baskıdaki herhangi bir eğrilik vs.. olabilir
 
Şayet kalkışta çok alçak devirle kalkıyorsanız titreme yapabilir, bu bendede oluyor ama çok az.Ama yüksek devirde yapmaması gerekir.Yapıyorsa debriyaj balatasındandır.
 
Aynı sorun benim aracımdada var dün baskı balatayı deyiştirdim deyişen pek fazla birşey olmadı
 
baskı parmaklarında sorun olabilir 2, şık ise takozlarda olabilir çünkü ilk kalkış anında güç aldıgı içi ondanda yapabilir bunu ama bence baskıda sonuç degiştirmek
 
bizde de aynı sorun vardı ustaya söktürdük baskı balata temiz daha üzerindeki tırnaklar duruyordu ,ama baskı balata bilyesi ölmüştü ve oda düşük devirde yani kalkış esnasında titretme yapıyordu,sadece bilyeyi değiştirdik,sorun kalmadı,aynı şekilde takozlarıda kontrol ettirin derim
 
aynı sorun bende vardı baskı balata yada bilyeleri eger balatayı sıyırmışsa komple takım olarak değişiyorlar bende 750 ytl tutmuştu (astra H 2006 elegance )
 
devir 1000 üstündeyken yapıyor.yeterli gaz verioyorum ama yine de titriyor.acaba araç 1,6 oldugundan mı
 
motor takozlarını bakın debriyajdanda olabilir ama 1.6 larda kesilmeyen bi titreme var devirli kalkınca olmuuyor öyle deneyin
 
rolantiye bakın. kalkarken rolanti 500 ün altına düştüğü için mi titriyor yoksa rolanti 1000 in üstünde olduğu halde mi titriyor. eğer 500 ün altına doğru düşüyor ve o yüzden titriyorsa araba gaz yemiyor. carbon clean birinci tercih olmalı sonra sırasıyla boğaz kelebeği temizliği, egr nin durumu vs.. temizliklere baktırmanız lazım. ama 1000 in üstünde olduğu halde titriyorsa baskı balata,baskıdaki herhangi bir eğrilik vs.. olabilir
500 devirin altında yapıyor evet birazda gazı zor yiyor.BU arada carbon clean ne?
 
Geri
Üst