ben 1 kere kaçırdım orta 1.sınıfta tempra vardı hatırlıyorum önümü göremeden geziyordum allah korudu sonr abidaha izinsiz kullanmadım kesinlikle
5 arkadaşım ehliyetsiz şekilde vectra b kasayla 200le karşı şeride uçtu diğer seritteki şahinle giden yaşlı teyze ve amcanın üzerinde düştü olayda 7 kişi vefat etti gazetedeki o ilana bakardım hep o beni engellerdi ve 5 kişide arkadaşımdı heleki birisi kimsenin arabasına binmeyen korkan bir çocuktu nasıl o araba binmiş hala hayret ediyorum kazaya biz arkadaşlarla gittik cansız bedenlerini gördüm o anı unutamam araba ve arkadaşlarım tanınmaz haldelerdi neyse uzatmayayım ehliyetsiz arkadaşlara sadece tek bişey söyleyeyim ehliyet alınca zaten araba sürmek artık zevk vermeyecek