Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Zamanında 1 kere bile olsa araba kaçıranlar :):) Buyrun itiraf edin :D :)
ben ehliyet alana kadarki araba maceramın yarısı kaçırma,yarısı da arabayı bi yıkayayım sonra 1 tur atabilir miyim? den ibaretti. genelde öğlenleri babam 1 saat falan uyumaya gelirdi,o sırada bende mahhalle aralarında takılırdım.2 kere ehliyetsiz yakalandım polise,sonra öğrendimki birisinde polise direk babam ihbar etmiş korksun da bi daha kaçırmasın die...
ben ehliyet alana kadarki araba maceramın yarısı kaçırma,yarısı da arabayı bi yıkayayım sonra 1 tur atabilir miyim? den ibaretti. genelde öğlenleri babam 1 saat falan uyumaya gelirdi,o sırada bende mahhalle aralarında takılırdım.2 kere ehliyetsiz yakalandım polise,sonra öğrendimki birisinde polise direk babam ihbar etmiş korksun da bi daha kaçırmasın die...
15 yaşımda bir gece kaçırdım babamın arabasını.dönüşte park ederken arka sol kapıyı ağaca vurdum.bayada bi göçtüeve gittim.yaklaşık 1 saat sonra babamın yanına gidip:"baba,dışardan güüümmm diye bir ses geldi,duymadınızmı? baktım bizim arabaya vurmuşlar."dedim.oda inip baktıki hakkaten doğruymuş.böylece sıyrıldım attımama şu an biliyor.geçen sene itiraf etmiştim.kahkahalar attı
Sanmıyorum, kaçıran zaten kaçırıyordur. Anlatırken güzel ve komik olayların yanında başımıza gelen kötü şeyleri de anlatırsak belki bir nasihat, bir uyarı da olur bu konu.