Yaşadığım ufak çaplı arıza :(

eketen

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Haz 2011
Mesajlar
4,647
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yaşadığım ufak çaplı arıza :(

İşte o, arabanın motoruna göre değil donanımına göre değişiyor bence. Bunu Ulaş la da konuştuk. Ondaki akü 60A imiş motor farkı olsa ya o 75 ya ben 60 olacaktık. Ulaş ın yorumu da xenon farkından dolayı diye. Benim üzerinde gelen arızalı çıkan akü 75 Amper idi. 60 lığı idareten taktık ve servis master ı 75 gelmişse üzerinde 75 olacak dedi. ֜zerinde gelenden kasıt cosmo da xenon olduğu için hepsinin 75 olması gerek diye düşünüyorum. Ama üstünden 50 çıktı diyen arkadaşlar varsa şunu düşünmelerini isterim; acaba gerçekten olması gereken akü o akü mü? Mert aracın gece iç-dış ışıklarına bak, eğer direksiyon çevirmende azalma, gaza bastığında çoğalma var mı?  Bir de senin aracın üzerinden çıkan aküye bakmadın mı kaçlık diye?

Mert benim aküm 75 A
 

astraowner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
3,338
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yaşadığım ufak çaplı arıza :(

bence motor farkı da vardır donanım farkıda
 

eketen

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Haz 2011
Mesajlar
4,647
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yaşadığım ufak çaplı arıza :(

astraowner link' Alıntı:
bence motor farkı da vardır donanım farkıda

Mümkündür ben ulaş la benim aracımı kıyasladım. Ama 1.4t cosmo 50 amper olamaz bence.
 

astraowner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
3,338
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yaşadığım ufak çaplı arıza :(

afl nin çok fazla yüklendiğini söylemişlerdi aküye ama 50 olabilir böyle birkaçtane kullanıcıda varsa normaldir bence 1.6 lardaki a.s yide unutmamak lazım buda etkendir heralde mertin araç manuel
 

MeRt2

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
9,791
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yaşadığım ufak çaplı arıza :(

A14NET link' Alıntı:
Rica ederim, geçmiş olsun. İnşallah bir daha yaşamazsınız.

Teşekkür ederim, bende tekrarlamamasını umuyorum.

eketen link' Alıntı:
İşte o, arabanın motoruna göre değil donanımına göre değişiyor bence. Bunu Ulaş la da konuştuk. Ondaki akü 60A imiş motor farkı olsa ya o 75 ya ben 60 olacaktık. Ulaş ın yorumu da xenon farkından dolayı diye. Benim üzerinde gelen arızalı çıkan akü 75 Amper idi. 60 lığı idareten taktık ve servis master ı 75 gelmişse üzerinde 75 olacak dedi. ֜zerinde gelenden kasıt cosmo da xenon olduğu için hepsinin 75 olması gerek diye düşünüyorum. Ama üstünden 50 çıktı diyen arkadaşlar varsa şunu düşünmelerini isterim; acaba gerçekten olması gereken akü o akü mü? Mert aracın gece iç-dış ışıklarına bak, eğer direksiyon çevirmende azalma, gaza bastığında çoğalma var mı?  Bir de senin aracın üzerinden çıkan aküye bakmadın mı kaçlık diye?

Mert benim aküm 75 A

Bende hem donanım hem motor ile farklılık göstereceğini düşünüyorum Emre abi.

O yüzden 1.4T - Cosmo araçların akü amperini merak etmiştim ama Sn. A14NET kendi aküsününde 50 amper olduğunu belirtince demek ki bizim araçlara 50 amper uygun görülmüş dedim.

Kendi aracımın çıkacak aküsüne baktım ve o da 50 amperlikti.  ::) O yüzden serviste 50 amperi duyunca itiraz etmedim ama buradaki diğer arkadaşlardan durumu teyit etmek istedim.

Geceleri direksiyonu çevirdiğimde stoplarda ve iç aydınlatmada zayıflama durumunu gözlemlemiştim, yeni akü ile bu durum devam eder mi bilemiyorum.
 

eketen

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Haz 2011
Mesajlar
4,647
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yaşadığım ufak çaplı arıza :(

MeRt link' Alıntı:
Geceleri direksiyonu çevirdiğimde stoplarda ve iç aydınlatmada zayıflama durumunu gözlemlemiştim, yeni akü ile bu durum devam eder mi bilemiyorum.

İşte sana bunu şu yüzden sordum; Bana 60 lık takıldığında bir müddet sonra bu olmaya başladı. 75 liğe geçtiğim an anında kesildi.

astraowner link' Alıntı:
afl nin çok fazla yüklendiğini söylemişlerdi aküye ama 50 olabilir böyle birkaçtane kullanıcıda varsa normaldir bence 1.6 lardaki a.s yide unutmamak lazım buda etkendir heralde mertin araç manuel

Yine ulaş la kıyaslarsak ikimizin aracındaki tek fark AFL Onunki 60 benimki 75 A.  Burada yine gm in azizlikleri var sanki.
 

GNSpower

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
12,968
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yaşadığım ufak çaplı arıza :(

GM eline denk gelen aküyü önüne denk gelen arabaya takıyor bence. (:)
 

MeRt2

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
9,791
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yaşadığım ufak çaplı arıza :(

eketen link' Alıntı:
İşte sana bunu şu yüzden sordum; Bana 60 lık takıldığında bir müddet sonra bu olmaya başladı. 75 liğe geçtiğim an anında kesildi.

Yeni aküde gözlemlemeye devam ederim Emre abi ama bizim araçlara GM tarafından 50 amperlik akü uygun görülmüş ise tek çarem kendi imkanlarım ile 60 ampere geçmek olabilir. 
 

GNSpower

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
12,968
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: Yaşadığım ufak çaplı arıza :(

Yaşadığım olayı hatırladım o başlığı görünce. Araba çalışmayınca ne bağ bozumu olmuştum he. (:)
 
Üst