- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 11 Ara 2007
- Mesajlar
- 31
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
benim arabada da var ama ne işe yarıyor bilmiyorum...
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
yok oyle bir zorunluluk... kendiliginden kararan dikiz aynasi aracin on lismindaki isik ile arka kisimindaki isik farkini olcerek karartma islemini uygular aynalarin bir onunde bir de arkasinda isik olcer sensorler vardir bu sayede calisir... aynanin altindaki turuncu renkli isik sadece aydinlatma amaci icin kullanilmaktadir vites kolu ve cakmaklik bolgesini aydinlatir ve o da karartmali aynadaki isik sensoru ile koordine calisir yani gunduz calismaz ama gece calisir... bu hususu nereden farkettigimi soracak olursaniz aracin kadraninin zemin aydinlatmasi gece gunduz ayirt etmeksizin devamli var ayni sekilde ic aydinlatma lambasi da gece gunduz demeden arac kapisi acildigi zaman yanmaktadir ancak ayna altindaki vites bolgesi aydinlatma lambasi sadece gece kullanima girmektedir bu kullanima girmesini far sensorunden aliyor deseydik bazi araclarda far sensoru olmadigi halde ( 2004 vectra c gibi ) bu aydinlatma lambasinin sadece gece devreye girmesini aciklayamazdik... yagmur sensoru arac hizina gece gunduz farkina ve isigin kirilma miktarina gore hassasiyet ayari yaparak hiz belirlemektedir yani gece yagan hafif bir yagmur sensoru tetikleyebilirken gunduz tetikleme yapmayabiliyor... benim bilgim bu yonde farkli bilenler varsa aydinlatirsa seviniriz...o lamba asagiya dogru los bir isik veriyor sadece güzel görünsün diye ayrica yagmur sensörü olan arabalarda otomatikman orta ayna karartmalarida var dir gece yolculuk yaparken arkanizdaki araclarin isiklari gözünüzü almamasi icin...