Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
8V Opel Astra'ları ben ilk defa bu forumda gördüm Bütün Astra F kasaları 1.6 16V olarak biliyordum eskiden. Vaktiyle bizde de vardı 98 model, 1.6 16V idi.
8V Opel Astra'ları ben ilk defa bu forumda gördüm Bütün Astra F kasaları 1.6 16V olarak biliyordum eskiden. Vaktiyle bizde de vardı 98 model, 1.6 16V idi.
Yok Yiğit benim aracım da F ve 8v motor bu motorların en büyük artısı triger kopar ise sadece koptu ile kalıyor subapları filan parçalamıyor. Değişiyor kayış yola devam.
Yok Yiğit benim aracım da F ve 8v motor bu motorların en büyük artısı triger kopar ise sadece koptu ile kalıyor subapları filan parçalamıyor. Değişiyor kayış yola devam.
Evet toplum ve sürücüler olarak bizde mantık nerede tırak işte orada bırak. Bu huyumuzdan vaz geçemedik gitti. Şahsen ben ikinci el araç aldığımda harcadığım para ilk bakım için 1.5 ile 2000 TL arasında bir masraf ediyorum