• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Yeni Üye erdem1903

erdem1903

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Ocak 2018
Mesajlar
14
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Opelim.Net olarak yeni üyemize hoş geldin diyoruz.

Kullanıcı Adı: erdem1903
Adınız Soyadınız: Erdem Uzunoğlu
İkamet ettiğiniz yer: Ankara
Mesleğiniz ve yaşınız: Kimyager 30
Cinsiyetiniz: Bay
Kendiniz hakkında detaylı bilgiler girerek, kendinizi foruma tanıtınız:
------------------------------------------------------

Merhaba ailemin 2007 1.2 manuel corsasını 10 sene kullandıktan sonra kendi corsamı almış bulunmaktayım. 10 sene boyunca bakım,lastik değişimi ve patlayan park lambaları hariç hiç sanayi-servis ihtiyacı duymayan bir araç karar vermemi oldukça kolaylaştırdı.
------------------------------------------------------
 
Aramıza hoş geldiniz.
 
hoş geldiniz.
 
Geri
Üst