Daha once bir forumda landrenzoda enjektorlerin cabuk ariza yaptigini belirten bir yazi gormustum. Oyle bile olsa 10 bin km de enjektorun ariza yapmasi imkansiza yakin bir durum. Ayrica garantisi mutlaka vardir. Ucretsiz degisim yapmalari gerekir. Lpg nin Bakimi da 130 tl civari diye hatirliyorum 300 tl yi neden dolayi istiyorlar? 10 bin km de lpg enjektorunun zamani diye bisey soylemiler acaba aldiginiz sahis mi size taktirali 10 bin diye yalan soyledi. 60 70 bin civari enjektorun degisimi normal. Araci aldiginiz,sahis araca lpg yi 0 km iken taktirdiysa dogru fakat 58 binde taktirdiysa skinti var demektir.
Simdi gelelim Fakir karisim sorununa fakir karisim dedigimiz sey havanin fazla yakitin az geldigi durumdur. Bunun birden fazla nedeni olabilir misale maf sensorunuz akismetre arizali olabilir, sistemde hava kacagi olabilir, lpg ayariniz asiri fakir olabilir fakat bunu lpg ecunuz duzeltecektir. Yapmaniz gereken oncelikle akunun kutup basini sokun, 10 dk bekleyip takin, lpgnin sigortasini sokun bi sure benzinde binin yine,hata alirsaniz komprasyon testi yaptirin ki subaplarinizda problemmi varmi yokmu ogrenmis olursunuz, subqplarinizda problem yok ve yine hata aliyorsaniz hava borularini ve akismetreyi kontrol ettirin. Bunlari neden soyluyorsunuz diyebilirsiniz?
Lpg ciye gidersiniz 300 tl yi verirsiniz sorunu cozduk derler 2 gun sonra hatayi yine verir yine gidersiniz bukez tamam bi ayar yapacagiz derler bu ayar dedigi lpgnin ecusu aracinizdaki hatalari otomatik siler. Isik yanmaz kafaniz rahat devam edersiniz bigun araciniz,teklemeye baslar, sabahlari gec mars almaya baslar. Sonra bi dunya masrafiniz olur. Aracinizin tum kontrollerini yaptirip sorunun nedeninin sadece lpg enjektorleri oldugundan emin olana kadar tamam skinti cozuldu demeyiniz.