- Katılım
- 19 Kas 2007
- Mesajlar
- 1,243
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Sanırım ses jarj dinamosunun bilyelerinden geliyordu kilitlemiş.
Sadece kayışı değiştirince sorun değişmedi aynen devam etti.
Siz aracı çalıştırınca bilye kilitlediği için sürtme yapıyor ve şarj dinamosu ısınıyor.
Sanırım biraz uzun yol gidince sürtünme ve aşırı ısıdan şarj dinamon yandı akü ışığın yandı. çıkan dumanlar da şarj dinamo sargılarının ısıdan eriyen verniklerinden çıkmıştır.
Motor akü den çalışmaya devam etti ama oda yetersiz kaldığından yeterli soğutma yapmadı ve hararet yaptı.
Bence %90 şarj dinamon değişecek.
kriminal laboratuvarı gibi yorum olmuş ben tahmin oranınızı %95'e çıkartıyorum :good: