Yetlili Servis Hatası!!

Erhann

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar mehaba,
Daha önce de konusunu açmıştım aracımla bi kaza geçirdim ve masraf 20bin TL çıktı. Bizim ve Düzce Opel Kervan Yetkili Servisin uğraşları sonucu aracın masrafını kasko karşılamayı kabul etti. Araç yaklaşık 2 ay serviste kaldı. Sonuç olarak aracın teslimi için 26.05.2014 tarihinde servise gittim kendim kontrol ettim. SOl ön kapıda boyada ufak tefek rütuşlar yapılmış çok sırıtıyordu bunları lokal boya ile tekrardan boyayacaklarını söyleyip kabul ettiler. Fakat yine sol ön kapıyı açtığımda kapı panzotunda bariz bir ezilme farkettim ki bunun kaza ile hiçbir alakası yok. Daha önceden de böyle bir ezik falan yoktu ki benim bu eziği yapmam çok zor. Belli ki sökülüp bir şeyin üzerine konulmuş o da panzota iz yapmış. Ama servis ısrarla bunun kendilerinden kaynaklanmadğını iddaa ediyor.

Şimdi bu sorunla ilgili nasıl bir yol izleyebiliriz yardımlarınızı bekliyorum. Panzotun resimleri ektedir.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_6651_800x600.JPG
    IMG_6651_800x600.JPG
    57.4 KB · Görüntüleme: 125
  • IMG_6652_800x600.JPG
    IMG_6652_800x600.JPG
    54.7 KB · Görüntüleme: 113
  • IMG_6653_800x600.jpg
    IMG_6653_800x600.jpg
    69.9 KB · Görüntüleme: 111

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
Az görünen bir yerde kalıyor, ama neden olsun. Opel Türkiye ile görüşerek başlayabilirsiniz. Bence tek çözümü onlar sunabilir, internet sitesinden de durumu yazılı anlatarak başlayabilirsiniz, servis ile görüşüp size geri dönüş yapacaklardır. Bu konunun adresini de eklerseniz, müşteri memnuniyeti açısından belki özenli olurlar. Konuyu inatla takip etmelisiniz. Geçmiş olsun.
 

kubayd

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2011
Mesajlar
356
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Her türlü ürünün servisiyle aram hep kötü olmuştur ama öyle yada böyle işimi hep hallettim :D

Size tavsiyem orada ne çalışanla ne usta başıyla nede servis şefiyle kesinlikle muhattap olmayın . Direkt servis müdürü , genel müdür vs kimse onunla muhattap olun sesinizi yükseltmekten sakın çekinmeyin . Kesinlikle ve kesinlikle araç başına kendi ellerinizle götürüp empati kurdurun . Sonuçta bu işlem her ne kadar GM'in onayına baksada büyük ölçüde müdürde bitiyor . Blöf yapın herşey mübah . Eğer siz yapmazsanız onlar size saygı sevgi çerçevesi içerisinde ' prosedür ' adı altında hiçbirşey yapamıycaklarını söyleyecekler . Unutmayın müşteri olan sizsiniz , para ve yasa sizden yana ;)

Bu şekilde önce ki araçlarımın işlerini ne kadar sağlıklı hallettim yazmaya başlasam roman olur :) Garantiye girmeyen parçalar nasıl garantiye girdi , nice verilmeyen indirimler promosyonlar nasıl birden ' unutmuşuz , gözden kaçmış ' denip verildi :)
 

Erhann

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Düzce Opel Kervan Yetkili Servisinde araç. Zaten çevremdeki herkes bu servisin kötü olduğunu söylüyordu. Sırf bu servis yüzünden Opel almayanlar var düzcede. Zaten iyi 2 ustası vardı onlarda kendine opel servis açtı. Bunlar zaten bitik durumdalar benim panzotu da ceplerinden karşılamak istemiyorlar. Birde bu servisle 2 aydır ettiğim kavgaları anlatsam sayfalar yetmez ama şu bir gerçek ki arabanın başına gidip bunlara bağırıp çağırdığınızda diğer müşteriler etkilenmesin diye alttan alıp tamam diyorlar.
Opel Genel Merkeze de şikayet ettim 2 iş günü içinde döneceğiz size dediler. Fakat bunlar da fos. Opeli biraz nette araştırın şikayetlerin hiç birine yanıt vermiyor. Her şeyi kullanıcıya yüklemeye çalışan bir firma olduğu anlaşılıyor aslında. Büyük ihtimalle mahkemeye gidicek bu iş.
 

osman duman

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
613
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
bende sorun cıktıgında bozduklarını dusundugum parcayı CIKARIP VERIN ben bi OPEL ALMANYAYA yazacam, bakalım sorun SİZDE mi bende Mİ diyorum. Nedense gökden anında
vahiy mi geliyor nedir aniden biz sorunu hallederiz diyorlare. ALMANYADAN korktukları kadar ALLAH'dan korksalar bunu yapmazlar.
 

Erhann

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arabanizda 20 bin tl hasar var takildiginiz seye bakin!!!!

Bu saçma yorumunuz için teşekkür ederim. Serviste aynı sizin kafadan "yahu araba pertten döndü nolmuş yani burda bir iz olmuşsa" gibi saçma sapan savunmaları var. Fakat kaçırdığınız bir nokta var; burda amaç sadece kapıdaki o iz değil. Belki daha farklı bir hasarda verebilirlerdi araca ve kabul etmedikleri anda yapabileceğiniz bir şey kalmıyor. Sorun da burda başlıyor. İnşallah sizde böyle bir servisin eline düşersinizde o zaman görmek isterim sizi.

Ben bu konuyu birde Opel Almanya ile görüşmek istiyorum. Onlara bir mail ile konuyu aktarmak istiyorum fakat ingilizcem çok iyi değil yardımcı olabilecek biri çıkarsa çok sevinirim.
 

_Vectra_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ağu 2013
Mesajlar
389
Tepki puanı
1
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Geçmiş olsun böyle servis hataları resmen markadan arabadan bezdiriyor hakkınızı daima arayın ufak tefekde olsa mecbur o servis onu yapmaya görevi vazifesi o opel yetkililrine ulaşmak Lazım
 

Erhann

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Opel Almanya'ya bir mail gonderdim. Ogrendigim kadari ile Turkce bilenlerde varmis firmanin musteri hizmetlerinde. Sansimi denemek icin hem Turkce hem Ingilizce mail attim. Oto cevap geldi mail yerine ulasmistir yakinda sizinle iletisim kuracagiz diye. Insallah bir sonuc alirim da Opel Turkiye ve yetkili servisler musteri memnuniyetine biraz daha agirlik verirler.
 

snn77

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
37
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bu saçma yorumunuz için teşekkür ederim. Serviste aynı sizin kafadan "yahu araba pertten döndü nolmuş yani burda bir iz olmuşsa" gibi saçma sapan savunmaları var. Fakat kaçırdığınız bir nokta var; burda amaç sadece kapıdaki o iz değil. Belki daha farklı bir hasarda verebilirlerdi araca ve kabul etmedikleri anda yapabileceğiniz bir şey kalmıyor. Sorun da burda başlıyor. İnşallah sizde böyle bir servisin eline düşersinizde o zaman görmek isterim sizi.

Ben bu konuyu birde Opel Almanya ile görüşmek istiyorum. Onlara bir mail ile konuyu aktarmak istiyorum fakat ingilizcem çok iyi değil yardımcı olabilecek biri çıkarsa çok sevinirim.

Merak etmeyin ben böyle bir duruma düşmem çunku aracımı kendim tamir ediyorum servis usta çırak derdim yok. ha olsada aracıma 20 bin tl hasar olsa sizin gibi sacma bir şeye kafamı takmam bundan emin olabilirsiniz

Ha bu arada bana beddua etmişsiniz buna bir şey demiyeceğim siz zatten belanızı bulmuşsunuz sevisten almışın alacağını helal olsun sana diyorum ama genede sana yardımcı olucam buda istediğin ingilizce mail umarım sana yardımcı olurlar



Dear Opel representative,

I’m writing to inform you that I had a negative experience at your authorized service center located in (burda şikayetçi olduğun servisin adını adresini unvanını yaz), and the person who handled my case was named (burada şikayetci olduğun kişinin adını yaz).

First of all, I recognize that you, as the reader of this letter, are not responsible for my bad experience, but I am still upset about the situation and I am sure that you will take the necessary action which saves my right and which befits with Opel company’s good reputation.

My case started after I had a traffic accident so I brought my car to this service center to get repaired, they called me to get my car after they have repaired the damage, but after I went there I got shocked to find that the driver door interior cover has been defected and which was not damaged before due to the accident, and when I called the person how is in charge of my case to show him the damage that is happened during the time my car was in but he surprised me by telling that my car has got a 20 thousand Turkish lira (approx. 10 thousand USD) damage so what happens if this damage occurred in doors cover during the repair period!! And he refused to change the damaged part.

I trust this is not the way That Opel Company wishes to conduct business with valued customers—I have been with you since (aracı aldığın tarıhı yaz) and have never encountered such treatment before. I would welcome the opportunity to discuss matters further and to learn of how you propose to prevent a similar situation from recurring. I look forward to hearing from you.

Yours faithfully,

Ad soyadı
 
Üst