- Katılım
- 27 Ağu 2023
- Mesajlar
- 45
- Tepkime puanı
- 10
- Puanları
- 8
Arkadaşlar herkese saygılar. Opel 1.6 Dizel motorların yağı üstten çekiliyormu. Özellikle bu işi yapan yada yapamayan arkadaşlardan yardım bekliyorum. Bu arada ben prensip olarak yağı üstten çekmeyi tercih eden birisiyim. Umarım daha önce bu işi yapan arkadaşlar vardır ve bana yardımcı olabilirler.