[quote author=Lorenzo Von Matterhorn link=topic=506.msg19637#msg19637 date=1301227392]
bence kullanım tarzına göre olabilecek en ekonomik şekilde gitmemizi sağlıyor. ben genelde dikkat ediyorum o uyarıya fakat 8 litrenin atına düşmemi sağlayamıyor. Bu arada eski konu ama, 2010 sport paketlerde kapı içi aydınlatma olup 2011lerde bunu kaldırmış olduklarını bilmiodum. Ayıptır bu yaptıkları. Mükemmel bir özellik çünkü iç aydınlatma...