Evet arkadaşlar, aynı problem üzerine... 1000-1800 devir aralığında 1ve2. viteslerde ki zaten 3.viteste o aralığa düşmüyoruz kolay kolay, debriyaja basmadan rolantiye düşüp tekrar rolantiden hızlanmak neredesye mümkün değil. birde yavaşlarken durma noktasına gelirken, devir 1800ün altına düştüğü anda araba sirkeleme başlıyor (buaşamada ayağım gazda değil), tam sirkelediği anı yakalayıp vitesi boşa atarsamda rolanti düşüp kalkıyor (bu sadece 1 kez oluyor). aynı şekilde 1 den 2 ye attığımda ki bu yüksek devirde değilde 2200 civarı 2 ye atarsam araç otomatikman zaten 1500 devire düşüp 2. viteste ivmelenmeye hazırlanıyor. yoğun trafikte bu noktada bende çok problem yaşıyorum. benzin lpg farketmiyor ikisindede sorun var. benim yaptıklarım. map, bobin, buji, beyin, depo havalandırma valfi, egr, 2 ay önce luk baskı balata bilyasıyla beraber, debriyaj merkezi, manifoldum sökülüp temizlenip kontrol edilip takıldı geriye, değiştirdiklerimin içerisinde bunlar aklıma gelenler. şimdi geriye 3 ihtimalim kaldı, haftaya çift tırnak bujiye dönücem onların tırnak aralıkları 0.8 mm, tek tırnaklar 1.1 mm. bu sorunu yaşayan bir arkadaşım böyle çözdü problemini. 2. ihtimal boğaz kelebeğini temizledim ama yarın bitane wd40 alıp kelebeğin hareket noktalarına biraz sıkıcam belki düşük devirlerdeki açılma noktasın takılma yapıyor olabilir araç, 3. ihtimal ise yine hafta sonunda benzin enjektörlerini söküp teste vericem, içlerinden bir tanesi diğerlerine göre daha az akıtıyor olabilir buda lpg ayarına etki edebilir. Bu problem aynı zamanda forumdaki sabit devirde sirkeleme problemleriyle aynı problem. çoğu kullanıcı 2000 devirlerde sabit gazdaki sirkelemeyi hissetmiyor ama sorun büyüyüp alt devirlere inince farkediliyor. çözüme ulaşırsam paylaşıcam buradan, fikirleri olan arkadaşlardan da fikirlerini rica ederiz.